طراحی سایت چاپخانه

طراحی سایت چاپخانه چه اهمیتی دارد؟

با توجه به آن که افراد امروزه قبل از اقدام به هر فعالیتی درباره آن جست و جو می‌کنند، شما با حجم زیادی از مشتریان بالقوه در فضای مجای رو به رو هستید. بنابراین به عنوان یک صاحب کسب و کار در حوزه چاپ، با طراحی سایت چاپخانه فرصت معرفی خدمات خود را به حجم قابل توجهی از کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتریان واقعی خود دارید. اما در این راستا باید ویژگی‌های لازم یک طراحی سایت را به صورت اصولی رعایت کرده تا بتوانید کاربران را جذب سایت خود نمایید.

 

printing

طراحی سایت چاپخانه چه مزایایی دارد؟

در صنعت چاپ، ممکن است مشکلات زیادی پیش روی شما باشد. طراحی سایت جهت حل این مشکلات کمک شایانی نموده و با تسریع در انجام فرآیندهای کار و ارتباط با مشتری، روند کسب و کار شما را تغییر می‌دهد. از جمله این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

مشکلات در ثبت دقیق سفارش‌ها

مشکلات در تعیین دقیق قیمت و وزن سفارش‌ها

تعیین قیمت‌های مختلف برای گروه‌های مختلف مشتریان

عدم آگاهی مشتریان از وضعیت مرحله به مرحله سفارش

و….

طراحی سایت چاپخانه چه امکاناتی دارد؟

 

معرفی کامل خدمات و تعرفه‌ها به مشتریان

در طراحی سایت چاپخانه شما امکان معرفی کامل خدمات خود را به مشتریان دارید. می‌توانید به منظور سهولت در دسترسی مشتریان خدمات را در دسته بندی‌های مختلف قرار دهید.

سفارش گیری آنلاین و ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی

در این بخش می‌توان به صورت دقیق برای مشتری تمام جزیات سفارش را قرار دارد تا اندازه، جنس، نوع برش و هر نوع امکانات مورد نظر در چاپ را به صورتی اختصاصی برای خود سفارش دهد. هم‌چنین مشتری می‌تواند درباره نحوه ارسال کالا، هماهنگی زمان ارسال کالا، نوع پرداخت و … نیز حق انتخاب داشته باشد.

ایجاد سیستم قیمت و وزن سفارش

با توجه به آن که نوع سفارش هر مشتری از جنس، تعداد، هزینه‌های چاپ و … ممکن است متفاوت باشد، می‌توان با چند کلیک ساده سیستمی را ایجاد کرد تا مشتری بتواند در حالت‌های مختلف قیمت سفارش مورد نظر خود را تعیین نماید. این سیستم محاسبات شما را دقیق‌تر نموده و کار سریع‌تر انجام می‌گردد.

در سیستم فروشگاه آنلاین می‌توانید با توجه به نیازهای کسب و کار خود امکانات بسیار متنوعی را درج نمایید. از جمله آن که ممکن است برای گروه‌های مختلف مشتریان قیمت‌های مختلفی در نظر گرفته شده باشد. می‌توانید به هر گروه قیمت خود را نشان دهید و یا برای گروه‌های خاص مشتریان خود تخفیف ایجاد کنید.

امکانات امور مالی

در سیستم فروشگاه آنلاین  می‌توانید تمام دریافتی‌ها، میزان فروش و سود خود را مشاهده نموده و انواع گزارشات مالی را ثبت کنید. هم‌چنین می‌توانید کوپن‌های تخفیف برای مشتریان خود در یک بازه زمانی مشخص را تعیین نمایید. می‌توان برای مشتریان نیز امکان صدور فاکتور را  ایجاد کرد.

مشتریان پس از سفارش می‌توانند لحظه به لحظه وضعیت سفارش از ابتدای ثبت تا زمان تحویل را در سایت مشاهده نمایند.

print

نکات فنی در طراحی سایت چاپخانه

در طراحی سایت باید با طراحی گرافیک جذاب، اعمال ساده ترین و کوتاه ترین روش‌ها جهت دست یافتن کاربر به نیازهایش و با استفاده از به کارگیری اصول رابط کاربری و تجربه کاربری اقدام نمود. هم‌چنین شما باید همواره از رقبای خود پیشی بگیرید. در این راستا رعایت اصول سئو به منظور قرار گرفتن در رتیه برتر گوگل بسیار حائز اهمیت است. در این زمینه باید از تجربیات متخصصین استفاده نمایید.

طراحی سایت چاپخانه با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده به اشتراک گذاری دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت را با شما دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین جهت آشنایی بیشتر نمونه کارها و تعرفه‌های طراحی سایت را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست