طراحی سایت پرده فروشی

مزایای طراحی سایت پرده فروشی چیست؟

با طراحی سایت پرده فروشی می‌توانید انواع محصولات خود را به به مخاطبین فضای مجازی معرفی کنید. از این رو قابلیت جذب مشتریان زیادی را پیدا خواهید کرد. مشتریانی که در 24 ساعت شبانه روز به آن‌ها دسترسی دارید و از هر منطقه‌ای بدون محدودیت می‌توانید با آن‌ها در ارتباط بوده و محصولات خود را به فروش برسانید. از سوی دیگر مشتری نیز ترغیب می‌شود تا از خدمات شما استفاده نموده و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کند. مزیت قابل توجه طراحی سایت کاهش هزینه‌های مربوط به بازاریابی و معرفی محصولات و افزایش میزان بازدهی  نسبت به سایر روش‌ها است. اما چه امکاناتی را می‌توانید در سایت خود قرار دهید؟

امکانات طراحی سایت پرده فروشی چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

با ایجاد صفحه درباره ما در طراحی سایت پرده فروشی کسب و کار خود، اهداف، مزایا و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید را معرفی نمایید. انواع گواهی‌ها، مجوزها، نمایندگی‌ها و سوابق و رزومه خود را در اختیار مشتریان قرار دهید.

طراحی صفحه تماس با ما

با ایجاد صفحه تماس با ما در طراحی سایت پرده فروشی شماره تماس، آدرس و لینک شبکه‌های اجتماعی را در اختیار مشتری قرار دهید. اگر در فروشگاه خود خرید حضوری نیز دارید از نقشه گوگل مپ استفاده کنید تا دسترسی کامل در اختیار مشتری قرار گیرد.

دسته بندی محصولات

با ایجاد منو در طراحی سایت پرده فروشی محصولات را دسته بندی کنید. در این مرحله در نظر داشته باشید کاربر بتواند در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین روش به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. حتما استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را در نظر داشته باشید.

طراحی سایت پرده فروشی

معرفی محصولات

در طراحی سایت پرده فروشی می‌توانید با ایجاد صفحه‌ای مخصوص به هر محصول، مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را در اختیار کاربر قرار دهید. هم‌چنین با تهیه تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای کاربران را بیشتر ترغیب به خرید نمایید. محصولات می‌توانند در انواع رنگ‌ها، جنس‌ها و برندهای مختلفی تولید شوند. بنابراین با افزودن فیلترها، کاربر می‌تواند ویژگی مد نظر محصول خود را انتخاب کند.

تولید محتوا

با تولید محتوای کاربردی در حوزه نصب پرده، نگهداری پرده، شست وشوی پرده و… می‌توانید پاسخ‌گوی سوالات کاربران بی‌شماری در فضای مجازی بوده و آن‌ها را به سمت سایت خود جذب نمایید.

فروش آنلاین پرده

در طراحی سایت پرده فروشی با راه اندازی فروشگاه آنلاین و استفاده از فرآیندهایی چون افزودن محصول به سبد خرید، طراحی فرم مخصوص جهت دریافت اطلاعات همچون متراژ پارچه، آدرس، هماهنگی زمان نصب و…، استفاده از درگاه پرداخت، صدور فاکتور خرید و… می‌توانید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

پیشنهادات ویژه

در طراحی سایت پرده فروشی با ارائه پیشنهادات ویژه همچون به روزترین‌ها، پربازدیدترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها، تخفیف‌ها و… می‌توانید مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده و میزان فروش خود را افزایش دهید.

گالری تصاویر

تهیه تصاویر از پرده‌های نصب شده و نمونه کارها در طراحی سایت پرده فروشی نقش بسیاری در تصمیم‌گیری کاربران در خرید و استفاده از محصولات شما دارد. حتما از تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای در این بخش استفاده نمایید.

طراحی سایت پرده فروشی با فراکارانت

به یاد داشته باشید در کنار طراحی سایت نکات بسیاری را باید رعایت کرد تا به موفقیت در فضای مجازی دست یافت. اقداماتی همچون به روز رسانی سایت، پشتیبانی سایت جهت رفع مشکلات احتمالی سایت، حفظ امنیت سایت، استفاده از اصول سئو جهت قرار گیری در نتایج برتر گوگل، استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ جهت بازاریابی و معرفی محصولات در فضای مجازی و… در راستای پیشی گرفتن ار رقبا ضروری به شمار می‌رود.

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده و آماده به اشتراک گذاری تجربیات و تخصص در راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین و طراحی سایت پرده فروشی با شما عزیزان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

7 نکته مهم طراحی سایت

سئو سایت

انواع روش‌های پرداخت در فروشگاه آنلاین

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست