طراحی سایت پارچه فروشی

چرا طراحی سایت پارچه فروشی؟

با طراحی سایت پارچه فروشی، می‌توانید انواع محصولات خود را به کاربران فضای مجازی معرفی کنید. با طراحی یک سایت جذاب و حرفه‌ای این امکان را می‌یابید تا مخاطبین را به سمت خود جذب کرده و ترغیب به خرید کنید.

طراحی سایت پارچه فروشی عملا محدودیت زمان و مکان را برای شما حذف خواهد کرد و از این رو همواره می‌توانید در دسترس مشتریان خود در مناطق مختلف باشید.

با طراحی سایت و استفاده از فرآیندهای خرید و فروش، در کسب و کار خود اتوماسیون ایجاد کرده و می‌توانید در زمانی کوتاه پاسخ گوی حجم زیادی از مشتریان باشید.

این‌ موارد بخشی از مزایای طراحی سایت و حضور یک کسب و کار در فضای مجازی است. در ادامه با برخی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت پارچه فروشی آشنا شوید.

امکانات طراحی سایت پارچه فروشی چیست؟

پارچه فروشی خود را معرفی کنید

سال تاسیس فروشگاه، معرفی اعضای فروشگاه، خدمات و مزایایی که به مشتریان ارائه می‌دهید، مجوزها و گواهی‌ها و هر گونه اطلاعاتی که شما را هر چه بیشتر با مشتری آشنا کند، در این بخش قرار می‌گیرد.

اطلاعات تماس پارچه فروشی را به اشتراک بگذارید

در طراحی سایت پارچه فروشی حتما اطلاعات تماس فروشگاه همچون شماره تلفن و آدرس را در دسترس مشتری قرار دهید. پیشنهاد می‌شود اگر به صورت حضوری نیز فروش دارید، نقشه گوگل مپ را نیز در سایت خود ایجاد کنید.

انواع پارچه‌ها را دسته‌بندی کنید

محصولات را در منوی سایت به صورت دسته بندی شده و در یک چیدمان مشخص به مشتری ارائه کنید. در واقع کاربر باید بتواند با مشاهده منو در کوتاه‌ترین زمان به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

طراحی سایت پارچه فروشی

انواع پارچه‌ها را معرفی کنید

در طراحی سایت پارچه فروشی، برای هر یک از محصولات خود صفحه‌ای جداگانه ایجاد کرده و مشخصات و ویژگی‌های آن را به طور کامل برای مشتری بازگو کنید.

با توجه به آن که یک محصول در رنگ‌ها، جنس‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌شود، می‌توانید ویژگی‌های مختلف برای یک محصول را در اختیار مشتری قرار داده تا به انتخاب خود گزینه‌های مورد نظر را انتخاب کند.

هم‌چنین می‌توانید فیلترهایی همچون رنگ، محدوه قیمت، برند و جنس را قرار داده تا مشتری به انتخاب خود محصولات مورد نظر را در دسته بندی دلخواه خود مشاهده کند.

پارچه‌های خود را آنلاین بفروشید

با راه اندازی فروشگاه آنلاین در طراحی سایت پارچه فروشی می‌توانید سفارش مشتری را ثبت کنید. با استفاده از درگاه پرداخت، هزینه را به صورت آنلاین دریافت کنید، نوع تحویل محصول را با مشتری در سایت هماهنگ کنید، برای او فاکتور صادر کنید و…

پیشنهادات ویژه دهید

پر فروش‌ترین‌ها، ارزن‌ترین‌ها، پربازدیدترین‌ها، حراجی‌ها و… را در دسته‌بندی‌های مشخص به کاربر ارائه کنید. این روش مشتریان را بیشتر به سمت محصولات جذب خواهد کرد.

طراحی سایت پارچه فروشی با فراکارانت

پس از طراحی سایت چه باید کرد؟ باید بدانید بهترین سایت را هم که داشته باشید، اگر به آن رسیدگی نکنید و جهت بهبود و توسعه آن در طول زمان اقدام نکنید، به مرور زمان کسب و  کار شما در فضای مجازی از رقبا عقب مانده و با نابودی رو به رو خواهد شد.

بنابراین علاوه بر طراحی سایت حرفه‌ای باید به نکات بسیاری توجه کنید تا به موفقیت دست یابید. از جمله سئو سایت جهت قرارگیری در رتبه‌های برتر گوگل، به روز رسانی همیشگی سایت، حفظ امنیت سایت، حفظ جذابیت و کاربری آسان سایت با استفاده از اصول تجربه کاربری و رابط کاربری، استفاده از اصول بازاریابی دیجیتال به منظور معرفی و فروش بیشتر محصولات در فضای مجازی و …

مجموعه فراکارانت از سال 1377 مشغول فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات بوده و آماده به اشتراک گذاری بیش از دو دهه تجربه و تخصص در زمینه طراحی سایت پارچه فروشی با شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

سئو سایت

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست