طراحی سایت میوه فروشی آنلاین

چرا میوه فروشی آنلاین؟

امروزه افراد جهت صرفه جویی در هزینه و زمان خود، استقبال زیادی از خرید آنلاین نموده‌اند. بنابراین بهترین فرصت برای کسب و کارهای مختلف به وجود می‌آید تا محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی به کاربران معرفی کرده و مخاطبین هدف را با صرف یک هزینه مقرون به صرفه و بهینه به خود جذب کنند. بنابراین طراحی سایت میوه فروشی آنلاین گزینه مناسبی جهت رونق کسب و کار شما به شمار می‌رود. اما چه امکانات و خدماتی را می‌توانید در سایت خود به مشتریان ارائه دهید؟

امکانات طراحی سایت میوه فروشی آنلاین چیست؟

میوه فروشی خود را معرفی کنید

با توجه به آن که خرید در فضای مجازی شکل می‌گیرد، نیاز است خود را به کاربران معرفی کنید تا اعتماد آن‌ها را به خود جلب کنید. در این صورت کاربران با خیالی آسوده اقدام به خرید می‌نمایند.

بنابراین اطلاعاتی چون سال تاسیس فروشگاه، معرفی پرسنل فروشگاه آنلاین، نوع خدمات، ارزش‌ها و مزایایی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهید را به آن‌ها معرفی کنید.

اطلاعات تماس میوه فروشی را به اشتراک بگذارید

برای آن که همواره در دسترس مشتریان خود باشید و بتوانید یک پشتیبانی قوی به مشتریان ارائه دهید، در طراحی سایت میوه فروشی آنلاین خود اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، آدرس، لینک شبکه اجتماعی و… را در دسترس مشتری قرار دهید.

مناطق مختلف را دسته بندی کنید

اگر در شهرهای مختلفی از کشور خدمات خود را ارائه می‌دهید، می‌توانید در طراحی سایت میوه فروشی آنلاین خود بخشی را ایجاد کنید تا مشتری بتواند شهر و منطقه مورد نظر خود را جست و جو کرده و انتخاب نماید.

محصولات خود را دسته بندی کنید

انواع محصولات مختلف همچون میوه، سبزیجات، صیفی‌جات، سبزی خشک و خورد شده، آبمیوه طبیعی و… را با یک چیدمان صحیح در منوی سایت خود به مشتریان معرفی کنید.

برای هر محصول یک صفحه جداگانه طراحی کنید. از ویژگی‌ها، مشخصات و خواص آن بنویسید و تصاویر با کیفیت از آن تهیه کنید، تا مشتری با آگاهی کامل اقدام به خرید نماید.

محصولات را آنلاین بفروشید

در طراحی سایت میوه فروشی آنلاین، مشتری می‌تواند سفارش خود را ثبت کند، با درگاه پرداخت هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کند یا در سایت انتخاب کند به صورت حضوری پرداخت را انجام دهد. سپس مشخص کند در چه زمانی و به چه روشی محصول خود را دریافت کند و درنهایت برای او فاکتور صادر شود.

فروشندگان جدید را ثبت نام کنید

اگر قصد طراحی یک مارکت پلیس را دارید، یعنی می‌خواهید فروشندگان دیگر نیز محصولات خود را بر روی سایت شما درج کرده و به فروش برسانند، می‌توانید با طراحی فرم مخصوص، اطلاعات مرتبط را از فروشندگان گرفته و آن‌ها را به صورت آنلاین ثبت نام کنید.

تولید محتوا کنید

محتوای جذاب و کاربردی درباره ویژگی‌ها، کاربرد و خواص انواع میوه و سبزیجات و … تهیه کنید. این موضوع نقش به سزایی در افزایش بازدید سایت و در نتیجه جذب مخاطبین جدید به سایت خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه ارائه دهید

برای جذب مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، تخفیف‌های ویژه ارائه کنید. برای نمونه می‌توانید برای سازمان‌ها یا انواع مراسم مختلف که حجم سفارش بالایی دارند، تخفیف‌ها و امکانات ویژه در نظر بگیرید یا بسته بندی‌های مختلف به مشتریان ارائه دهید.

طراحی سایت میوه فروشی آنلاین با فراکارانت

طراحی سایت اولین نقطه حضور در فضای مجازی است. پس از آن باید همواره به سایت خود رسیدگی کرده و همگام با رقبا پیش روید تا بتوانید به موفقیت دست یابید. برای نمونه در ابتدا باید هاست و دامنه مناسب و با کیفیت برای سایت خود تهیه کنید، عملیات به روز رسانی و افزایش امنیت سایت را همواره در نظر داشته باشید، جهت قرارگیری در رتبه‌های برتر گوگل سایت خود را سئو کنید، جهت بازاریابی و معرفی کسب و کار خود به مخاطبان هدف از اصول دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید و…

در این راستا می‌توانید از مشاوره و خدمات مجموعه فراکارانت در حوزه طراحی سایت میوه فروشی آنلاین بهره‌مند شوید. این مجموعه از سال 1377 مشغول به فعالیت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ   

مقالات پیشنهادی

راهنمای انتخاب هاست مناسب

سئو سایت

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست