طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی

مزایای طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی چیست؟

طراحی سایت و راه‌اندازی فروشگاه آنلاین مزایای زیادی برای کسب و کارها به همراه داشته و از این رو هر روزه به تعداد کسب و کارهایی که در فضای مجازی حضور پیدا می‌کنند افزوده می‌شود. برای نمونه می‌توان گفت با طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی…

هزینه بازاریابی و معرفی محصولات شما به طرز چشم گیری کاهش می‌یابد.

این امکان را می‌یابید تا در 24 ساعت شبانه روز به مشتریان در انواع مناطق مختلف دسترسی پیدا کنید

با صرف هزینه بهینه به مخاطبین هدف خود دست پیدا می‌کنید

با صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان و تسهیل در انجام فرآیندها، رضایت خاطر آن‌ها را به خود جلب می‌کنید

با افزایش تعداد مشتریان تغییرات چشم‌گیری در میزان فروش و افزایش درآمد حاصل می‌گردد

امکانات طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی چیست؟

معرفی فروشگاه لوستر

در طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی با طراحی صفحه‌ای همچون درباره ما مواردی چون سوابق کاری، سال تاسیس، مجوزها و گواهی‌ها، شرح انواع خدمات و مزایایی که به مشتریان ارائه می‌دهید را برای کاربران بازگو کنید.

معرفی نمایندگی‌ها

اگر فروشگاه شما دارای نمایندگی‌های مختلف است، حتما لیستی از نمایندگی‌ها به همراه اطلاعات تماس و آدرس آن‌ها تهیه کنید. در صورت لزوم می‌توانید یک بخش از منوی سایت خود را به معرفی نمایندگی‌ها اختصاص دهید.

درخواست نمایندگی

اگر قصد دارید به تعداد نمایندگی‌های فروش محصولات صنایع روشنایی خود بیفزایید، در طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی بخشی همچون درخواست نمایندگی را طراحی کنید. با طراحی فرم مخصوص عضویت، اطلاعات مورد نظر را از آن‌ها دریافت کرده تا بتوانید در اسرع وقت با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

معرفی اطلاعات تماس

حتما جهت ارائه یک پشتیبانی قوی و ایجاد دسترسی همیشگی به مشتریان، در طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، لینک انواع شبکه‌های اجتماعی، آدرس، نقشه گوگل مپ و… را در اختیار کاربران قرار دهید.

طراحی سایت فروشگاه لوستر

دسته بندی و معرفی محصولات

در طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی با ایجاد منو محصولات را دسته بندی کرده تا کاربر بتواند به سادگی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. در بخش معرفی به هر یک از محصولات صفحه‌ای اختصاص دهید. تهیه تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و 360 درجه از محصولات نقش مهمی در جذب مخاطبین و ترغیب آن‌ها به خرید کردن دارد.

هم‌چنبن یک محصول می‌تواند ویژگی‌های مختلفی داشته باشد. برای نمونه در رنگ‌های متفاوتی تولید شود. با افزودن فیلترهای مختلف از یک محصول، مشتری این امکان را می‌یابد تا محصول را با ویژگی‌های مورد نظر خود انتخاب کند.

سفارش آنلاین محصول

با راه اندای فروشگاه آنلاین در طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی قابلیت فروش محصولات را پیدا خواهید کرد. امکاناتی همچون افزودن محصولات به سبد خرید، راه‌اندازی درگاه پرداخت، صدور فاکتور خرید برای مشتری، هماهنگی زمان ارسال کالا، طراحی فرم جهت دریافت اطلاعات لازم از مشتری و…

چند نکته …

طراحی گرافیکی حرفه‌ای و لوکس

اگر قصد دارید حرفه‌ای جلوه کنید حتما در طراحی سایت خود از ظاهر گرافیکی جذاب و حرفه‌ای متناسب با کسب و کار خود استفاده نمایید. در این راستا حتما از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری نیز بهره‌مند شوید تا بتوانید یک سایت جذاب و حرفه‌ای با کاربری آسان در اختیار مشتری قرار دهید.

طراحی سایت چند زبانه

اگر قصد دارید محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر کنید می‌توانید از قابلیت طراحی سایت چند زبانه در طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی بهره‌مند شوید تا مشتریان سایر کشورها و مناطق را به سمت خود جلب کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو

در طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی به صورت ریسپانسیو، سایت شما در صفحه نمایش دستگاه‌های هوشمند همچون موبایل و تبلت نیز به درستی به نمایش خواهد درآمد. با توجه به استفاده گسترده کاربران از موبایل رعایت این نکته ضروری است.

طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی با فراکارانت

علاوه بر نکات بالا، لازم است بدانید تا نیاز است به سایت خود رسیدگی کنید و اقداماتی چون پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت، سئو سایت، استفاده از هاست با کیفیت، استفاده از کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و… را همواره در نظر داشته باشید تا به موفقیت در کسب و کار خود دست یابید. مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه در حوزه طراحی سایت و پشتیبانی انواع خدمات مربوط به کسب و کار مجازی، آماده است تا تجربیات خود را با شما عزیزان در طراحی سایت فروشگاه لوستر و صنایع روشنایی به اشتراک بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

راهنمای انتخاب هاست مناسب

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

سئو سایت

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست