طراحی سایت فرش

طراحی سایت فرش فروشی آنلاین چه اهمیتی دارد؟

امروزه هر کسب و کاری در حال ورود به فضای مجازی است. زیرا فضای مجازی عملا محدودیت‌ها را از بین خواهد برد. با طراحی سایت این امکان را میابید تا مخاطبان هدف را خود پیدا کرده و در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس آن‌ها باشید. این موضوع توانایی ایجاد تغییرات بزرگی در فروش و درآمد شما خواهد داشت. بنابراین طراحی سایت فرش فروشی یک انتخاب مناسب جهت ایجاد تغییرات چشمگیر در کسب و کار شما است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت فرش فروشی پرداخته می‌شود.

طراحی سایت فرش فروشی چه امکاناتی دارد؟

فرش فروشی خود را معرفی کنید

فروشگاه فرش خود را به کاربران معرفی کنید. برای نمونه سال تاسیس فروشگاه، تصاویر با کیفیت از محل فروشگاه، نوع خدمات و ارزش‌هایی که به مشتریان ارائه می‌دهید و…

اطلاعات تماس فرش فروشی را به اشتراک بگذارید

شماره تماس فروشگاه، آدرس فروشگاه، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و هر گونه راهی که شما را در دسترس مشتری قرار می‌دهد را به اشتراک بگذارید.

در طراحی سایت فرش فروشی می‌توانید با طراحی صفحه پشتیبانی علاوه بر نمایش شماره تلفن به عنوان پشتیبانی تلفنی، از ابزارهای پشتیبانی همچون چت آنلاین، ارسال تیکت و … استفاده کنید.

محصولات را معرفی کنید

در طراحی سایت فرش فروشی چیدمان صحیح محصولات و دسته بندی آن‌ها بسیار اهمیت دارد. زیرا مشتری باید بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. هم‌چنین می‌توان از قابلیت جست و جو نیز استفاده نمود تا سریع‌تر، به محصول مد نظر دست یافت.

پس از دسته بندی محصول بر اساس معیارهایی چون دستباف، ماشینی، گبه، موکت و…، با طراحی صفحه مخصوص هر محصول مشخصات و ویژگی‌های آن را به طور کامل در اختیار کاربر قرار دهید. حتما تهیه تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای را در معرفی محصولات خود در نظر داشته باشید.

یک محصول می‌تواند در رنگ‌بندی‌های مختلف، برندهای مختلف، ابعاد مختلف و… تولید ‌شود. می‌توان در طراحی سایت فرش فروشی این امکان را ایجاد نمود تا مشتری در یک محصول، این ویژگی‌ها را طبق نیاز خود فیلتر کرده و محصول مورد نظر را انتخاب نماید.

محصولات را آنلاین بفروشید

با راه اندازی امکاناتی چون ثبت سفارش، درگاه پرداخت جهت پرداخت اینترنتی، صدور فاکتور خرید، مشخص نمودن روش تحویل کالا و انتخاب زمان تحویل کالا، پیگیری کالا و… در طراحی سایت فرش فروشی می‌توان محصولات را به صورت آنلاین فروخت.

پیشنهادهای ویژه ارائه دهید

ارائه پیشنهادات ویژه در بازه زمانی محدود، پر فروش‌ترین‌ها، پربازدیدترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها، تخفیف‌ها و… را جهت معرفی بیشتر محصولات و افزایش فروش حتما در نظر داشته باشید.

طراحی سایت فروش فروشی با فراکارانت

پس از طراحی سایت باید تصمیم‌های مهم دیگری هم بگیرید تا به موفقیت دست یابید. برای نمونه میهن وب هاست متناسب با سایت خود تهیه کنید، دامنه مناسب انتخاب کنید، به روز رسانی سایت را در برنامه خود قرار دهید، امنیت سایت را ارتقا دهید، اصول سئو، رابط کاربری و تجربه کاربری و دیجیتال مارکتینگ را جهت بیشتر دیده شدن و جذب کردن مخاطبین به سایت به کار گیرید و…

در این راستا مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه فعالیت از سال 1377، آماده ارائه تجربیات و دانش خود در طراحی سایت فرش فروشی با شما عزیزان است و با توجه تیک تاییده کیفیت فعالیت که از مشتریان دریافت کرده است، تحویل و ارائه سایت عالی به شما مشتری عزیز را تضمین می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست