طراحی سایت شخصی

اهمیت طراحی سایت شخصی چیست؟

وجود رشته‌ها و زمینه های کاری مختلف، به کارگیری شیوه‌های نوین در انجام کارها و همچنین ظرفیت‌ها و مزایای بهره گیری از اینترنت، می‌تواند انگیزه طراحی سایت شخصی را در یک فرد خلاق و توانمند ایجاد کند. طراحی سایت شخصی، به منظور معرفی توانایی‌ها و سوابق فرد در حرفه‌اش صورت می‌گیرد.

یک طراحی سایت شخصی با گرافیک زیبا و متناسب با روحیه و شغل فرد، علاوه بر تبلیغ مهارت‌ها، ظرفیت جذب کاربران و تبدیل آن‌ها به هواداران و مشتریان سایت را دارد. در حالت ایده آل می‌توان به نوعی برند سازی و بهره‌برداری مالی و معنوی از قابلیت‌های آن فکر کرد.

چه کسانی کاندید طراحی سایت شخصی هستند؟

۱- اساتید دانشگاه
۲- پزشکان
۳- نویسندگان
۴- هنرمندان
۵- بلاگرها
۶- سیاستمداران
۷- وکلا
۷- عکاسان
۸- محققان

 

برخی صفحاتی که در طراحی سایت شخصی قرار داده می شوند:

۱- معرفی
۲- نمونه کارها
۳- ثبت نام و ثبت سفارش
۴- نظرسنجی
۵- مشاوره
۶- مقالات
۷- علایق
۸- اخبار

چند پیشنهاد جهت طراحی سایت شخصی

برای طراحی سایت شخصی، در قسمت “درباره من” به معرفی رشته فرد، مهارت‌ها،گواهینامه‌ها، مجوزها و اطلاعات تماس پرداخته می‌شود. در کنار یک طراحی زیبا و حرفه‌ای، ارائه یک بیوگرافی شایسته، می‌تواند تأثیر مثبتی در ایجاد ارتباط اولیه با مخاطبین داشته باشد. یکی از بخش‌های مفید و مهم در طراحی سایت شخصی، اختصاص بخشی به توضیح روش‌ها و شیوه‌های انحصاری فرد در انجام کار است. نمایش نمونه کارها به صورت عکس و فیلم و ارائه توضیحاتی درباره آن‌ها، می‌تواند در این بخش گنجانده شود.

طراحی بخش ثبت نام و ثبت سفارش در طراحی سایت شخصی می‌تواند مسیر مشاهده نمونه کارها تا سفارش کار را برای متقاضیان کوتاه‌تر کند. در طراحی سایت شخصی، بخش نظرسنجی جهت تبادل نظر و استفاده از نظرات کاربران در بهبود کیفیت خدمات و آفرینش راهکارهای جدید نیز طراحی می‌شود. اجرای بخش مشاوره در طراحی سایت شخصی با هدف ارائه اطلاعات تخصصی و مفید و ارتباط بیش‌تر با کاربران یک گزینه خوب و مؤثر برای بازدیدهای بیش‌تر است.

با پیاده سازی بخش مقالات در طراحی سایت شخصی و قرار دادن مطالب علمی و تخصصی در زمینه کاری و همچنین با طراحی بخشی با عنوان علایق جهت معرفی کتاب و ارائه اخبار مربوط به امور علمی و فرهنگی می‌توان وظیفه خود را جهت گسترش آگاهی ایفا کرد. راه اندازی بخش اخبار و قرار دادن اخبار تخصصی و مؤثق مربوط به حوزه کاری فرد، آمار بازدید از وب سایت را بالا خواهد برد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خرید سرور مجازی       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

طراحی وب سایت و نکات اصلی آن

استفاده از تصویر در طراحی وب سایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست