طراحی سایت ساده

فرقی ندارد شما در چه کسب و کاری مشغول به فعالیت هستید اما در دنیای دیجیتال امروز مهم است کسب و کار خود را در فضای کجازی به کاربران معرفی کرده و همگام با رقبای خود پیش روید. طراحی سایت ساده برای کسب و کار شما مزایای زیادی دارد. ازجمله می‌توان به حضور حداکثری مشتریان در فضای اینترنت اشاره کرد. زیرا امروزه مشتریان ابتدا در فضای اینترنت به جستجوی کالای مورد نیاز خود می‌پردازند، کالاها را با دقت با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت برای خرید تصمیم گیری می‌کنند. بنابراین اگر  سایت شما بتواند تجربه کاربری خوبی را برای مشتری ایجاد کند موفقیت شما تضمین شده است.

چه زمانی از طراحی سایت ساده استفاده کنید؟

واقعیت آن است هر کسبو  کاری با توجه به اهداف و چشم اندازی که دارد، باید طراحی سایت مورد نظر خود را انجام دهد. برای مثال اگر قرار است کسب و کار شما تنها در پلتفرم آنلاین شکل بگیرد، یک طراحی سایت ساده پاسخ گوی نیاز شما نیست. زیرا لازم است ظرایف و پیچیدگی‌های زیادی را در آن اجرا کنید. اما اگر کسب و کاری در فضای فیزیکی دارید و قصد دارید حضور در فضای مجازی را نیز تجربه کنید یک طراحی ساده پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود.

چه اقداماتی در سایت خود باید انجام دهید؟

ایجاد محتوا

گام اول برای طراحی سایت این است که تعیین کنید می‌خواهید چه اطلاعاتی را بر روی سایت خود قرار دهید و چه پیامی را به مشتریان و کاربران خود انتقال دهید.

اطلاعات اولیه مربوط به کسب و کار

شماره‌های تماس مربوط به کسب و کار خود را در همه صفحات سایت بگذارید. قسمت پایین صفحه یا نوار کناری سایت مکان‌های مناسبی برای این کار هستند. هم‌چنین اگر برای کسب و کار خود مکان فیزیکی دارید بهتر است آدرس و ساعات کاری خود را نیز بر روی سایت قرار دهید.

برای کسب و کار خود تبلیغ کنید.

کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید و هم چنین خدمات و نقاط قوت خود را نسب به سایر رقبا بیان کنید. بهتر است این بخش به صورت خلاصه نوشته شود و بر روی صفحه اول و سایر صفحات مهم سایت قرار داده شود.

اطلاعات کامل محصولات و خدمات

لازم است محصولات و خدمات خود را به طور کامل به مشتریان معرفی کنید. این بخش می‌تواند شامل معرفی نمونه کارهای قبلی یا معرفی کامل محصولات شما باشد.

در طراحی سایت ساده برای هدایت کاربران از فراخوان استفاده کنید.

برای هدایت کاربران نیاز است در هر صفحه از سایت فراخوان داشته باشید تا بتوانید از این طریق کاربران را به سوی گام بعدی راهنمایی کند. معمولاً در سایت‌ فروشگاهی کاربران به صفحه خرید هدایت می‌شوند. عبارت‌هایی چون با ما تماس بگیرید، عضویت رایگان، شروع کنید و… از جمله فراخوان‌های رایج هستند.

نمایش نظرات مشتریان

نظرات مثبت مشتریان در مورد خدمات سایت می‌تواند باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما گردد. بنابراین می‌توانید با اجازه مشتریان نظرات آن‌ها را در معرض نمایش سایر کاربران قرار دهید.

قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی

بهتر است لینک اتصال به شبکه‌های اجتماعی را بر روی سایت خود قرار دهید. زیرا امروزه افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می کنند و این موضوع می‌تواند میزان بازدید سایت شما را افزایش دهد.

امکانات موردنیاز در طراحی سایت ساده:

سایت شما علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به آن پرداختیم باید امکانات دیگری را نیز داشته باشد.

  • قابلیت خرید و فروش به صورت آنلاین
  • قابلیت گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین
  • امکان ایجاد فرم تماس
  • قابلیت برقراری ارتباط مشتریان از طریق بخش باشگاه مشتریان
  • ایجاد خبرنامه
  • قابلیت تعریف ناحیه کاربری جهت مشاهده حساب کاربری، ثبت اطلاعات، دسترسی به سایر محتوا و خدمات
  • قابلیت وبلاگ
  • قابلیت نمایش گالری تصاویر
  • قابلیت اسلایدر نمایشی
  • قابلیت تعریف زیر منو و صفحات به تعداد نامحدود
  • امکان مدیریت آسان
  • امکان بارگزاری سریع صفحات
  • بخش اخبار تازه و مقالات مرتبط

مدیریت آسان در طراحی سایت ساده

یکی از مشکلاتی که مدیران سایت با آن مواجه هستند مشکل مدیریت و کار با سایت است. طراحی سایت ساده به شما این امکان را می‌دهد تا افراد مبتدی نیز بتوانند به راحتی با آن کار کنند و هم چنین به آسانی محتوا، تصاویر، مطالب و… خود را مدیریت و کنترل کنند.

صرفه جویی در زمان و هزینه ها در طراحی سایت ساده

برخی افراد به دنبال سایت‌های پیشرفته و پرهزینه نیستند و تمایل دارند با یک طراحی ساده محصولات و خدمات خود را معرفی کنند. سیستم مدیریت محتوایی مانند وردپرس به شما این امکان را می‌دهد تا با کم ترین هزینه و در زمان کم سایتی ساده برای کسب و کار خود طراحی کرده و به کمک آن خدمات خود را معرفی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست