طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری

چرا طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری؟

با توجه به آن که افراد قبل از استفاده از هر محصول یا خدمتی درباره آن ابتدا در فضای اینترنت جست و جو می‌کنند، فرصت مناسبی برای انواع کسب و کارها به وجود می‌آید تا محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کرده و کاربران فضای مجازی را به سمت خود جذب کنند. با طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری کاربران این امکان را می‌یابند تا بدون اتلاف هزینه و زمان، نوبت خود را به صورت غیرحضوری رزرو کرده و شما نیز با افزایش تعداد مشتریان خود، تغییرات بزرگی را در درآمد خود ایجاد خواهید کرد.

امکانات طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری چیست؟

معرفی مرکز تصویر برداری

با طراحی صفحه‌ای چون درباره ما، خود را به کاربران معرفی کنید. اطلاعاتی چون سال تاسیس، رزومه و سوابق صاحب مرکز تصویر برداری، معرفی اعضای مرکز، تهیه تصاویر با کیفیت و 360 درجه از امکانات مرکز تصویربرداری، شرح انواع خدمات و مزایای ارائه شده به مشتریان و…

معرفی اطلاعات تماس

شماره تلفن، آدرس و نقشه گوگل مپ خود را در اختیار کاربران قرار دهید. باید تلاش کنید همواره در دسترس مشتریان خود باشید.

دسته بندی خدمات

در طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری، انواع خدمات همچون ام آر آی، سی تی اسکن، سونوگرافی و … را طبق یک چیدمان صحیح در منوی سایت در اختیار کاربر قرار دهید.

طراحی سایت رادیولوژی

معرفی خدمات

در طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری با ایجاد صفحه‌ای برای هر یک از خدمات، ویژگی‌ها و امکانات آن را به طور کامل برای مشتریان ارائه دهید. استفاده از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت در این مرحله می‌تواند مخاطبین زیادی را به سایت شما جذب کند.

معرفی بیمه‌های مورد پذیرش

با توجه به آن که این موضوع مورد سوال همه بیماران است، طراحی صفحه‌ای که در آن لیستی از بیمه‌های مورد پذیرش مرکز تصویربرداری باشد، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

نوبت دهی آنلاین

بیماران می‌توانند به صوزت آنلاین نوبت خود را در سایت ثبت کنند. پس از آن به منظور تایید می‌توان پیامک یا ایمیل رزرو را به بیمار ارسال نمود.

دریافت آنلاین جواب تصویربرداری

با طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری، بیمار می‌‌تواند با وارد کردن مشخصات خود، به صورت غیر حضوری و در سایت، جواب آزمایش خود را دریافت نموده و آن را دانلود کند.

طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری با فراکارانت

پس از طراحی سایت باید به سایت خود رسیدگی کنید، آن را به روز رسانی کنید و تلاش کنید تا همواره در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید. در این راستا نیاز است تا دانش به روز و تخصصی در حوزه‌های مختلفی چون سئو، تجربه کاربری، رابط کاربری، بازاریابی دیجیتال و … داشته باشید.

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات، آماده به اشتراک گذاری تجربیات در زمینه طراحی سایت رادیولوژی و مرکز تصویربرداری با شما عزیزان است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      

مقاله‌های پیشنهادی

7 نکته مهم طراحی سایت

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

سئو سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست