طراحی سایت حقوقی

‎گزارش ها نشان می دهد که افرادی که به دنبال وکیل یا دفتر حقوقی هستند  از طریق جستجو در اینترنت نیاز خود را رفع می کنند.  از این طریق وکلا می توانند با طراحی سایت حقوقی مشتریان زیادی را جذب خود نمایند.

موتور جستجوی گوگل در رفع نیاز افراد نقش مهمی ایفا می‌کند. زیرا اولین مکانی که افراد به آن مراجعه می کنند موتورهای جستجو هستند. در این مواقع هیچ  کدام از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام و… به طور کامل پاسخگوی نیاز افراد نیستند. وکلا و مؤسسات حقوقی می توانند از این فرصت استفاده کنند و نسبت به طراحی سایت حقوقی اقدام کنند.

 طراحی سایت حقوقی نیز مانند طراحی سایت سایر کسب و کارها برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به تخصص حرفه ای دارد پس پیشنهاد می گردد قبل از طراحی سایت خود با شاخصه‌های طراحی سایت اصولی آشنا باشید.

آیا طراحی سایت حقوقی ضروری است؟

اغلب افراد در طول زندگی با مشکلات مختلف حقوقی مواجه شده و برای حل مشکلات خود  به وکیل با تجربه و خبره نیاز پیدا می‌کنند. مسائل مربوط به ازدواج و طلاق، کار و بیمه، تنظیم قرار دادها و… نمونه هایی از مسائل حقوقی روزمره هستند. بنابراین مجبور هستند به یکی از دفاتر حقوقی جهت رفع مشکل مراجعه نمایند. افراد بدون مراجعه حضوری و با استفاده از سایت حقوقی به پاسخ پرسش‌های خود می‌توانند دست یابند و  یا در صورت نیاز به مراجعه حضوری، با رزرو مشاوره در بسیاری از هزینه‌ها و زمان خود صرفه جویی می‌کنند.

law

امکانات موردنیاز طراحی سایت حقوقی:

معرفی خدمات حقوقی

انواع خدمات حقوقی را مانند خدمات دعاوی کیفری، دعاوی خانواده ، خدمات مالی، چک های برگشتی، تنظیم قرار داد کارگر و کارفرما، قابلیت تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی، محاسبات مختلف مانند ارثیه، دیه و مهریه و … را می‌توانید در دسته بندی‌های مختلف قرار دهید.

قابلیت پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های بانکی

می‌توانید از خدمات پرداخت آنلاین جهت سهولت در انجام امور پرداختی خود استفاده نمایید.

طراحی صفحه روزمه و تجربه کاری وکیل

بخش مربوط به معرفی وکلا و تجربه کاری آن‌ها بخش مهمی از طراحی سایت حقوقی است. نیاز است تا وکلا تجربه کاری و رزومه خود را درج کنند زیرا کاربران همواره به دنبال وکلای خبره و با تجربه هستند تا در مدت زمان کمی مشکلات آن ها را حل کنند.

طراحی صفحه مشاوره

ارائه مشاوره در مورد مسائل حقوقی یکی از مهم‌ترین وظایف وکلا و مؤسسات حقوقی است. از این رو نیاز است تا در زمان طراحی سایت حقوقی بخشی به این کار اختصاص داده شود. کاربران می توانند در این بخش خواسته و مشکلات خود را با وکلا در میان گذاشته و به صورت غیرحضوری پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. هم‌چنین در صورت نیاز به مراجعه حضوری زمان مشاوره خود را رزرو نمایند. هم‌چنین برخی اوقات برای دریافت پاسخ خود نیاز است تا مبلغی به صورت آنلاین پرداخت شود.

طراحی صفحه ارائه مقالات و اخبار به روز حقوقی

یکی دیگر از بخش‌های مهم هر طراحی سایت حقوقی بخش مربوط به مقالات و اخبار به روز حقوقی است.  این بخش اخبار و مطالب مرتبط با قوانین و مسایل حقوقی را در برمی‌گیرد. در صورت تغییر در تبصره های قانونی، حذف یا اضافه شدن قوانین جدید مطالب به روز رسانی و به اطلاع عموم می رسد. به روز بودن در این بخش و تولید محتوا باکیفیت و متناسب با نیاز مشتری، در افزایش ترافیک سایت بسیار اثرگذار است.

legal

طراحی صفحه تماس با ما

در این صفحه برای برقراری ارتباط با کاربران اطلاعات تماس  موسسه حقوقی از جمله شماره تماس، آدرس، ایمیل درج می گردد.

طراحی صفحه  پیگیری پرونده

کاربران می توانند از طریق بخش پیگیری سایت با وارد کردن اطلاعات مربوط به پرونده خود از روند انجام پرونده خود مطلع گردند.

طراحی سایت حقوقی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. برای آشنایی  بیشتر نمونه کارها را نیز مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست