طراحی سایت تعمیرات

اهمیت طراحی سایت تعمیرات چیست؟

با توجه به آن که افراد امروزه قبل از تصمیم به استفاده از هر محصول یا خدمتی درباره آن در فضای اینترنت جست و جو می‌کنند، بهترین فرصت برای کسب و کارها پیش می‌آید تا انواع محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی نمایند. از این رو اگر در حوزه خدمات تعمیرات مشغول به فعالیت هستید همچون تعمیرات لوازم خانگی، خودرو، موبایل و… می‌توانید با معرفی خدمات و ارائه پیشنهادات ویژه مخاطبین هدف را به سمت خود جذب کنید. طراحی سایت تعمیرات گزینه مناسبی جهت تحقق این امر به شمار می‌رود.

امکانات طراحی سایت تعمیرات چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

جلب اعتماد نکته مهمی در جذب مخاطب جهت استفاده از خدمات شما است. بنابراین با طراحی صفحه‌ای چون درباره ما، خود را به کاربران معرفی کنید و اطلاعاتی چون سال تاسیس، تجربیات، سوابق و رزومه، گواهی‌ها و مجوزها، معرفی نمایندگی‌ها، شرح انواع خدمات، ارزش‌ها و مزایایی که به مشتریان ارائه می‌گردد و… را در اختیار کاربر قرار دهید.

طراحی صفحه تماس با ما

به منظور ارائه یک پشتیبانی قوی و دسترسی 24 ساعته مشتری به شما، در طراحی سایت تعمیرات، در صفحه‌ای چون تماس با ما اطلاعات مهم چون شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و… را در اختیار مشتری قرار دهید.

طراحی منو خدمات

دسته بندی صحیح و اصولی خدمات در طراحی سایت تعمیرات نکته مهمی به شمار می‌رود. انواع خدمات خود را در منوی سایت دسته بندی کرده و به مشتری ارائه کنید.

طراحی سایت تعمیرات و تعمیرگاهی

طراحی صفحه خدمات

برای هر یک از خدمات خود صفحه‌ای جداگانه طراحی کرده و امکانات و ویژگی‌های هر یک را به کاربران معرفی کنید تا با آگاهی کامل تصمیم به استفاده گیرد.

طراحی صفحه آموزش

در طراحی سایت تعمیرات می‌توانید بخشی را به تهیه محتوای کاربردی و مورد نیاز کاربران اختصاص دهید. برای نمونه از روش‌های مراقبت لوازم، تعمیر لوازم و… محتوا تهیه کنید. علاوه بر محتوای متنی، استفاده از تصویر و ویدئو، اثرگذاری بیشتری در مخاطب ایجاد کرده و نقش مهمی در افزایش بازدید از سایت شما دارد.

طراحی صفحه پیشنهادات ویژه

با ارائه تخفیف‌های ویژه و طراحی کمپین‌هایی چون جشنواره و… مخاطبین زیادی را می‌توانید به سمت سایت خود جذب کنید. در این راستا حتما از اصول دیجیتال مارکتینگ در سایت خود استفاده کنید.

طراحی صفحه استخدام

با طراحی فرم مخصوص استخدام، اطلاعات مورد نیاز را از افرادی که قصد استخدام شدن دارند، دریافت کرده تا در آینده بتوانید با آن‌ها تماس برقرار کنید.

طراحی ثبت سفارش و اعزام نیرو

کاربران پس از مطالعه نحوه خدمات رسانی، می‌توانند سفارش خود را ثبت نمایند. در طراحی سایت تعمیرات می‌توان با ایجاد یک فرم، اطلاعات مورد نیاز همچون آدرس منزل، نوع تعمیر و… را دریافت نمود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیرو به محل اعزام شود.

طراحی سایت تعمیرات با فراکارانت

نکته حائز اهمیتی که باید به آن توجه داشت رسیدگی به سایت پس از طراحی سایت است. در این راستا اصول بسیاری را رعایت نمود تا به موفقیت دست یافت و همگام با رقبا پیش رفت. از جمله سئو سایت، به روز رسانی سایت، استفاده از اصول تجربه کاربری، رابط کاربری، بازاریابی دیجیتال و …

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در حوزه فناوری اطلاعات مشغول فعالیت است. از این رو می‌توانید از تجربیات این مجموعه در حوزه طراحی سایت تعمیرات بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

به روز رسانی وب سایت

سئو سایت

افزایش امنیت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست