طراحی سایت آزمایشگاه

چرا طراحی سایت آزمایشگاه؟

امروزه افراد قبل از انجام هر کاری درباره آن در اینترنت جست و جو می‌کنند. بنابراین در هر حوزه‌ای از کسب و کار فرصت بسیار مناسبی پیش می‌آید تا انواع خدمات و محصولات خود را به حجم زیادی از کاربران فضای مجازی معرفی کند. طراحی سایت آزمایشگاه نیز گزینه بسیار مناسبی جهت جذب طیف وسیعی از مشتریان است. اما در ادامه باید بدانید چه امکاناتی را می‌توانید به سایت خود بیفزایید.

امکانات طراحی سایت آزمایشگاه چیست؟

معرفی آزمایشگاه

در این بخش به طور کامل از آزمایشگاه خود بنویسید. اطلاعاتی همچون سال تاسیس آزمایشگاه، رزومه و سوابق صاحب آزمایشگاه، معرفی پرسنل آزمایشگاه، انواع خدمات و ارزش‌هایی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید و… . وجود چنین بخشی در سایت سطح اعتماد بیشتری را در مخاطبین ایجاد می‌کند.

معرفی خدمات آزمایشگاه

می‌توانید یک بانک اطلاعاتی قوی از لیست آزمایش‌ها را به صورت دسته‌بندی شده به همراه توضیحات کامل در طراحی سایت آزمایشگاه در اختیار کاربران قرار دهید. این دسته‌بندی‌ها می‌تواند بر اساس نوع بیماری، نوع آزمایش، حروف الفبا و… شکل گیرد. هم‌چنین با ایجاد قابلیت جست و جو، کاربر سریع‌تر می‌تواند به نتیجه مورد نظر خود دست یابد.

معرفی بیمه‌های طرف قرارداد

این بخش همواره از سوالات متداول کاربران است. بنابراین می‌تواند یک صفحه جداگانه به این موضوع اختصاص دهید.

نمایش بخش‌های مختلف آزمایشگاه در گالری تصاویر

تهیه محتوای تصویری و ویدئویی از بخش‌های مختلف آزمایشگاه، امکانات و تجهیزات آن نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبین به سایت و آزمایشگاه دارد. حتما تصاویر و ویدئوهای با کیفیت و حرفه‌ای را در طراحی سایت آزمایشگاه تهیه کنید.

طراحی سایت آزمایشگاه

تولید محتوا در حوزه انواع آزمایش‌های موجود در آزمایشگاه

می‌توانید به هر یک از آزمایش‌های موجود در آزمایشگاه صفحه‌ای اختصاص داده و درباره هر یک توضیحات کاملی ارائه دهید.

اخبار به روز حوزه پزشکی و آزمایشگاهی

ارائه محتوای جذاب و حرفه‌ای در حوزه پزشکی، یافته‌های جدید آزمایشگاهی و… نقش مهمی در جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت دارند. حتما نیازهای کاربران را در نظر گرفته و سعی کنید در مقالات خود به نیازها و پرسش‌های کاربران پاسخ دهید.

رزرو و نوبت دهی آنلاین آزمایشگاه

ایجاد این بخش در اتوماسیون آزمایشگاه نقش مهمی دارد. می‌توانید برای نوبت دهی زمانی آزمایشگاه، بخش رزرو و نوبت دهی آنلاین را ایجاد کنید. کاربران شماره نوبت آزمایش را دریافت کرده و بدون معطلی هنگام پذیرش به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند. هم‌چنین می‌توان بخشی را ایجاد کرد تا مشتری خود تعیین کند آزمایش در خانه انجام شود یا در آزمایشگاه. سپس برای اطمینان از تایید رزرو، پیامک یا ایمیلی به مشتری ارسال می‌شود.

پرداخت آنلاین هزینه آزمایش

در طراحی سایت آزمایشگاه می‌توان انتخاب کرد روش پرداخت به چه صورت باشد، حضوری یا آنلاین. اگر مشتری روش پرداخت آنلاین را انتخاب کرد، با استفاده از درگاه پرداخت، باید هزینه آزمایشگاه را بتواند بپردازد.

پیگیری وضعیت نتیجه آزمایش

مشتری می‌تواند پس از انجام آزمایش به صورت آنلاین زمان نتیجه آزمایش را پیگیری کند. هم‌چنین فابل پی‌دی‌اف نتیجه آزمایش برای دانلود می‌تواند در اختیار مشتری قرار گیرد. این نتیجه به صورت پیامک یا ایمیل نیز می‌تواند ارسال شود.

مشاوره و راهنمای آزمایش

در طراحی سایت آزمایشگاه می‌توانید یک صفحه را به توضیحات درباره شرایط قبل از آزمایش، ناشتا بودن، شرایط کودکان و… اختصاص دهید تا مشتریان آمادگی کامل برای انجام آزمایش داشته باشند.

نکات مهم طراحی سایت آزمایشگاه

پس از طراحی سایت باید همواره از سایت خود نگهداری کنید تا در دید مشتریان باشید. در این راستا اقدامات بسیاری باید انجام دهید. از جمله بروز رسانی سایت، افزایش امنیت سایت، رعایت اصول تجربه کاربری و رابط کاربری، رعایت اصول سئو، دیجیتال مارکتینگ و… برای آشنایی با هر یک پس از مطالعه این مقاله، مقالات پیشنهادی را دنبال کنید. مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت و مشاوره کسب و کار آنلاین آمادگی همراهی شما در زمینه طراحی سایت آزمایشگاه را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

نگهداری سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست