آموزش المان های محتوای متنی ویژوال کامپوزر بخش ۱

با سلام با قسمت اول آموزش المان های مربوط به محتوای متنی ویرایشگر ویژوال کامپوزر از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

در یکی از برگه هایی که ایجاد کرده اید بروید اگر بروی دکمه ویرایشگر پیشرفته کلیک کنید و روی دکمه افزودن المان بزنید می توانید المان های مربوط به محتوای متنی را مشاهده کنید.

برای قسمت محتوای متنی مهمترین المانی که داریم بلاک متن می باشد.

در تب دیداری بلاک متن دراین قسمت متن مورد نظر خود را یادداشت می کنید از این قسمت می توانید لیست ایجاد کنید ازاین قسمت می توانید چیدمان متن را راست چین وسط چین و چپ چین کنید اگر بخواهید می توانید برای قسمت دلخواه خودتان لینک دهی انجام دهید.

در تب متن بلاک متن می توانید کدهای html متن نوشته شده ی خودتان را مشاهده کنید و اگر نیاز هست کدی به این قسمت اضافه کنید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

المان بعدی مربوط به هدینگ های سفارشی می باشد که می توانید در قسمت های مختلف صفحه خود از آن استفاده کنید .

در تب عمومی در ابتدا منبع متن را مشخص می کنید که عنوان صفحه را نمایش دهد یا متن دلخواه باشد دراین قسمت متن دلخواه هدینگ خود را یادداشت کنید اگر نیاز به لینک دهی بود ازاین قسمت می توانید این کار را انجام دهید ازاین قسمت نوع عنوان خود را مشخص می کنید ازاین قسمت می توانید چیدمان عنوان خود را مشخص کنید و یکسری استایل مثل سایز فونت ، نوع فونت ، ارتفاع خط و رنگ را برای عنوان خود مشخص کنید.

در تب طراحی می توانید مارجین (فاصله این المان از بقیه المان ها)، بوردر(حاشیه داخلی) ، پدینگ (فاصله داخلی المان) ، رنگ و عکس پس زمینه را مشخص کنید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست