آموزش افزونه نمایش کالا بر اساس نقش کاربری

با سلام با آموزش افزونه نمایش کالا بر اساس نقش کاربری از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

بعد از نصب افزونه وارد تب پیکربندی ووکامرس شوید و روی تب قابل مشاهده بودن محصولات بزنید و دراین قسمت می توانید تنظیمات مربوط به این افزونه را مشاهده کنید.

می توانید افزونه را فعال کنید و داکیومنت های آن را مطالعه کنید و گزینه زیر را فعال یا غیرفعال کنید.

نمایش کاتالوگ را مخفی کن : اگر این گزینه را فعال کنید کاربران در صفحه فروشگاه نمی توانند نتایج جستجو را مشاهده کنند ولی به صورت لینک مستقیم می توانند محصولات را مشاهده کنند.

تبدیل به غیرقابل خرید : اگر این گزینه را فعال کنید محصولات نمایش داده می شوند ولی امکان افزودن به سبد خرید وجود ندارد.

تغییر کوئری : اگر این گزینه را فعال کنید حتی با لینک مستقیم هم نمی توانند محصولات را مشاهده کنند.

آیتم های منو رو مخفی کن : اگر این گزینه را فعال کنید برچسب ها و دسته بندی ها نیز برای کاربران انتخابی قابل نمایش نخواهد بود.

می توانید در این قسمت لینک ریدایرکت خود را برای آن دسته از کاربرانی که حتی با لینک مستقیم هم امکان مشاهده محصولات را ندارند وارد کنید تا به طور خودکار به این صفحه منتقل شوند.

می توانید با زدن این گزینه این تنظیمات را در صفحه محصولات قرار دهید تا کاربرانی که اجازه دیدن محصولات را ندارند از همانجا بتوان مشخص کرد و با زدن این گزینه این تنظیمات را در قسمت ویرایش سریع محصول قرار داد و در نهایت روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

بعد از آن روی تب محصولات می رویم و یکی از محصولات را باز می کنیم همانطور که مشاهده می کنید در این قسمت می توانید آن دسته از کاربرانی که اجازه دیدن این محصول را ندارند دراین قسمت مشخص کنید به عنوان مثال می توانید نمایش این محصول برای کاربران مهمان که هنوز در سایت ما ثبت نام نکرده اند مخفی کنید و یا نمایش آن را برای دسته خاصی از کاربران فعال کنید

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست