آموزش افزونه ساخت پاپ آپ

با سلام با آموزش افزونه سازنده پاپ آپ از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

بعد از ورود به پنل وارد قسمت افزودن افزونه شوید و افزونه popup maker را جستجو کرده نصب و فعال سازی کنید .

وارد تب پاپ اپ می شوید و روی دکمه create popup کلیک کنید و برای پاپ اپ خود یک نام انتخاب کنید و روی دکمه ویرایشگر پیشرفته کلیک کنید .

به عنوان مثال من از طریق المان ها یک ردیف انتخاب می کنم و آن را به دو ستون تقسیم میکنم در یکی از ستون ها یک تصویر و در ستون بعدی یک متن قرار می دهم.

در قسمت بعدی ما تنظیمات مربوط به پاپ را داریم که از قسمت تریگر می توانیم پاپ اپ خود را فعال کنیم.

نوع بازشدن پاپ اپ را می توانیم روی دکمه یا با تاخیر بعد از لود شدن صفحه قرار دهیم که من ری تاخیر قرار می دهم در این قسمت می توانید برای توقف نشان دادن پاپ اپ وقتی کاربر یکبار آن را مشاهده کرده است یکی از گزینه ها را انتخاب کنید وروی دکمه add کلیک کنید سپس در این قسمت مدت زمان تاخیر برای نمایش پاپ اپ را مشخص کنید و نام کوکی خود را یادداشت کنید روی دکمه add کلیک کنید.

در تب بعدی می توانید صفحات نمایش دهنده پاپ را مشخص کنید اگر خالی بگذارید توی تمام صفحات نمایش می دهد و اگر نام صفحه ای را یادداشت کنید تنها در آن صفحه قابل نمایش می باشد و می توانید برای حالت موبایل و تبلت پاپ آپ خود را غیرفعال کنید.

در تب بعدی می توانید نمایش آن را مشخص کنید که در وسط صفحه باشد یا در کناره ها قرار گیرد می توانید ظاهر و سایز آن را در این قسمت مشخص کنید می توانید انیمیشن ورود به صفحه را برای آن مشخص کنید می توانید برای پاپ آپ های خودتان صدا مشخص کنید می توانید پوزیشن آن را مشخص کنید که در کجای صفحه قرار گیرد و درنهایت در این تب می توانید جایگیری دوباره پاپ آپ عدم نمایش مجدد آن و تنظیمات دیگر را مشخص کنید.

در تب بعدی می توانید یک متنی را برای بستن قرار دهید می توانید برای زمان بسته شدن آن یک delay مشخص کنید و تنظیمات دیگر برای قسمت بستن شده را در این قسمت ها مشخص کنید.

بعد از انجام تمامی تنظیمات روی دکمه انتشار کلیک کنید و صفحه موردنظر خود را باز کنید.پاپ آپ مورد نظر را طبق تنظیمات و محتوایی که برای آن مشخص کرده می توانید مشاهده کنید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست