آموزش افزونه فید اینستاگرام

با سلام با آموزش افزونه ربات اینستاگرام از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

بعد از ورود به پنل کاربری وارد قسمت افزودن افزونه شوید و افزونه smash balloon social photo feed  را انتخاب کنید و نصب و فعال کنید.

بعد از فعال سازی این افزونه روی تب Instagram feed کلیک کنید و روی تب configure کلیک کنید و روی دکمه connect an Instagram account  بزنید برای شما یک پاپ آپ باز خواهد شد که نوع اتصال خود را مشخص می کنید و معمولا روی personal قرار دهید و دکمه کانکت را بزنید و دسترسی های اینستاگرام خود را وارد کنید و درنتیجه سایت شما به اینستاگرامتان وصل خواهد شد.

برای انجام تنظیمات روی تب configure می توانید زمان چک کردن و آپدیت پست ها را مشخص کنید.

در تب display your feed می توانید فید اینستاگرام خود را کپی کنید و در محل مورد نظر خود به عنوان مثال در فوتر قرار دهید و سایت خود را مشاهده کنید . همانطور که مشاهده می کنید فید اینستاگرام در فوتر سایت ما قرار گرفته شده است و می توانید تنظیمات مورد نظر خود را برای آن انجام دهید.

روی تب customize کلیک کنید در این قسمت می توان عرض و ارتفاع و رنگ پس زمینه برای فید خود مشخص کنید . دراین قسمت می توانید تعداد پست و ستون های نمایش دهنده را مشخص کنید به عنوان مثال 6 پست در 3 ستون قرار می دهم و می توانید برای فید های خود فاصله های داخلی مشخص کنید.

از طریق این گزینه می توانید نمایش آن را رد موبایل غیرفعال کنید.

قسمت بعدی مربوط به تنظیمات رزوروشن و ترتیب قرارگیری تصاویر می باشد.

در این قسمت می توانید برای هاور تصاویر استایل مورد نظر خودتان را قرار دهید.

در قسمت بعدی می توانید تنظیمات مربوط به هدر را مشخص کنید که هدر فید را نمایش دهد یا خیر ، باکس بیوگرافی اینستاگرام را به ما نمایش دهد یا خیر و رنگ هدر را مشخص کنید .

در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به دکمه بارگزاری بیشتر را قرار دهید می توانید مشخص کنید که این دکمه را نمایش دهد یا خیر متن آن را یادداشت کنید و برای متن و پس زمینه دکمه رنگ مورد نظر خود را قرار دهید.

در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به دکمه فالو را قرار دهید می توانید مشخص کنید که این دکمه را نمایش دهد یا خیر متن آن را یادداشت کنید و برای متن و پس زمینه دکمه رنگ مورد نظر خود را قرار دهید.

در این می توانید پست های خود را جهت نمایش فیلتر کنید و بعد از اعمال تنظیمات روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست