بسته بهبود رتبه سایت در گوگل

پس از طراحی سایت، قرارگیری در رتبه‌های برتر گوگل از دغدغه‌های همیشگی صاحبان کسب و کار است. برای آن که خود را به مشتری معرفی کنید و بتوانید محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید، باید دیده شوید. بنابراین هر چه در جست و جوها در رتبه بالاتری قرار گیرید، شانس دیده شدن بیشتری دارید.

علاوه بر آن رقبا نیز قرارگیری در رتبه‌های برتر را از اهداف اصلی خود می‌دانند. پس اگر همگام با رقیبان خود پیش نروید، بقای کسب و کار شما مورد تهیدید واقع می‌شود.

اما بهبود رتبه سایت چگونه اتفاق می‌افتد؟

جهت افزایش رتبه خود در گوگل باید اصول مشخصی را رعایت کنید و در واقع یک استراتژی از پیش تعیین شده داشته باشید. در این راستا توصیه می‌شود از تجربه متخصصان حوزه سئو بهره مند شوید.

بسیاری از شرکت‌ها بدون در نظرگیری این موضوع و بدون هیچ گونه برنامه مدونی، شروع به تولید محتوا می‌کنند. به مرور هم شاهد افت رتبه خود در نتایج هستند. در این راستا باید توجه ویژه‌ای به الگوریتم‌های گوگل و اهداف مد نظر این الگوریتم‌ها نمود. گوگل در تمام الگوریتم‌های خود با هدف حفظ رضایت مخاطبین پیش می‌رود و سعی دارد مخاطب را هر چه زودتر به اهداف خود برساند.

یکی از نکات اولیه جهت بهبود رتبه سایت، یافتن کلمات کلیدی هدف است. اما چرا این موضوع مهم است؟

اهمیت کلمات کلیدی هدف در بهبود رتبه سایت چیست؟

مخاطب شما متناسب با نیاز و خواسته خود یک عبارت را در گوگل جست و جو می‌کند. اگر شما در محتوای خود پاسخ‌گوی نیاز مشتری بوده باشید، در بالاترین نتایج جست و جو قرار خواهید گرفت. بنابراین باید با بهره‌گیری از کارشناسان این حوزه، متناسب با اهداف کسب و کار خود و نیازها و علایق مشتریان به کلمات کلیدی هدف دست پیدا کرد. از سوی دیگر ویرایش و بهینه‌سازی محتواهای پیشین بر اساس الگوریتم‌ها تاثیر به سزایی در بهبود رتبه شما خواهند داشت.

پس باید با در نظرگیری وضعیت سایت، رقبا، هدف، محصول، بازار، آنالیز سایت و شرایط موجود، پس از در نظرگیری کلمات کلیدی و عبارت هدف، مسئله بهینه سازی و درج محتوا را برای افزایش و بهبود رتبه ی سایت خود در الویت قرار دهید.

اهمیت لینک سازی در بهبود رتبه سایت چیست؟

لینک سازی به دو صورت داخلی و خارجی است. در تولید محتوا داخل سایت خود می‌توانید لینک سایر صفحات و مقالات سایت را درج کنید. به این کار لینک سازی داخلی گویند. این موضوع بر بهبود رتبه سایت شما می‌تواند اثرگذار باشد. اما باید طبق اصول خاصی انجام گیرد. لینک سازی بیش از حد از نظر گوگل صحیح نیست و برعکس موجب افت رتبه سایت می‌شود.

اگر یک سایت دیگر لینکی از محتوا یا صفحه‌ای از سایت شما را درون سایت خود درج کند، لینک سازی خارجی صورت گرفته است. لینک سازی خارجی نسبت به داخلی از ارزش بسیار بالاتری برخوردار است. به خصوص هر چه اعتبار سایتی که به شما لینک می‌دهد بالاتر باشد، در بهبود رتبه سایت اثرگذاری بیشتری خواهد داشت. اما این موضوع هم باید طبق اصول خاص خود پیش رود. اگر گوگل متوجه شود از قصد تعداد زیادی لینک سازی خارجی انجام داده‌اید، رتبه سایت را کاهش می‌دهد.

سایر نکات مهم در بهبود رتبه سایت

عوامل بسیاری چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم بر رتبه سایت شما اثرگذار هستند. در واقع در هر فرآیندی باید رضایت مخاطب را در نظر داشته باشید. برای نمونه یکی از نکات مهم در سئو سایت، افزایش سرعت سایت است. اگر مخاطب با یک سایت کند مواجه شود، در اثر نارضایتی به وجود آمده سایت را ترک خواهد کرد. بنابراین قبل از مرحله طراحی سایت، انتخاب هاست مناسب و باکیفیت در راستای افزایش سرعت سایت تاثیر بسیار مهمی در رتبه وب سایت شما خواهد داشت.

همان طور که مشخص است ماندگاری و نگه داری مخاطب در سایت امر بسیار مهمی به شمار می‌آید. مخاطب اگر به اهداف خود در صفحه شما دست نیابد، در مدت زمانی کوتاه آن را ترک می‌کند. این موضوع با شاخص bonus rate اندازه گیری می‌شود. عوامل مهمی چون رعایت اصول رابط کاربری و تجربه کاربری در بهبود این شاخص بسیار ضروری هستند.

بسته بهبود رتبه سایت در گوگل

مشخصات عمومی بسته بهبود رتبه سایت در گوگل برای عبارت کلیدی هدف

  • خدمات ماهانه بهینه سازی محتوا
  • درج محتوا
  •  بهینه سازی سایت

نقاط تمایز و برتری بسته بهبود رتبه سایت در گوگل برای عبارت کلیدی هدف

  • بهبود رتبه سایت با تمرکز بر کلمه کلیدی مرتبط
  • افزایش ترافیک و آمار بازدید از سایت به علت سرچ بالای کلمه کلیدی هدف
  • تولید محتوای مناسب و جدید lمتناسب با کلمه کلیدی هدف
  • به روزآوری و قرار دادن محتوای ایجاد شده در وب سایت به جهت اهمیت این مسئله برای الگوریتم های گوگل
  • بهینه سازی و اصلاح مقالات و مطالب سایت با تمرکز بر کلمه کلیدی هدف
  • بهینه سازی سایت توسط تولید محتوای مناسب و اصلاح مقالات
  • ایجاد بک لینک های درست در سایت های پربازدید با لینک به صفحه اصلی وب سایت شما به همراه کلمه کلیدی هدف
  • کاهش bounce rate صفحه
  • افزایش page view صفحات سایت
  • افزایش مدت زمان ماندگاری مخاطبان در صفحات سایت

بسته بهبود رتبه سایت با فراکارانت

اعتقاد فراکارانت بر این است که با طراحی سایت عالی تنها 10% تا 20% از مسیر حضور موفق خود را در فضای مجازی انجام داده اید. طراحی سایت پایان کار نیست. نکته حائز اهمیت  پشتیبانی سازماندهی شده پس از تحویل سایت است تا بتوانید به توسعه کسب و کار خود بپردازید.

نداشتن پشتیبانی درست برای بسیاری از سایت ها باعث شده که یک سایت از زمانی که تحویل گرفته شده است به دلیل تغییر و تحولات اشتباه در مدت زمان یک تا دو سال به یک سایت کاملا نامرتبط تبدیل شود. این مسئله باعث کاهش ارزش محتوا و سابقه سایت در گوگل و کاهش اهمیت سایت برای الگوریتم های گوگل می‌شود.

با توجه به آن که الگوریتم‌های گوگل همواره در حال به روز به رسانی هستند، باید از متخصصین این حوزه که دانش عمیق و به روز در این حوزه را دارند کمک بگیرید.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران گروه طراحی سایت فراکارانت  تماس بگیرید.

 

بسته ساخت و تنظیم صفحه های محتوایی داخلی

بسته تولید محتوای اورجینال

 بسته کمپین هوشمند تبلیغات بنری

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات گروه طراحی سایت فراکارانت مشاهده صفحات زیر توسط کاربران به شما توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

   

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 خرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست