آموزش ساخت محصولات در ووکامرس

با سلام با آموزش ساخت محصولات ووکامرس از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم

بعد از ورود به پنل مدیریت و نصب افزونه ووکامرس وارد تب همه محصولات می شوید در این صفحه می توانید محصولاتی که از قبل ایجاد کرده اید را مدیریت کنید و یا محصول جدیدی را اضافه کنید.برای ایجاد محصول جدید روی افزودن جدید کلیک می کنید.

_یک نام برای محصول انتخاب می کنیم

_توضیحاتی که در این قسمت نوشته می شود بسته به نوع قالب در قسمت های مختلف صفحه محصول نمایش داده می شوند

در قسمت توضیحات کوتاه محصول می توانید توضیحات کوتاهی دررابطه با ویژگی ها و محصول خود یادداشت کنید که نوشته های این بخش در صفحه محصول در کنار عکس محصول نمایش داده می شود.

در قسمت سایدبار سمت چپ قسمت دسته بندی ها می توانید دسته بندی هایی که برای محصول ایجاد کرده اید را انتخاب کنید و یا یک دسته جدید در همینجا برای محصول خود بسازید.

در قسمت سایدبار سمت چپ قسمت برچسب ها می توانید از برچسب هایی که از قبل ساخته اید انتخاب کنید و یا برچسب جدید ایجاد کنید.

درقسمت نگاره محصول می توانید یک تصویر اصلی محصول خود را قرار دهید.

درقسمت گالری محصول می توانید عکس های بیشتر برای محصول خود قرار دهید که به عنوان گالری در صفحه محصول نمایش داده می شود.

بعد از انجام تمام این کارها دکمه انتشار را می زنیم تا محصول در سایت ما ایجاد شود.

_در این قسمت می توانید نوع محصول را مشخص کنید که می خواهید ساده باشد یا متغییر

محصول ساده : با وجود همه ویژگی ها یک قیمت دارد

محصول متغیر : بسته به هر ویژگی قیمت محصول هم تغییر می کند

_می توانید محصول را دانلودی و یا مجازی انتخاب کنید

در قسمت اطلاعات محصول تب اول تنظیمات همگانی می باشد که شما می توانید قیمت محصول را مشخص کنید

تب دوم مربوط به فهرست موجودی می باشد که می توانید یک شناسه محصول قرار دهید در قسمت بعدی می توانید موجودی انبار را مدیریت کنید در قسمت موجودی انبار می توانید تعدادی که از این محصول در انبار موجود دارید را مشخص کنید در قسمت بعدی می توانید مشخص کنید که محصول اجازه پیش فروش دارد یا خیر در قسمت بعدی آستانه کم بودن موجودی انبار را مشخص کنید به عنوان مثال اگر محصول به فروش رفت و 5 عدد در انبار باقیمانده به مدیر وبسایت یک ایمیل ارسال شود در قسمت بعدی می توانید گزینه فروش تکی را فعال کنید که یعنی هر مشتری تنها یک عدد از این محصول را می تواند خریداری کند.

تب بعدی مربوط به حمل و نقل می باشد که شما می توانید وزن و ابعاد محصول را وارد کنید و اگر کلاس حمل و نقلی از قبل ساخته اید انتخاب کنید.

تب بعدی مربوط به ویژگی ها می باشد شما می توانید در این قسمت ویژگی هایی که محصول دارد را انتخاب کنید به عنوان مثال ویژگی رنگ که از قبل در قسمت ویژگی های محصول ساخته ایم را انتخاب می کنیم و مقادیر مربوط به آن برای این محصول را انتخاب می کنیم.

تب بعدی مربوط به تنظیمات پیشرفته می باشد که می توانید برای محصول خود یک یادداشت خرید قرار دهید و اجازه نقد و بررسی محصول را فعال و یا غیر فعال کنید.

ما می توانیم این محصول را به محصول متغییر تغییر دهیم به این صورت که در قسمت اطلاعات محصول ما نوع محصول را محصول متغییر قرار می دهیم بعد از این کار مشاهده می کنید که قیمت گذاری دیگه نمایش داده نمی شود.

در قسمت ویژگی ها ما ویژگی خود را انتخاب می کنیم و گزینه استفاده برای متغییرها را تیک میزنیم و دکمه ذخیره ویژگی ها را می زنیم بعدازین کار در تب تغییرات وارد می شود گزینه ساخت متغییرها از همه ویژگی ها را می زنیم و روی گزینه برو کلیک می کنیم و می توانیم به هر کدام از ویژگی هایی که محصول دارد شناسه ، ابعاد ، وزن ، مدیریت انبار ، قیمت و کلاس حمل و نقل جداگانه بدهیم . بعد از انجام روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک می کنیم.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست