پیشنهادات جدید برای ایجاد کردن portfolio website

برای یکسری از طراحان حرفه ای وب سایت ها portfolio website ها بسیار ضروری می باشد و این وب سایت ها گزینه خوبی برای آلبوم کردن عکس ها برای طراحان حرفه ای  می باشد. اگر شما تا الان portfolio website ندارید میتوانید از یکسری مراجع بسیار قوی در این رابطه استفاده کنید در این مقاله به معرفی روش های جدید  برای ساختن  portfolio website اشاره میکنیم.

فرض کنید شما یک سری کارها را دارید قبل از اینکه شما به انجام آن کار ها مشغول شوید باید اطلاعات خود را در یک مکان سازماندهی کنید که این امر بسیار ضروری می باشد.حال ما به شما چند پیشنهاد معرفی می کنیم که می تواند در ایجاد یک  portfolio website عالی کمک کند.

۱_

اگر شما میخواهید کار طراحی وب سایت انجام دهید مطمین شوید که دقیقاچه چیزی در portfolio website برای شما مهم میباشد.از این گذشته اگر شما فقط یک طراح یا عضو یک تیم کوچک طراحی هستید تمرکز روی فرآیند  خرید و فروش  یک میتواند کاملا موثر باشد.زمانی که همه کاربران اطلاعاتی را به اشتراک می گذارند تشخیص دادن نیاز های آن ها حتی قبل از رویارویی با آن ها آسان تر است. برای مثال اگر شما میخواهید در یک زمینه خاص تخصص پیدا کنید باید آن نکات را مد نظر قرار دهید.

هر شخصی در هر زمینه ای یکسری اطلاعات را دارد بنابراین اگر شما مثل یک طراح عمل نمیکنید احتمالا کارهای طراحی ساده را انجام می دهید.اکثر کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند نمیخواهند شاهد تمام جزییات باشند

این که شما میخواهید روی یک موضوع جدید تمرکز کنید به نظر طبیعی است .اگر شما همیشه وب سایت طراحی کرده اید اما حالا درصدد این هستید که به جای آن لوگو طراحی کنید پس بهتر است که تمام کار های گرافیکی قبلی را جدا کنید. در کارهای طراحی آگاهی واقعیت است و اصالت دارد بنابراین اگر شما میخواهید یک لوگو خوب را برای کارهای صنعتی طراحی کنید مردم فکر میکنند که شما واقعا یک طراح حرفه ای لوگو هستید.

۲_خودتان را تغییر دهید

در نگاه اول ممکن است این طور به نظر بیاید که شما میخواهید هر چیزی را که خودتان انجام داده اید نمایش دهید در نتیجه شما میخواهید مقدار توانایی خود را نمایش دهید.که معمولا یک مشکل است.

به جای این کار بهتر است که یک ترکیب قوی از بهترین کارها استفاده کنیم. زمانی که مردم برای یافتن یک طراح اقدام میکنند آن ها زمانی برای جستجو کردن هزاران

portfolio website متعاقبا جستجو در وب سایت شما را ندارند.

۳_یک داستان بگویید

هر چیزی را که شما وارد می کنید که جزیی از portfolio website شما باشد باید بیان گر یک داستان باشدکه هر یک از این دو که به صورت دیداری و یا با کلمه ها می باشد.اگر شما مثلا در حال طراحی  یک وب سایت در رابطه با معامله کردن با یک رستوران هستید  وب سایت ها یک وسیله ارتباطی می باشند بنابراین کاربران تمایل دارند که تمرکز به کاری کنند که چیزی می گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست