نحوه طراحی سایت حمل و نقل

نحوه طراحی سایت حمل و نقل : همان طور که می دانید صنعت حمل ونقل یکی از مهم ترین صنایع محسوب می گردد و به منزله ی رگ های خونی بدن هستند که وظیفه ی به مقصد رساندن مسافر یا حمل کالا یا مسافر را بر عهده دارند. امروزه موسسه های حمل و نقل زیادی برای حمل ونقل انواع بارها در اندازه های گوناگون وجود دارد، با پیشرفت تکنولوژی تمامی کسب وکارها به سمت خدمات مجازی روی آورده اند و این روش به دلیل راحتی استفاده از طرف افراد زیادی مورد استقبال قرار گرفته است. طراحی سایت حمل و نقل یکی از اقداماتی است که صنعت حمل ونقل برای حضور در اینترنت و استفاده از ظرفیت نامحدود آن می تواند انجام دهد.

طراحی سایت حمل ونقل

نحوه طراحی سایت حمل و نقل : شرکت های حمل و نقل کالا نقش مهمی در بخش حمل کالاهای وارداتی و صادراتی کشور دارند. هم چنین به دلیل جهانی شدن هزینه های حمل کالا، ترانزیت کالا و رقابت بالا با شرکت های حمل ونقل خارجی، طراحی سایت حمل ونقل بسیار لازم و ضروری است. بنابراین این شرکت ها می‌توانند به صورت آنلاین با سایر افراد و شرکت ها در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و حضوری فعال در فضای مجازی داشته باشند.

شرکت های حمل و نقل می توانند با طراحی سایت حمل و نقل سطح خدمت رسانی و فعالیت های خود را ارتقاء دهند. به عبارت دیگر طراحی سایت یکی از بهترین روش های تبلیغ، بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل می باشد.  طراحی سایت حمل و نقل موجب رونق کسب وکار حمل و نقل می گردد و نرخ تبدیل خدمات شما را افرایش می دهد.

اهمیت طراحی سایت حمل و نقل

با طراحی سایت حمل و نقل استاندارد برای شرکتی که در این زمینه فعالیت می کند، می توان مؤلفه‌ها و شاخص های مختلفی را لحاظ نمود. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از طریق کد نویسی استاندارد و رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت های شرکتی از مهم ترین مزایای راه اندازی سایت برای انواع کسب و کارها است.

قابلیت دریافت و رهگیری سفارش ها به صورت آنلاین، معرفی آنلاین خدمات، ارائه انواع محتوای صوتی، تصویری و ویدئویی، ارائه مقالات تخصصی در زمینه صنعت حمل و نقل، باربری، در دسترس گذاشتن اطلاعات تماس و آدرس و…  موجب ایجاد تجربه ای جدید در بخش طراحی سایت می گردد.

قابلیت های طراحی سایت حمل و نقل

طراحی سایت حمل و نقل نیز مانند سایر سایت های شرکتی باید برای خدمت رسانی قابلیت ها و امکاناتی را داشته باشید، در زیر به چند نمونه اشاره شده است:

  • قابلیت فیلتر جستجو

قابلیت فیلتر جستجو یکی از مهم ترین قابلیت ها برای طراحی سایت حمل و نقل است. فیلتر جستجو برای رزرو آنلاین و برآورد خواسته ها بسیار کارا و ضروری است.

  • قابلیت پیش بینی کلمات کلیدی عبارت جستجو

قابلیت پیش بینی کلمات کلیدی عبارت جستجو به عملی گفته می شود که کاربر بلافاصله پس از تایپ عبارت در مکان جستجو مشاهده می کند و دیگر نیازی به کلیک بر روی دکمه جستجو ندارد. استفاده از این قابلیت از نمایش لیست بزرگی از نتایج جلوگیری می کند و باعث افزایش سرعت سایت می گردد. زمانی که کاربر از دستگاه بدون صفحه فیزیکی استفاده کند، در زمان تایپ صرفه جویی می گردد.

  • سئو سایت خود را از طریق شناسایی نیاز مشتریان بهبود ببخشید

تجارت الکترونیک یکی از قابلیت های طراحی سایت حمل و نقل می باشد که موجب افزایش نرخ فروش محصولات می گردد. علاوه براین شما می توانید خواسته های مشتریان را بشناسید و از این طریق وضعیت سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

مزایای طراحی سایت حمل و نقل

مؤسسات حمل و نقل می توانند با طراحی سایت حمل و نقل امکانات فراوانی را برای مشتریان خود مهیا کنند. برخی از این امکانات در زیر آورده شده است:

  • امکان ثبت درخواست اینترنتی
  • قابلیت ثبت نام برای هریک از کاربران
  • قابلیت تعریف تخفیف برای کاربران ویژه
  • قابلیت آشنایی با انواع خدمات موسسه حمل و نقل توسط مشتری
  • قابلیت درج نقشه گوگل برای نمایش دقیق آدرس موسسه حمل و نقل
  • امکان مشاهده تعداد ماشین های سبک و سنگین و انواع ماشین های خالی
  • قابلیت برنامه ریزی برای تمام ماشین ها
  • امکان پیگیری وضعیت بار توسط هریک از مشتریان سایت

نکات مهمی که در زمان طراحی سایت حمل و نقل مهم هستند

یک سایت حمل و نقل خوب علاوه بر گرافیک زیبا و محتوای مناسب باید از نظر سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز در رده بالایی قرار گیرد. از تصاویر با کیفیت و کم حجمی استفاده شود تا سرعت بارگزاری سایت افت نکند.

باید به سئو سایت حمل و نقل پرداخته شود تا از موتورهای جستجو بازدید قابل توجهی کسب کند. قطعاً سایتی که بازدید بالایی داشته باشد تأثیر مثبتی بر اقتصاد و افزایش درامد شما خواهند داشت.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست