طراحی سایت چقدر طول می کشد؟

زمانی که قصد طراحی سایتی برای کسب و کار خود دارید معمولاً به دنبال پاسخ سؤالاتی همچون طراحی سایت چیست؟ مناسب چه کسب و کارهایی است؟ هزینه آن چقدر می شود؟ چقدر زمان می‌برد؟ و… هستید. در این مقاله به دنبال آن هستیم تا بدانیم چه عوامل و فاکتورهایی بر زمان طراحی سایت اثر می‌گذارند.

 طراحی سایت مناسب چه کسب و کارهایی است؟

امروزه دنیا به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رود. فضای مجازی شرایطی را فراهم کرده تا محدودیت‌های مکانی و زمانی برای کسب و کارها شکسته شود و تغییرات بزرگی را در جذب مشتریان و افزایش فروش به همراه داشته باشد. از این رو حضور انواع کسب و کارها در فضای مجازی روز به روز با استقبال بیشتری مواجه می‌شود. هر نوع کسب و کاری با بررسی مخاطبین خود در فضای مجازی می‌تواند به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازد.

چه قدر زمان برای طراحی سایت لازم است؟

به این سوال نمی‌توان یک پاسخ دقیق داد. زیرا این موضوع با توجه نوع سایت، کیفیت و کاربرد آن کاملا می‌تواند متفاوت باشد. زمان طراحی یک سایت می‌تواند از چند تا روز تا حتی یک سال متغییر باشد.

عوامل بسیاری در این موضوع دخیل هستند. برای نمونه طراحی یک سایت با قالب آماده در زمان کوتاهی انجام می‌شود. اما کدنویسی یک سایت از پایه و به صورت اختصاصی قاعدتا زمان بیشتری خواهد برد. نوع محتوا، گرافیک سایت، رابط کاربری و تجربه کاربری هر یک می‌توانند در سطوح مختلفی ارائه شوند و مدت زمان متغییری را بسازند.

هم‌چنین میزان توانایی، تخصص و تجربه تیم طراحی سایت بر سرعت اجرای کار بسیار موثر است. به طور متقابل شما نیز به عنوان کارفرما باید همکاری و متقابل را داشته باشید تا در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه دلخواه دست یابید.

به طور خلاصه می‌توان مهم‌ترین فاکتورها در تعیین زمان طراحی سایت موارد زیر در نظر گرفت:

  • نوع سایت

سایت‌ها در انواع مختلف اطلاع رسانی، فروشگاهی و فرآیندی می‌توانند جای گیرند. در طراحی سایت اطلاع رسانی به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازید. در طراحی سایت فروشگاهی امکان فروش محصول را برای کاربر ایجاد می‌کنید و در طراحی سایت فرآیندی یک سری فرآیندهای مشخص که از قبل آماده شده در سایت استفاده می‌شود.

برای نمونه یک سایت اطلاع رسانی یا یک وبلاگ ساده ممکن است در چند روز اماده شود. اما طراحی سایت با فروشگاهی باتوجه به پیچیدگی‌ها و امکاناتی که باید در آن قرار گیرد، ممکن است چند ماه طول بکشد. البته استفاده از قالب‌های آماده و ارزان با توجه به آن که از قبل کدنویسی شده‌اند زمان را بسیارتر کوتاه‌تر می‌کند.

کبفیت سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای نمونه می‌توان به نوع کدنویسی سایت، امنیت سایت، رعایت اصول سئو، رابط کاربری و تجربه کاربری اشاره کرد. همه این موارد با توجه به اهداف و نیاز کسب و کار شما می‌توانند در سطوح مختلفی انجام شوند.

  • تیم ارائه دهنده طراحی سایت

انتخاب یک تیم و شرکت طراحی سایت معتبر بر زمان، هزینه و کیفیت پروژه شما بسیار موثر است. یک تیم متخصص و حرفه‌ای قادر است در زمان کوتاه‌تری پروژه را به اتمام برساند. از سویی دیگر بررسی اعتبار، نمونه کارها و رزومه شرکت موجب می‌شود اطمینان یابید بدقولی نحواهند کرد و طراحی را به موقع به انجام می‌رسانند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید

صفر تا صد طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست