طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی

اهمیت طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی چیست؟

با طراحی سایت این امکان را می‌یابید تا خدمات و محصولات کسب و کار خود را به طیف وسیعی از مخاطبین هدف معرفی کرده و از این طریق به درآمد خود رونق بخشید. کاربران بدون هیچ گونه محدودیت در مکان و زمان از هر منطقه و در هر ساعتی از زمان می‌توانند به سایت دسترسی پیدا کرده و از خدمات شما استفاده نمایند. از این رو با طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی در انجام امور مشتریان تسهیل ایجاد کرده و درآمد خود را افزایش خواهید داد. سایت شما با توجه به اهدافی که برای حضور در فضای دارید، می‌تواند امکانات متنوعی در بر داشته باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌گردد.

امکانات طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی چیست؟

نجاری را آموزش دهید

در طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی می‌توانید دوره‌های آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان یا پولی در اختیار کاربران قرار دهید. در این بخش می‌توانید با توجه به اهداف کسب و کار خود روش‌های مختلفی را پیاده سازی کنید. برای نمونه…

مجله نجاری طراحی کنید

در طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی با طراحی مجله نجاری محتوای مورد نیاز و کاربردی در حوزه آموزش نجاری و نگه‌داری از لوازم چوبی را در اختیار کاربر قرار دهید. تهیه محتوای جذاب و کاربردی در این بخش موجب می‌شود تا کاربران ترغیب شده و برای آموزش بیشتر از دوره‌های آموزشی شما استفاده کنند.

دوره‌های آموزشی خود را بفروشید

دوره‌های آموزشی می‌تواند هم به صورت غیر حضوری و هم به صورت حضوری برگزار شود. اگر قصد دارید دوره‌های آموزشی غیرحضوری را در طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی راه‌اندازی کنید می‌توانید…

دوره آموزشی غیرحضوری

انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی را تولید کرده، سپس با طراحی فرم ثبت نام، دریافت اطلاعات لازم از مشتریان، دریافت هزینه از طریق درگاه پرداخت، صدور فاکتور خرید، بارگذاری لینک دانلود یا دسترسی آنلاین، محتوای آموزشی را در اختیار مشتری قرار دهید.

دوره آموزشی حضوری

اگر دوره آموزشی حضوری دارید، در طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی همچون بخش غیر حضوری با استفاده از فرم عضویت، اطلاعات مشتریان را دریافت کرده و ثبت نام کنید. دراین بخش می‌توانید لیست کلاس‌ها را در اختیار کاربر قرار داده تا کلاس مورد نظر و زمان آن را تعیین کند.

طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی

لوازم نجاری را بفروشید

در طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی می‌توانید انواع ملزومات مورد نیاز جهت نجاری را در دسته‌بندی‌های مشخص در اختیار کاربر قرار دهید. در این بخش برای هر یک از محصولات خود صفحه‌ای جداگانه طراحی کرده و محتوای جامعی درباره مشخصات و ویژگی‌ها‌ی آن‌ها در اختیار کاربر قرار دهید. حتما ار تصاویر با کیفیت در معرفی محصولات خود استفاده کنید. سپس با افزودن امکانات فروشگاه آنلاین محصولات را بفروشید.

گالری تصاویر بسازید

در طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی از محصولات و نمونه‌کارهای خود تصاویر با کیفیت و 360 درجه تهیه کنید. این اقدام به طرز چشم‌گیری بازدید سایت شما را افزایش خواهد داد و کاربران را ترغیب به خرید محصولات خواهد نمود.

سفارش آنلاین بگیرید

در طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی مشتریان می‌توانند طبق نمونه کارهایی که از شما مشاهده کرده‌اند سفارش خود را ثبت کنند. هم‌چنین می‌توان بخشی را طراحی کرد تا مشتری اطلاعات محصول شخصی سازی شده خود همچون طول، عرض، ارتفاع، رنگ چوب و… را انتخاب نماید.

پس از طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی…

پس از طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی باید از سایت خود نگه‌داری کرده و در راستای توسعه و بهبود آن اقدام نمایید. در غیر این صورت از رقبا عقب مانده و مشتریان خود را از دست خواهید داد. بنابراین لازم است تا اقداماتی همچون به روز رسانی سایت، پشتیبانی سایت، سئو سایت، بازاریابی دیجیتال و… را همواره در سایت خود پیاده سازی کنید.

طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 به فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات مشغول است. از این رو می‌توانید از تجربیات و تخصص این مجموعه در طراحی سایت نجاری و صنایع چوبی بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

سئو سایت

راهنمای انتخاب هاست مناسب

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست