طراحی سایت فروشگاهی عینک

چرا طراحی سایت فروشگاهی عینک؟

امروزه افراد قبل از خرید هر محصول یا استفاده از هر خدمتی، درباره آن در فضای اینترنت جست و جو می‌کنند تا با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. بنابراین اگر مخاطبین جذب سایت شما شده و بتوانند پاسخ پرسش‌های خود را بیابند، تصمیم به خرید از سایت شما می‌گیرند. از سوی دیگر در فروشگاه آنلاین می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز بدون هیچ گونه محدودیت مکانی مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی عینک انتخاب مناسبی جهت رونق کسب و  کار شما است.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی عینک چیست؟

معرفی فروشگاه عینک

با طراحی صفحه‌ای چون درباره ما، فروشگاه خود را به کاربران معرفی کنید. اطلاعاتی چون سال تاسیس فروشگاه، اهداف، ارزش‌ها و نوع خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید و… در این بخش با ارائه اطلاعات کافی، اعتماد کاربر را به سمت خود جلب کنید.

معرفی و دسته بندی محصولات

در طراحی سایت فروشگاهی عینک این امکان را می‌یابید تا محصولات را دسته بندی و به کاربران معرفی کنید. دسته بندی می‌تواند بر اساس نوع عینک، برند، لوازم جانبی عینک، انواع لنزها و… صورت گیرد.

هم‌چنین با طراحی صفحه مخصوص به هر محصول، مشخصات و ویژگی‌های هر یک را به طور کامل بازگو کرده و تصاویر با کیفیت از آن تهیه کنید. یک محصول می‌تواند ویژگی‌های متنوعی داشته باشد. برای نمونه در رنگ‌های متنوع ارائه شود. مشتری می‌تواند در هر محصول رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند.

طراحی سایت فروشگاه عینک

قابلیت جست و جوی محصولات

علاوه بر دسته بندی محصولات، با افزودن قابلیت جست و جو در طراحی سایت فروشگاهی عینک، کاربر می‌تواند به راحتی به محصول مورد مورد نظر خود دسترسی پیدا کند

معرفی اطلاعات تماس

شماره تماس فروشگاه، آدرس فروشگاه، نقشه گوگل مپ، آدرس شبکه‌های اجتماعی را در صفحه تماس با ما در طراحی سایت فروشگاهی عینک قرار دهید تا مشتری به شما دسترسی داشته باشد.

فروش آنلاین عینک

انواع محصولات خود چون عینک، لوازم جانبی، لنز و… را به صورت اینترنتی بفروشید. سفارش مشتری را ثبت کنید، جهت پرداخت اینترنتی، درگاه پرداخت ایجاد کنید، فاکتور خرید صادر کنید، روش تحویل کالا را مشخص کنید و…

در طراحی سایت فروشگاهی عینک می‌توان امکانات بسیار متنوعی ایجاد نمود. این امکانات با توجه به اهداف و نیازهای کسب و کار شما در فضای مجازی تعیین می‌شود. بنابراین حتما سنجیده عمل کنید.

پیشنهادهای ویژه

محصولات خود را در دسته بندی‌هایی چون ارزان‌ترین‌ها، حراجی‌ها، پر فروش‌ترین‌ها، پر بازدیدترین‌ها، پیشنهاد روز و … قرار دهید تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

ارائه محتوای جذاب و کاربردی

تهیه محتوای کاربردی و مورد نیاز مخاطب در حوزه انتخاب عینک صحیح و مناسب چشم، مراقبت‌های لازم از چشم و … نقش مهمی در جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت ایفا می‌کند.

طراحی سایت فروشگاهی عینک با فراکارانت

طراحی سایت، اولین گام پروژه حضور در فضای مجازی است، در کنار آن باید همواره به سایت خود رسیدگی کرده و آن را به روز نگه دارید. بنابراین پیاده سازی نکاتی چون سئو، خرید هاست مناسب، بازاریابی دیجیتال، رابط کاربری و تجربه کاربری، ارتقا امنیت سایت، به روز رسانی سایت، پشتیبانی سایت و …  را باید در نظرداشته باشید.

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه در حوزه طراحی سایت و پشتیبانی انواع خدمات قبل و پس از طراحی سایت، آماده ارائه تجربیات در حوزه طراحی سایت فروشگاهی عینک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست