طراحی سایت خیاطی

اهمیت طراحی سایت خیاطی در چیست؟

افراد زیادی به دنبال آموزش خیاطی و خرید ملزومات مرتبط با آن هستند. بنابراین حضور کسب و کار شما در فضای مجازی کمک می‌کند تا هر چه راحت‌تر به این دسته از افراد دسترسی پیدا کرده و خدمات خود را در حوزه خیاطی ارائه کنید. طراحی سایت مزایای فراوانی برای به شما همراه دارد. از جمله حذف محدودیت مکان و زمان در دسترسی به مشتری، قابلیت جذب حجم زیادی از مخاطبین هدف، مقرون به صرفه‌تر بودن و بهینه‌تر بودن نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و فروش و… اما چه امکاناتی را می‌توانید در طراحی سایت خیاطی خود قرار دهید؟

امکانات طراحی سایت خیاطی چیست؟

طراحی صفحه آموزشگاه خیاطی

با توجه به نیاز و اهداف کسب و کار شما، امکانات متنوعی را می‌توان در سایت لحاظ کرد. یکی از این بخش‌ها راه‌اندازی آموزش مجازی خیاطی است. در طراحی سایت خیاطی، می‌توان یک بخش از منو را به آموزش اختصاص داد و انواع حوزه‌های آموزشی را در آن دسته بندی نمود. سپس برای هر یک از بخش‌ها یک صفحه جداگانه طراحی کرد و انواع محتوای تصویری، ویدئویی و متنی مربوط به آن را بارگذاری نمود.

طراحی صفحه الگوهای خیاطی و لوازم خیاطی

از دسته ‌بندی‌های مرتبط با سایت خیاطی می‌توان به ارائه الگوهای خیاطی در یک بخش و فروش لوازم خیاطی مانند چرخ خیاطی، نخ و… در دسته بندی دیگر اشاره کرد.

فروش آنلاین محصولات خیاطی

در طراحی سایت خیاطی می‌توان بخشی از آموزش‌ها و الگوها را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار داد و باقی را به صورت آنلاین به فروش رساند. بنابراین می‌توان با راه‌اندازی سیستم فروش آنلاین همچون افزودن محصولات به سبد خرید، استفاده از درگاه پرداخت، صدور فاکتور و… محصولات را به فروش رساند.

طراحی سایت خیاطی

گالری تصاویر و ویدئوهای خیاطی

در طراحی سایت خیاطی می‌توان گالری تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای جهت آموزش و ایده‌پردازی را به کاربران ارائه داد. فعالیت در این بخش نقش بسیار مهمی در افزایش بازدید از سایت و جذب مخاطبین دارد.

طراحی مجله خیاطی

در طراحی سایت خیاطی با تولید محتوای جذاب،کاربردی و به روز در حوزه خیاطی می‌توانید مخاطبین بسیاری را به سایت خود جذب کرده و حتی از این طریق تعامل خود را با آن‌ها حفظ کنید. بنابراین حتما فعالیت در این بخش را جدی بگیرید.

معرفی آموزشگاه خیاطی و اطلاعات تماس

در طراحی سایت خیاطی جهت ایجاد آشنایی و جلب اعتماد، آموزشگاه خود را معرفی کرده، از رزومه و تجربیات، گواهی‌ها و مجوزها، مزایا و ارزش‌هایی که به مشتریان ارائه می‌دهید و… بنویسید.

حتما جهت ایجاد دسترسی و پشتیبانی شماره تماس، آدرس و لینک شبکه‌های اجتماعی را در اختیار کاربر قرار دهید. اگر آموزش و خرید حضوری نیز دارید می‌توانید نقشه گوگل مپ را هم اضافه کنید.

طراحی سایت خیاطی با فراکارانت

لازم است بدانید پس از طراحی سایت نیاز است به سایت خود رسیدگی کنید، مشکلات به وجود آمده را رفع کنید، سایت را به روز رسانی کنید، امنیت آن را ارتقا دهید، سایت را سئو کنید تا در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید، با استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و معرفی محصولات خود را انجام دهید و…

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه حضور در حوزه فناوری اطلاعات، آماده است تا تجربیات خود را در زمینه طراحی سایت خیاطی با شما عزیزان به اشتراک بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

سئو سایت

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست