طراحی سایت جشنواره

طراحی سایت جشنواره : همانطور که مشخص است طراحی سایت جشنواره مناسب برای اطلاع رسانی های شما به مردم خواهد بود که در این اطلاع رسانی می توان زمان مشخص شده برای جشنواره را قرار داد و مردم را از نحوه برگزاری مطلع کرد.

طراحی سایت جشنواره

از دیگر امکاناتی که در طراحی سایت جشنواره می توان قرار داد به اشتراک گذاشتن رویداد ها و اخبار جشنواره است که شما می توانید با منتشر کردن اخبار داغ باعث شوید تا تعداد ثبت نام ها برای جشنواره افزایش پیدا کند.

از امکانات ضروری برای طراحی سایت جشنواره امکان ثبت نام و دریافت بلیط می باشد که کاربر در هنگام ثبت نام شماره همراه خود را برای اطلاع رسانی ها نیز باید وارد نماید.

پس ما برای سایت برای ایجاد اطلاع رسانی ها نیازمند به یک پنل ارسال اس ام اس نیز خواهیم بود تا کاربر از آخرین اخبار رخ داده برای جشنواره با خبر شده و اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین یک درگاه بانکی نیز بر روی سایت باید قرار داده شده باشد تا کاربر بتواند اقدام به خرید و سفارش بلیط های مورد نظرش نماید.

برای داشتن درگاه بانکی شما نیازمند ، به داشتن نماد اعتماد خواهید بود که برای دریافت نماد اعتماد باید یک الی دو ماه زودتر اقدام به تکمیل اطلاعات خود کرده باشید ، تا احراز هویت شما صورت بگیرد.

پس در صورتی که در آینده ای نزدیک قصد راه اندازی و طراحی سایت جشنواره را دارید ، پس بهتر است از الان به فکر دریافت نماد اعتماد برای سایت خود باشید.

همچنین باید گفت که برای طراحی سایت جشنواره نیازمند درگاه اس اس ال خواهید بود ، وجود این گواهینامه هم برای سئوی سایت شما ضروری می باشد و هم برای دریافت نماد اعتماد که در نهایت منجر به دریافت درگاه مستقیم بانکی خواهد شد.

سئو برای طراحی سایت جشنواره چگونه است !

توجه داشته باشید ، در صورتی که شما قصد طراحی سایت جشنواره را فقط برای یک رویداد دارید نیازی به سئوی محتوایی نخواهید داشت.

اینکه میگوییم شما نیاز به سئوی محتوایی ندارید این است که برای رتبه گیری سایت با محتوا شما باید حداقل یک بازه زمانی 6 ماهه را برای نتیجه گیری در یک کلمه کلیدی مورد نظر برنامه ریزی کرده باشید و بر اساس آن به تولید محتوا بپردازید.

ولی اینکه قرار است یک سایت برای یک تایم خاص بالا آمده و بعد از تمام شدن این تایم از دسترس خارج شود ، اصلا نیازمند تولید محتوای سئو شده به مدت طولانی مدت نیست زیرا که منبع کاربران هدف ما از طریق سئو نخواهد بود.

شما می توانید بعد از طراحی سایت جشنواره که قرار است یک تایم کوتاه بالا باشد ، به تبلیغات محیطی بپردازید و همچنین در صورتی که کاربران هدف شما در سراسر کشور هستند می توانید به تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز بپردازید.

نتیجه گیری این نوع تبلیغات بعد از طراحی سایت جشنواره بسیار مناسب خواهد بود و نسبت به تولید محتوای سئو شده بازدهی بالاتری را نیز خواهد داشت.

ناگفته نماند در صورتی که شما قصد طراحی سایت جشنواره دائمی را دارید که به صورت کلی کارش معرفی جشنواره های مختلف می باشد ، نحوه کار شما متفاوت خواهد شد.

کار این نوع سایت به صورت دائمی بوده و نیازمند کار به صورت دائمی بر روی سایت و سئوی آن را می طلبد پس برای سئوی سایتی که دارید نیازمند تولید محتوای مداوم را نیز خواهید داشت.

برای ابتدای کار یک سایت جشنواره می توانید بر روی سایت روزانه 3 الی 4 محتوای سئو شده را منتشر کنید که در بابت کلمه کلیدی سایت شما نوشته شده باشد.

ویژگی طراحی سایت جشنواره باید چگونه باشد !

برای طراحی سایت جشنواره چه یک سایت موقت باشد و چه یک سایت دائمی باید طراحی به صورت کاربر پسند و داشتن رابط کاربری آسان باشد.

همچنین سایت باید دارای لود سریعی باشد و حجم سایت نیز بالا نبوده و به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا بارگذاری شود.

در صورتی که سایت شما دارای سرعت لود پایینی باشد باعث میشود که کاربر از دیدن سایت شما منصرف شود که منبع این بازدید می تواند از شبکه های اجتماعی برای سایت جشنواره موقت شما باشد و یا از موتور جست و جو گر برای سایت جشنواره دائمی باشد.

در هر دو صورت شما یک بازدید کننده ای که می توانستید به هدف تبدیل کنید از دست داده اید و علت این موضوع سرعت پایین لود سایت شما بوده است.

در صورتی که سایت شما دارای طراحی سایت جشنواره دائمی می باشد ، این مشکل می تواند جبران ناپذیر نیز بشود و گوگل سایت شما از رتبه هایی که دارد حذف کند.

همچنین ریسپانسیو بودن سایت به این علت است که امروزه اکثر کاربران از طریق گوشی موبایل خود وارد سایت شما میشوند و در صورتی که سایت در گوشی همراه دچار به هم ریختگی باشد ، نتیجه کار شما مانند مثال سایت با سرعت پایینی که زده شد خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که شما برای طراحی این سایت ها باید رعایت کنید ، سادگی در طراحی می باشد ، هرچقدر سایت به صورت ساده تر و جذابتر طراحی شده باشد ، موجب جذب بیشتر کاربر شما برای خرید بلیط و استفاده از خدمات سایت جشنواره میشود.

تبلیغ سایت جشنواره

بعد از اینکه طراحی سایت جشنواره شما به پایان رسید نوبت به تبلیغات شما خواهد رسید ، همانطور که مشخص است سئو یک کار دیربازده ولی دائمی می باشد ولی اگر شما به دنبال بازدهی سریع هستید نیازمند به یک روش جدید نیز خواهید بود.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب بعد از طراحی سایت جشنواره می توانید به سراغ تبلیغات در شبکه های اجتماعی بروید که دارای بازدهی سریع برای شما می باشد.

البته باید توجه داشته باشید که در هر پیچی تبلیغات مورد نظرتان را قرار ندهید و سایت جشنواره باید در پیج هایی تبلیغ شود که با موضوع جشنواره یکسان باشد.

به طور مثال در صورتی که برای طراحی سایت جشنواره الکترونیک میخواهید تبلیغات خود را انجام دهید می توانید تبلیغات آن را در پیج هایی که دارای این موضوع می باشند قرار دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک طراحی سایت جذاب مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست