طراحی سایت تک صفحه ای

طراحی سایت تک صفحه ای : همانطور که میدانید با پیشرفت تکنولوژی و افزایش رابط کاربری مخاطبین سایت ها ، طراحی های قالب سایت های شرکتی روبه طراحی سایت تک صفحه ای رفته است.

طراحی سایت تک صفحه ای

طراحی کردن یک سایت تک صفحه ای دارای ویژگی های مختلفی می باشد که به اسکرول کردن صفحه می تواند تمامی اطلاعات قرار داده شده در طراحی سایت تک صفحه ای انجام شده را مشاهده کرد.

طراحی سایت تک صفحه ای همان طور که مشخص است تفاوتش با دیگر سایت ها در تعداد صفحات می باشد که این سایت به صورت تک صفحه طراحی شده اس و تمامی اطلاعات لازم شرکتی در یک صفحه برای مخاطب قرار داد شده است. اصول طراحی سایت تک صفحه ای برای سایت های نمایشگاهی می باشد که مخاطب در یک صفحه بتواند به تمامی اطلاعات آن شرکت یا فروشگاه دست پیدا کند و نیازی نباشد که صفحات مختلف را برای خدمات یک سازمان  بررسی کند.

توجه داشته باشید که امروزه طراحی سایت تک صفحه ای از محبوبیت بالایی برخوردار شده است و اکثر کاربران زمانی که با این صفحه ها روبرو میشوند از ابتدا تا انتهای صفحه را مطالعه و بررسی میکنند. توجه داشته باشید که طراحی تک صفحه ای برای یک سایت که میخواهید بر روی سئوی آن کار بشود انتخاب مناسبی نخواهد بود و برای این مشکل باید راه حلی اندیشه کرد که در ادامه ما به راهنمایی سئوی این سایت ها نیز خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت تک صفحه ای مناسب برای شرکت ها و سازمان های خدماتی می باشد و شما نمیتوانید از یک سایت تک صفحه ای برای طراحی سایت پزشکی ، بیمارستانی ، فروشگاهی و یا … استفاده کنید.

سئوی طراحی سایت تک صفحه ای چگونه است   !

در صورتی که قصد استفاده از سایت تک صفحه ای را دارید ، از مشکلاتی که روبروی شما خواهد بود ، سئوی سایت می باشد که چگونه به رتبه گیری آن خواهید پرداخت.

به طور مثال شما ارائه کننده پرده دیواری هستید و برای دادن مشخصات پرده دیواری میخواهید یک سایت صفحه ای طراحی کرده باشید ، ولی مشکلی که ایجاد شده است این است که در طراحی سایت تک صفحه ای برای سئوی این صفحه دست و بال شما بسته شده است.

برای رفع این مشکل می توانید به فکر راه اندازی یک وبلاگ برای سایت تک صفحه ای خود بیفتید که دارای یک قالب متفاوت نیز می باشد. در قسمت بلاگ سایت می توانید به سایت تک صفحه ای خود لینک داخلی دهید و برای بخش وبلاگ و سایت تک صفحه ای که دارید لینک سازی کنید.

با این روش حجم عظیمی از لینک ها فقط به یک صفحه داده نشده است و شما توانسته اید مطالب وبلاگ خود را نیز قدرتمند کرده و به صفحه اصلی سایت خود لینک بدهید که همان طراحی سایت تک صفحه ای صورت گرفته شده است. توجه داشته باشید که در سئوی کلاه خاکستری ساختن لینک بر روی صفحات مختلف و عدم تمرکز بر روی یک صفحه دارای اهمیت بالایی می باشد و در صورتی که شما فقط بعد از طراحی سایت تک صفحه ای که دارید تمرکز لینک سازی را برای آن صفحه قرار دهید ، پنالتی شدن شما حتمی خواهد بود یا اصلا نتیجه مطلوبی را نخواهید گرفت.

پس علاوه بر اینکه شما با راه اندازی قسمت بلاگ می توانید به تولید محتوا برای سئوی سایت خود بپردازید ، خواهید توانست لینک سازی خود را نیز طبیعی تر کرده و لینک های سایت را در قسمت ای مختلف سایت پخش کنید.

ویژگی طراحی سایت تک صفحه ای چیست !

همانطور که درباره معایب طراحی سایت تک صفحه ای و راهنمای رفع آن پرداختیم در این قسمت هم میخواهیم به ویژگی های آن بپردازیم.

از ویژگی های طراحی سایت تک صفحه ای که می توان به آن اشاره داشت بالا بودن نرخ تبدیل کاربر به مشتری دائمی می باشد که نسبت به سایت های معمولی چند صفحه ای این نرخ بسیار بالاتر خواهد بود. همچنین سایت های تک صفحه ای به علت اینکه دارای تعداد صفحات بالایی نیستند دارای قیمت طراحی پایینی نیز می باشند که شما می توانید با پرداخت کمترین میزان هزینه برای طراحی سایت تک صفحه ای ، بیشترین بازخورد ممکن را دریافت کنید.

از دیگر ویژگی هایی که برای طراحی این سایت ها می توان نام برد ، پویا بودن این صفحات و داینامیک بودن آنها می توان اشاره داشت. در طراحی سایت تک صفحه ای هیچ گونه محدودیتی در طراحیش وجود نداشته و دست شما برای طراحی سایتتان آنگونه که میخواهید باز خواهد بود.

توجه داشته باشید که در طراحی این گونه سایت ها با محدودیت بارگذاری محتوا مواجه خواهید بود که پیش از این ما به شما راهنمایی کاملی را برای رفع این مشکل ارائه دادیم که شما با ایجاد یک وبلاگ برای سایت تک صفحه ای خود می توانید به انتشار محتوای خود و کار بر روی سئو سایت ، کار خود را پیش ببرید.

 Cms طراحی سایت تک صفحه ای

همانطور که مشخص است برای طراحی یک سایت تک صفحه ای استفاده از یک سی ام اس الزام نمی باشد و شما می توانید سایت تک صفحه ای خود را به صورت html هم بارگذاری کنید. ولی در صورتی که شما به دنبال یک سی ام اس برای داشتن یک بستر جهت بارگذاری قالب تک صفحه ای خود هستید ، ما به شما استفاده از سیستم وردپرس و یا جوملا را پیشنهاد میکنیم.

در صورتی که شما از سیستم وردپرس استفاده می کنید می توانید با ایجاد یک قابلیت چند فروشگاه ، قسمت وبلاگ را از قسمت طراحی سایت تک صفحه ای خود جدا کرده و استارت کار سایت را بزنید. ما در این مقاله راهنمایی کاملی را در رابطه با طراحی سایت تک صفحه ای به شما ارائه دادیم و امیدواریم این مقاله به شما و نحوه کار شما در انتخاب و یا انتخاب نکردن سایت به صورت تک صفحه ای کمک زیادی کرده باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

مقالات پیشنهادی

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

معیارهای انتخاب میزبانی وب مناسب

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست