طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان : برای بیمارستانها و مراکز درمانگاهی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش درخواست ها برای ثبت نوبت طراحی سایت بیمارستان از نیازهای مهم می باشد تا نیاز نوبت دهی بیمارستان ها را رفع کند و هم بیماران دیگر زمان طولانی در صف نوبت دهی نمانند.

اهمیت طراحی سایت بیمارستان

بیمارستان ها در چند سال اخیر توانسته اند بعد از طراحی سایت بیمارستان خود تبلیغ آن را در بروشورها قرار داده و بازدهی بالایی را دریافت کنند. همچنین در صورتی که طراحی سایت بیمارستان ها به صورت سئو شده انجام شود ، قادر خواهد بود مخاطبین هدف خود را از سراسر کشور پیدا کند.

همانطور که مشخص است امروز هر فرد حتی مریضی هم که داشته باشد به جست و جو در اینترنت خواهد پرداخت و در صورتی که با سایت شما مواجه شود و اطلاعات درستی را نیز به صورت جامع و سئو شده قرار داده باشید ، بدون شک از مشتریان شما خواهد شد. طراحی سایت بیمارستان آنقدر دارای اهمیت می باشد که اگر سایت های بیمارستانی را مورد ارزیابی قرار دهید متوجه میشود که همواره سایت ها در حال آپدیت و بروزرسانی هستند که این موضوع موفق بودن و ضروری بودن این نوع سایت برای یک مجموعه بیمارستانی و یا درمانگاهی می باشد.

همانطور که مشخص است در طراحی سایت بیمارستان اصول طراحی کمی متفاوت خواهد بود و در مقایسه با سایت های شرکتی و حتی فروشگاهی یک نوع طراحی دیگر در آن به کار رفته شده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. از موارد مهم برای طراحی سایت بیمارستانی و همچنین سئو سایت شما ، واکنشگرا بودن قالب به سایز های مختلف و همچنین موبایل می باشد. دلیل این موضوع این است که اکثر کاربرانی که میخواهند نوبت دکتر را از سایت دریافت کنند از طریق گوشی همراه اقدام میکنند.

نحوه طراحی سایت بیمارستان و ویژگی های آن

در صورتی که طراحی سایت بیمارستان به صورت موبایل فرندلی نباشد ، کاربر خود را از دست خواهید داد و همچنین بانس ریت سایت شما بالا رفته و از این نظر نیز سئوی سایت خود را از دست داده اید. از دیگر ویژگی هایی که در طراحی سایت بیمارستان باید صورت بگیرد ایجاد یک تعامل مناسب بین بیمار و بیمارستان می باشد تا با ایجاد این ارتباط، کاربر بتواند به آسانی به خدماتی که مورد نیاز است دست پیدا کرده و درخواست های خود را از طریق سایت ثبت کند.

در صورتی که سایت دارای پیچیدگی باشد و تعامل مناسب برای رابطه کاربری آسان ایجاد نشده باشد، این طراحی سایت بیمارستان بی فایده بوده و کاربر دیگر به سایت شما باز نخواهد گشت. ناگفته نماند که طراحی سایت بیمارستانی باید دارای یک منبع اطلاعات قدرتمند برای بیماران باشد که علاوه بر خدمات نوبت دهی به بیمار یک بخش آموزشی نیز قرار داده شده باشد. پس در یک سایت بیمارستانی ما نیاز به طراحی بخش بلاگ سایت را خواهیم داشت. نتیجه این کار افزایش ماندگاری کاربران برای خواندن مقالات شما خواهد شد. درنهایت از نظر سئو  بسیار مناسب و مفید است.

بازگشت کاربران به سایت شما باعث ایجاد یک برندینگ مناسب شده و باعث جست و جوی برند شما در موتور های جست و جو گر می باشد. پس نتیجه میگیریم  راه اندازی بخش بلاگ برای طراحی سایت بیمارستان ضروری می باشد. از دیگر خدماتی که می تواند بر روی یک سایت بیمارستانی قرارداد اطلاعات پزشکان به همراه ساعت های حضور آنها می باشد که موجب بازگشت کاربر به سایت شما برای دیدن این اطلاعات خواهد شد.

قابلیت های مورد نیاز برای طراحی سایت بیمارستان

به طور کلی برای طراحی سایت بیمارستان ما به خدمات مختلفی نیاز خواهیم داشت که در اینجا به بررسی مهمترین خدمات می پردازیم :

از نیازهای ضروری که در هر سایت دیگر نیز وجود دارد قابلیت جست و جو می باشد که اگر شما بتوانید یک جست و جوی هوشمند را برای سایت خود ایجاد کنید یک پله از دیگر رقبای خود جلوتر خواهید بود. به طور مثال جست و جو را می توانید به نحوه‌ای ایجاد کنید که در هنگام تایپ کردن کلمات اولیه ادامه سوال حدس زده شود. این کاری است که گوگل برای کار کرد خود استفاده کرده است.

از دیگر قابلیت هایی که می توان برای یک سایت بیمارستانی قرار داده شود پیش ثبت نام و همچنین دیدن ساعت حضور دکترها در بیمارستان می باشد. این موضوع موجب افزایش بازدید سایت نیز می گردد.

همچنین می توان بر روی سایت قابلیت ارتباط پزشک با بیمار نیز قرار داده شود و بیمار بتواند از طریق سایت نسخه های دارویی خود را دریافت کرده و سوالاتش را نیز با پزشک مربوطه مطرح کند که این موضوع از نظر سئو یک ایده فوق العاده است زیرا که موجب می شود کاربر ساعت های طولانی را در سایت شما باقی بماند.

سایت بیمارستانی چه خدمات اولیه ای نیاز دارد

بر روی سایت بیمارستانی باید فرم های پزشکی به صورت الکترونیکی و قابل دانلود قرار داده شود تا کاربر بتواند خیلی سریع به این اطلاعات دست پیدا کرده و آن را دانلود کند.

همچنین قابلیت پرداخت آنلاین در این سایت ها باید فراهم شده باشد تا هزینه نسخه نویسی و یا ویزیت به صورت آنلاین پرداخت شود.

همچنین محتوای سئو شده و آموزشی از نیاز های یک سایت بیمارستانی می باشد و در صورتی که طراحی سایت بیمارستان شما تمام شده است اولین کاری که باید بکنید ، رفتن به سراغ تولید محتوای سئو شده می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک طراحی سایت با وردپرس مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست