طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با جوملا : دومین سیستم مدیریت محتوا در جهان جوملا می باشد که به صورت کلی در آن امکانات وردپرس هم قرار داده شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این دو سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید ، ما در این مقاله در رابطه با طراحی سایت با جوملا صحبت خواهیم کرد.

طراحی سایت با جوملا

سیستم جوملا نیز مانند وردپرس از یک سئوی مناسب برخوردار است و برای پورتال های سازمانی ، شرکتی ، پزشکی و سایت های خبری و آموزشی قابل استفاده می باشد.با استفاده از سیستم جوملا می توانید به مدیریت محتوای خود بپردازید و جدیدترین اطلاعات آموزشی را برای کاربران به اشتراک بگذارید ، شاید رابط کاربری جوملا مانند وردپرس آسان و زیبا نباشد ولی این از قدرتمند بودن جوملا کم نمیکند.

پس اولین عیبی که جوملا برای مجموعه شما خواهد داشت ، محیط مدیریت نه چندان جالب می باشد که البته اگر شما یک نیروی کارکشته برای پشتیبانی سایت قرار دهید ، این موضوع آنقدر هم مهم نخواهد بود زیرا که نیروی شما می توانید با این مشکلات دست و پنجه نرم کند و سایت شما را به نیتجه برساند. در ادامه طراحی سایت با جوملا باید گفت ، از انتخاب های مناسب برای سایت های تولید محتوا از جمله سایت های خبری سیستم مدیریت محتوای جوملا می باشد که به دلیل داشتن یک هسته برنامه نویسی قدرتمند می تواند این نوع سایت ها را پشتیبانی کند.

با اینکه محیط جوملا از رابطه کاربری آسانی برخوردار نمی باشد ولی محیط مدیریت به صورت پیشرفته و امکانات بسیار زیاد می باشد که با استفاده از این امکانات می توانید به ساخت صفحات جدید ، منو و همچنین تغییر دادن نمای اصلی سایت بپردازید.

قابلیت های طراحی سایت با جوملا

نحوه طراحی صفحه اصلی در سیستم جوملا به وسیله کامپوننت و ماژول های آن صورت میگیرد. به طور کلی باید گفت که هرچه کاربر در طراحی سایت با جوملا به صورت حرفه ای تر باشد می تواند به وسیله کامپوننت که برای هر صفحه یک هسته مرکزی می باشد یک طراحی خیره کننده را برای شما داشته باشد.

در جوملا این امکان وجود دارد که دسترسی هر کامپوننت در هر بخش در مدیریت تعیین شود و همچنین در محیط جوملا به کار برده شود که به دلیل این قابلیت است که خیلی از طراحان سایت به سراغ طراحی سایت با جوملا رفته اند. ناگفته نماند از سیستم جوملا برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیز استفاده میشود که گروه ما این موضوع را پیشنهاد میکند و بهتر است برای فروشگاه از سیستم های مجنتو ، پرستاشاپ و یا اپن کارت استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های سیستم مدیریت محتوای جوملا می توان به هسته قوی آن در برابر کاربران زیاد اشاره داشت که به آسانی کاربران با تعداد و حجم بالا را در این سیستم می توان مدیریت کرد. همچنین به علت قدرت بالای هسته جوملا شما می توانید دو بخش سایت شرکتی و پرتال را بر روی یک سایت با یک جوملا پیاده سازی کنید.

از دیگر خدمات جوملا برای شما راه اندازی سایت های چند زبانه می باشد و اگر میخواهید در سطح جهانی سایت خود را شروع کنید از گزینه های مناسب برای شما قطعت طراحی سایت با جوملا می باشد. بعضی از کاربران نیز از جوملا به عنوان فریم ورک برنامه نویسی استفاده میکنند که برای اینکار نیز علاوه بر طراحی سایت با جوملا مناسب خواهد بود.

ویژگی ماژول های جوملا

سیستم مدیریت محتوای جوملا مانند وردپرس دارای هزاران افزونه و ماژول رایگان می باشد که می توانید با توجه به نیاز در طراحی سایت با جوملا این ماژول ها نصب بگردد. همچنین کاربران می توانند افزونه های قرار داده شدن در گنجینه افزونه های جوملا دانلود کرده و آنطور که می خواهند کد نویسی آن را تغییر بدهند.

در صورتی که میخواهید در آینده ای نزدیک امکانات جدیدی را به سایت خود اضافه کنید و میخواهید همواره سایت شما با آخرین افزونه ها بروز باشد ما به شما طراحی سایت با جوملا را پیشنهاد میکنیم که این کار به صورت آسان برای شما فراهم خواهد بود. همانطور که گفته شد ، جوملا دارای یک هسته قدرتمند ، کامپوننت های مختلف ، هزاران ماژول می باشد که دست طراح را برای طراحی سایت با جوملا باز گذاشته است و تنها ایراد این سیستم نسبت به وردپرس طراحی نه چندان جالب بخش مدیریت می باشد که کاربر را به یاد ویندوز 98 می اندازد. شما می توانید با امکانات قرار داده شده در سایت ساز جوملا یک طراحی زیبا را و آنچه که در ذهن شما می باشد مانند کشیدن قلم روی کاغذ پیاده سازی کنید.

سئو در طراحی سایت با جوملا چگونه است !

جوملا نیز مانند وردپرس دارای افزونه های مختلفی می باشد که از افزونه های اصلی سئو نیز برخوردار است که شما به وسیله این افزون می توانید صفحات مختلفی را ایجاد کنید که این صفحات دارای سئوی مناسب و رتبه گیری برای شما باشد. علاوه بر افزونه های رایگان سئو افزونه های تخصصی نیز در این زمینه ایجاد شده است که با پرداخت هزینه بسیار پایینی می توانید این افزونه ها را تهیه کنید.

البته ناگفته نماند که اگر طراحی سایت با جوملا را به گروه های معتبر سپارده باشید این ماژول ها نیز به صورت رایگان بر روی سایت شما نصب خواهد شد. همانطور که مشخص است موفقیت و یا شکست یک کسب و کار اینترنتی ارتباط مستقیم با سئوی سایت شما خواهد داشت که اگر شما بتوانید سئو را به خوبی انجام دهید کسب و کار شما نیز به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

در صورتی هم که شما بتوانید در موتور های جست و جو گر از رتبه های مناسبی برخوردار شوید ، نتیجه کار شما شکست خواهد بود و در این کسب و کار ورشکست خواهد شد. پیشنهاد ما برای موفقیت بعد از طراحی سایت با جوملا ، تولید محتوای یونیک و سئو شده بر اساس کلمات کلیدی مورد نظرتان می باشد که کلمات کلیدی سایت شما شامل کلماتی است که جست و جوی آن شما را به درآمد زایی خواهد رساند.

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با ویژگی طراحی سایت با جوملا و سئوی آن و راه های کسب درآمد صحبت کنیم ، امیدواریم این مقاله در انتخاب سیستم مدیریت محتوای شما کمک زیادی کرده باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

مقالات پیشنهادی

خدمات نگهداری سایت

بسته سئو سایت

بسته تولید محتوای اوریجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست