طراحی سایت ارزان برای کسب و کار های اینترنتی

طراحی سایت ارزان برای کسب و کار های اینترنتی : با توجه به این موضوع که امروزه اکثر کسب و کار ها روبه فروش اینترنتی رفته اند و همچنین نیاز به استفاده از نرم افزار های تحت وب بیش از پیش احساس شده است ، ما برای شما امکان طراحی سایت ارزان را فراهم ساخته ایم تا شما بتوانید با پرداخت یک هزینه بسیار پایین یک سایت حرفه ای را تحویل بگیرید. این سایت می تواند به صورت شرکتی، پرتال یا فروشگاهی باشد و هر کدام از این نوع cms ها دارای قیمت مخصوص خود هستند.

طراحی سایت ارزان برای کسب و کار های اینترنتی

همانطور که مشخص است پرداخت هزینه های گران طراحی یک سایت برای خیلی از کسب و کار ها ممکن نخواهد بود. اگر شما دارای یک کسب و کار کوچک هستید ، بهترین گزینه برای شروع یک کسب و کار اینترنتی، یک cms وردپرسی رایگان بوده و به همراه یک قالب طراحی شده با ux و ui مناسب می باشد.

در صورتی که شما با یک هزینه پایین برای طراحی سایت خود کار را استارت بزنید، می توانید بعد از رشد سایت خود، به سمت سی ام اس های اختصاصی نیز بروید. ناگفته نماند برخی از سایت ها هرچقدر هم پیشرفت داشته باشند نیاز است که از سیستم وردپرس استفاده کنند. به طور مثال در صورتی که سایت شما یک سایت آموزشی است، مانند آموزش آشپزی، بهترین گزینه استفاده از سیستم وردپرس خواهد بود و نیاز به هزینه بالا نبوده و شما می توانید طراحی سایت ارزان را برای این موارد اعمال کنید.

طراحی سایت ارزان فروشگاهی

سایت فروشگاهی همواره نیاز دارد که بروز شده و آپدیت باند ، به طور مثال در صورتی که فروشگاه خود را با یک cms که قدرتمند نیز نمی باشد شروع کرده اید می توانید بعد از فروش بالایی که از طریق سئو و بازاریابی داشته اید، cms را ارتقا داده و یا اختصاصی نویسی کنید. در صورتی که می خواهید cms خود را ارتقا دهید، می توانید به سراغ سیستم های فروشگاهی مثل مجنتو و پرستاشاپ بروید و یک طراحی سایت ارزان را نیز با این سیستم ها تجربه کرده باشید.

توجه داشته باشید که سیستم پرستاشاپ نسبت به مجنتو ارزانتر و رابطه کاربر آسانتری را نیز دارد ، ولی سیستم مجنتو گرانتر بوده و کار با آن نیز سخت خواهد بود. ما سیستم مجنتو را برای سایت های خیلی حرفه ای و با کارمندان مجرب پیشنهاد می دهیم. در صورتی که قصد طراحی سایت حرفه ای را دارید می توانید به سمت سیستم مجنتو بروید ، ولی برای طراحی سایت ارزان و یک مجموعه کوچک ما این سیستم را پیشنهاد نخواهیم کرد.

 Cms ها برای طراحی سایت ارزان

از جمله سیستم هایی که برای طراحی سایت ارزان می توانید استفاده کنید وردپرس ، جوملا و همچنین دات نت می باشد که هر کدام از این سی ام اس ها مناسب برای یک تخصص می باشد. به طور کلی گروه ما به شما استفاده از سیستم وردپرس را به علت بروزرسانی های مداوم ، امنیت بالا ، ماژول های زیاد ، رابطه کاربری راحت و قیمت مناسب در طراحی سایت ارزان پیشنهاد میکنیم.

شما با طراحی سایت در وردپرس در هزینه های خود به مقدار زیادی صرفه جویی کرده و یک پس انداز مناسب نیز برای سئوی سایت و رسیدن به نتیجه و رتبه های اول گوگل خواهید داشت. در صورتی که قصد زدن یک فروشگاه اینترنتی را نیز پیدا کرده اید می توانید از سی ام اس پرستاشاپ نیز استفاده کنید که برای شما هزینه زیر 2 میلیون تومان را به همراه هزینه های دامنه ، هاست ارزان وردپرس و اس اس ال خواهد داشت. شما با قرار دادن یک بودجه 2 میلیون تومانی برای طراحی سایت ارزان و حدودا 8 الی 10 میلیون تومان برای سئو ، کسب و کار اینترنتی خود را به موفقیت برسانید.

 

هدف از طراحی سایت با قیمت ارزان چیست؟

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما برای طراحی سایت ارزان چه هدفی دارید ، در صورتی که هدف شما این است که در آینده سایت خود را ارتقا دهید می تواند از همان ابتدا از سیستم های اختصاصی استفاده کنید. ولی در صورتی که مد نظر شما یک سایت نمایشگاهی است، می توانید از قالب های آماده html نیز استفاده کنید و محصولات خود را برای خریداران قرار دهید.

به طور کلی یک سایت وردپرسی ، سایتی خواهد بود که هم جای ارتقاء دارد و هم قیمت آن برای شما مناسب می باشد. پس تا هنوز دیر نشده است ، ایده کسب و کار خود را شروع کرده و طراحی سایت ارزان خود را به ما بسپارید. ما به شما بهترین خدمات را برای طراحی سایت ارزان ارائه میدهیم.

توجه داشته باشید که در طراحی سایت با قیمت مناسب باید تمامی نیازهایی که برای کسب و کار شما وجود دارد، رفع شود. در صورتی که مواردی مورد نیاز باشد و در این طراحی سایت ارزان صورت نگرفته باشد، می تواند موجب شکست شما شود و این هزینه پایینی هم که کرده اید از بین برود. پس برای داشتن یک سایت موفق با طراحی ارزان باید نیاز های مشتری دیده شده و تمامی این نیاز ها برطرف بگردد.

سی ام اس اختصاصی گران است

توجه داشته باشید که برای نوشتن یک طراحی سایت ارزان شما نمی توانید از یک cms اختصاصی استفاده کنید ، زیرا که قیمت این سی ام اس ها برای نوشتن سایت بسیار گران بوده و شامل طراحی سایت ارزان نمی باشد.

از سی ام اس های اختصاصی با قیمت گران می توان به دیجیکالا اشاره داشت که از یک سایت فروش دوربین با اطلاعات تخصصی کار خود را شروع کرده و الان با یک سیستم اختصاصی با ارزش فوق العاده بالا در حال فعالیت می باشد. امیدواریم این مقاله که در رابطه با طراحی سایت ارزان بوده است برای شما مفید واقع شده و شما بتوانید با قیمت مناسب یک سایت موفق را راه اندازی کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست