رونمایی از سایت

رونمایی از سایت

 

تحقیق و برنامه ریزی

دامنه و منابع مورد نیاز

طراحی سایت

محتوای سایت

تست اولیه

رونمایی از سایت

تحقیق و توسعه

رونمایی سایت (1 روز)

در این مرحله طراحی سایت شما به پایان رسیده است. محتوای سایت بارگذاری شده و همچنین با تست سایت ایرادات و نقاط ضعف آن رفع شده است. اکنون رسما سایت آماده رونمایی و شروع فعالیت می‌گردد.

پس از رونمایی سایت باید چه اقداماتی انجام دهید؟

در این مرحله می‌توانید به صورت رسمی کمپین دیجیتال مارکتینگ خود را که قاعدتا از قبل تدوین نموده‌اید عملیاتی کنید. هر کمپین صحیح دیجیتال مارکتینگ با در نظرگیری استراتژی‌های کسب و کار شما در فضای مجازی، می‌تواند شامل یک یا همه موارد زیر باشد:

بهینه سازی برای موتورهای جستجو پس از رونمایی سایت

پس از طراحی سایت باید همواره تلاش کنید تا در صفحه اول گوگل قرار گیرید. زیرا بهترین فرصت را برای شما فراهم می‌آورد تا در دید مخاطب قرار گیرید. از این رو توجه به الگوریتم‌های گوگل و رعایت اصول سئو ضروری به شمار می‌رود.

تولید محتوای اورجینال هدفمند

تولید محتوا با توجه به اهداف و استراتژی کسب و کار شما، روانشناسی مخاطبین و شناخت نیازها و علایق آن‌ها باید صورت گیرد. در نتیجه شما نیاز به استراتژی محتوا و یک برنامه مدون و هدفمند دارید.

ارسال خبرنامه هوشمند و هدفمند پس از رونمایی سایت

می‌توانید اخبار به روز حوزه کسب و کار و هم‌چنین وقایع و رویدادهای مهم شرکت خود را با افراد علاقه‌مند به اشتراک بگذارید. در صورت رضایت کاربر، ایمیل او را دریافت کرده و به صورت منظم و هوشمند برای او خبرنامه ارسال کرده و با مشتری تعامل داشته باشید.

ایجاد و مدیریت کانال‌های شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی بهترین فرصت برای معرفی رایگان محصولات و خدمات شما به طیف وسیعی از مخاطبین به صورت رایگان هستند. بنابراین هرگز نباید چنین فرصتی را از دست بدهید. اما نکته مهم آن است تشخیص دهید کدام شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار شما است و در هر یک، مخاطبین چه علایق و نیازهایی دارند. سپس بر اساس آن تولید محتوا انجام دهید.

بهبود دائمی ساختار محتوا و شکل و ظاهر وب سایت

همواره باید به فکر توسعه و بهبود سایت خود باشید و آن را به روز نگه دارید. رقبای شما همواره در حال پیشرفت هستند و باید همگام با آن‌ها پیش روید. زیرا در نهایت یک کاربر سایت به روز و جذاب را انتخاب می‌کند تا یک سایت قدیمی.

ایجاد کمپین‌های هوشمند تبلیغات بنری در سایت‌های هدف

لازم است مخاطبین هدف خود را شناسایی کرده و به صورت هدفمند تبلیغات و معرفی محصولات را انجام دهید. پیشنهاد می‌شود مقالات تبلیغات کلیکی را برای آشنایی بیشتر دنبال کنید.

سنجش و اندازه گیری رشد فروش و رشد برند پس از رونمایی سایت

همواره باید خود را بسنجید. نقاط قوت و ضعف خود را بیابید و در راستای بهبود آن‌ها تلاش کنید. در این صورت است که پیشرفت می‌کنید. در این راستا استفاده از ابزارهای سئو و پنل مدیریتی سایت جهت سنجش سایت بسیار حائز اهمیت است.

برای آشنایی بیشتر از خدمات دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید

 

 

رونمایی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست