دیجیتال مارکتینگ و سئو

بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

بسیاری از افراد سئو کار در آغاز راه برای افزایش رتبه و بهینه سازی سایت سایت خود، به سراغ سئو کردن سایت خود از طریق بک لینک سازی، تغییر چگالی کلمه ی کلیدی و یک سری کارهای پراکنده می روند. که در نتیجه کمک اساسی به تغییر رنک سایت نمی کند.

برای جلوگیری از این اشتباه زمانی که یک سایت تصمیم دارد وارد مرحله ی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و بهبود رتبه شود، بهترین کار انجام آنالیز دقیق اولیه و تعیین نقشه ی راه و میزان مصرف انرژی صرف شده برای هر راه است.

فراکارانت با توجه به سابقه ی زیاد در فضای مجازی و شناخت زیادی که نسبت به الگوریتم های گوگل برای کسب امتیاز بیشتر دارد می تواند با دریافت مشخصات سایت و کلمه و عبارت کلیدی هدف موضوع پروژه را آنالیز کرده و برنامه و نقشه ی راه دقیقی برای انجام فرآیند بهینه سازی سایت ارائه کند. ما در فراکارانت به صورت ثابت در کنار مشتری قرار می گیریم و در تولید و ثبت اطلاعاتی که می خواهند درج کنند و یا صفحاتی که ایجاد شوند شما را همراهی خواهیم کرد.

دیجیتال مارکتینگ

با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ قادر خواهید بود به مخاطبین هدف خود در فضای مجازی بدون محدودیت مکان و زمان دسترسی پیدا کرده و با استفاده از اصول بازاریابی دیجیتال و پیاده سازی کمپین‌ها مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان واقعی خود کنید. هم‌چنین با حفظ ارتباط و برقراری تعامل آن‌ها را تبدیل به مشتریان وفادار سازید. مجموعه فراکارانت آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان جهت ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ مناسب کسب و کار شما است. از این طریق ترافیک سایت افزایش یافته و نقش مثبتی در سئو و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

سایر مقالات پیشنهادی

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

سئو یا گوگل ادوردز

5 نکته مهم سئو در 2021

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 21 مرداد 1396

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست