حفاظت از حریم خصوصی Privacy Protection

Privacy Protection یا همان رویه حفاظت از حریم خصوصی در Whois Domain :

این تنظیمات مربوط به دومین های آیکان میباشد. COM/NET/ORG/INFO……….

whois-protect

پس از ثبت دومین خود ، اگر تمایل ندارید در هوییز دومین Whois Domain مشخصات شما به دلایلی از دسترس عموم خارج شود میتوانید از این سرویس استفاده نمایید . با فعال نمودن این سرویس مشخصات دومین شما از دسترس عموم خارج شده و سایر کاربران امکان ارتباط با شما را از طریق WHOIS دامنه شما از دست میدهند .

این خدمات در برخی از سرویس دهنگان دارای هزینه میباشد ولی در فراکارانت کلیه کاربران میتوانند برای دامنه های آیکان خود درخواست فعال سازی Privacy Protection را از طریق “”تیکت”” ارسال نمایند تا تنظیمات مربوط به فعال سازی Privacy Protection انجام شود .

قبل از ارسال درخواست شما میبایست مشخصات پروفایل خود را به دقت اصلاح و ویرایش کنید چرا که فراکارانت تنها برای کاربرانی این تنظیمات را بر روی دومین انجام میدهد که اطلاعات پروفایل “”پنل کاربری”” صحیح و دقیق وارد شده باشد .پس از مشاهده و تایید اطلاعات داخل پروفایل با استفاده از بخش “”ارسال درخواست “” درخواست فعال سازی Privacy Protection را بهمراه نام دومین و اسکن رونوست کارت ملی خود را برای واحد پشتیبانی ارسال نمایید تا در کمتر از ۱ ساعت در طول مدت شبانه روز این تنظیمات برای شما انجام شود .

تهیه و انتشار توسط: واحد فنی و پشتیبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست