برآورد هزینه طراحی سایت-بخش چهارم

بخش چهارم : فازبندی پروژه طراحی سایت چگونه موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود؟

از مهم‌ترین بخش‌ها در تیم طراحی سایت فراکارانت مطالعه دقیق کسب و کار هدف، فضای رقابتی فعلی آن و نیز برآورد آینده این فضا است تا در اولین قدم با بررسی تمام جوانب کسب و کار، نیازهای آن بطور دقیق و کارشناسانه استخراج شود. از این طریق می‌توان برآورد هزینه طراحی سایت را به بهینه‌ترین روش تعیین کرد.

برآورد قیمت طراحی سایت

مزایای فازبندی پروژه جهت برآورد هزینه طراحی سایت چیست؟

– شناخت دقیق نیازها و برآورد کردن آن‌ها براساس اولویت‌ها

– تناسب پروژه با اندازه کسب و کار. باید در نظر داشت حجم پروژه بگونه‌ای تعریف شود که از کوچک شدن و بی‌اثری آن جلوگیری شده و در عین حال گسترش بیش از حد آن باعث افزایش هزینه طراحی سایت بطور نامعقول و غیرضروری و درنهایت دلسردی در ادامه کار نشود.

– برطرف کردن طیف وسیعی از نیازهای سفارش دهنده در هر زمینه به گونه ای که طراحی سایت بخش قابل توجهی از مسیر بازاریابی دیجیتال را نیز هموار کند.

– برآورد دقیق هزینه‌ها و تعریف بازه‌های زمانی هر فاز مبتنی بر بودجه

– پیش بینی فازهای آینده در صورت تزریق دوباره سرمایه به پروژه طراحی سایت که در نتیجه گسترش و سودآوری کسب و کار بسیار محتمل است.

– اعمال زمان تنفس بین فازها جهت ارزیابی نتایج و برطرف کردن هرگونه ایراد احتمالی تا پروژه طراحی سایت به بهترین نحو وارد فاز بعدی شده و ضریب خطا به حد چشمگیری کاهش یابد.

– تقسم هزینه کل به هزینه‌های کوچک‌تر در هر فاز که از دو منظر امری بسیار ضروری است. با تقسیم شدن یک مقدار هزینه به قسمت‌های کوچک‌تر، مقدار نهایی ریسک (با درصد ریسک ثابت) کاهش می‌یابد و خسارت چندانی در صورت شکست بدنبال نخواهد داشت. همچنین ارزش زمانی سرمایه همچنان متعلق به کسب و کار خواهد بود. در واقع نیازی نیست صاحبان کسب و کار مدتی طولانی سرمایه خود را جهت هزینه طراحی سایت به تیم طراحی سایت بسپارند بلکه این سرمایه را در اختیار خواهند داشت و در بازه‌های زمانی مختلف برای هر فاز به پروژه تزریق می‌کنند.

طراحی سایت با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه فناوری اطلاعات آغاز کرده و تجربه فعالیت با مشتریان بسیاری در حوزه طراحی سایت داشته است. از این رو می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از  مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر می‌توانید انواع تعرفه طراحی سایت را نیز مشاهده کنید.

 

جهت آشنایی با سایر بخش‌های برآورد هزینه طراحی سایت حتما مقالات زیر را نیز بخوانید

بخش اول : مثلث خوب، سریع، ارزان

بخش دوم : اشتباهات رایج کسب و کارها در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت

بخش سوم : نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به روش فازبندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست