طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

 سفر کردن یکی از لذت بخش ترین فعالیت‌های انسان است. ورزش کردن و سفر  انسان را خلاق‌تر و پویا‌تر از قبل می کند.ورزش کردن نیز یک فعالیت مناسب می باشد؛ که باید روزانه حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت هایی همچون پیاده روی داشته باشید. فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی و سفر ارائه دهنده خدمات و فروش لوازم ورزشی بطور آنلاین جهت دسترسی راحت کاربران می باشد. زیرا برای انجام ورزش حتی پیاده روی یا سفر بگونه ای که کمترین آسیب را برای ورزشکار یا مسافر داشته باشد؛ تهیه لوازم وررشی و سفر پیشرفته می باشد.  بدلیل آنکه امروزه بسیاری از خدمات بطور آنلاین ارائه می شود؛ لزوم طراحی سایت فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی و سفر می باشد.

ساده ترین راه برای دسترسی و خرید لوازم ورزشی و سفر مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی است. فروشگاه های اینترنتی زیادی همچون دیجی کالا و  گرین لیست در زمینه فروش آنلاین لوازم ورزشی و سفر وجود دارد . تیم طراحان سایت شرکت فراکارانت خدمات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای برای کارفرمایان ارائه می دهد.

طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر
ویژگی‌های سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

ویژگی‌های سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

yellow green sports backpack for travel comfortable shoulder bag icons in flat style on a white background vector
برخی از نمونه کارهای ما

برخی از نمونه کارهای ما

موارد با اهمیت در طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

اهمیت طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

سفر می‌تواند خستگی یک هفته کاری سخت را از بین ببرد.  سفر نیز مانند هر فعالیت دیگری الزاماتی دارد که باید رعایت بشوند. بطور مثال دسترسی به کفش خوب برای کوه نوردی یا داشتن ابزار مناسب برای صخره نوردی از الزامات سفرهای کوهستانی هستند.

طبیعتا فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که می‌توان برای خرید لوازم ورزشی یا لوازم مناسب سفر از آن ها خرید کرد. برای مثال فروشگاه های اینترنتی باسلام و جمعه بازار تعدادی از فروشگاه های مطرح فعال در این حوزه هستند. طبیعتا اگر می‌خواهید فروشگاه‌ اینترنتی قابل رقابتی مانند تعدادی که نام برده شد داشته باشید باید به طراحی سایت، سئوی سایت و موارد فنی بی شماری توجه داشته باشید که شرکت فراکارانت می‌تواند در تمامی این موارد شما را راهنمایی کند. 

اهمیت طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر
مزایای طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

مزایای طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

مزایای طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر
برخی از فروشگاه های لوازم ورزشی و سفر

برخی از فروشگاه های لوازم ورزشی و سفر

دیگر حوزه های طراحی سایت کاراآیتی

شرکت کاراآیتی با سابقه ای چندین ساله در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کند و مفتخر است که توانسته تا درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کند.

رضایت مشتریان همواره برای ما اولویت بوده است و تمام سعی ما بر طراحی سایت هایی استاندارد و کاربرپسند بوده است. کاراآیتی در زمینه های دیگری هم طراحی سایت می‌کند. از طریق باکس روبرو می‌توانید دیگر حوزه های طراحی سایت کاراآیتی را مشاهده کنید.

دیگر حوزه های طراحی سایت کاراآیتی

کارا آیتی شرکتی فعال در زمینه طراحی سایت های مختلف در حوزه های گوناگون است. فعالیت چندین ساله این شرکت در حوزه طراحی سایت و رضایت مشتریان باعث شده است تا ما با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه دهیم. کارا آیتی با توجه به نیاز مشتریان خود، ادقام به طراحی سایت در زمینه های مختلفی می‌کند، شما می‌توانید حوزه مدنظر خود را از باکس روبرو انتخاب نمایید.

مراحل طراحی سایت

مراحل طراحی سایت
Corporate website design steps
افتخارات

افتخارات

نکات طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی و سفر

موارد مهم برای طراحی سایت فروشگاهی لوازم ورزشی و سفر

 

چند نمونه طراحی سایت فروشگاه ورزشی برتر

 

فروشگاه لوازم ورزشی ریتون اسپرت:

این فروشگاه در زمینه فروش لوازم مربوط به حوزه لوازم ورزشی و تجهیزات سفر فعالیت دارد. شما می‌توانید محصولات ورزشی متنوع داخلی و خارجی را در این سایت پیدا کنید. یکی از موارد قابل توجه این سایت، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است که توانسته است رضایت کاربران خود را جلب کند. محصولات موجود در این سایت همگی از با کیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شده‌اند و از ارزش خرید مناسبی برخوردار هستند.

 

فروشگاه لوازم ورزشی گیشا اسپرت:

این فروشگاه کار خود را با هدف ارائه خدمات در حوزه لباس ورزشی زنانه و مردانه و همچنین لوازم مربوط به دسته تجهیزات ورزشی شروع کرد و امروز توانسته است جایگاه ویژه ای در بین ورزشکاران، به خصوص ورزشکاران رشته‌های فیتنس و بدنسازی پیدا کند.

گیشا اسپرت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است و همواره به دنبال ارائه کالاهایی با تنوع و کیفیت بالا بوده است. گیشا اسپرت همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود بوده است و توانسته در این زمینه خوب عمل کند.

 

فروشگاه لوازم ورزشی کالای ورزش:

کالای ورزش یکی دیگر از محبوب‌ترین فروشگاه های فعال در حوزه فروش لوازم ورزشی است. یکی از ویژگی‌های مهم این فروشگاه، قابلیت مشاوره قبل از خرید است که می‌تواند کاربر را در زمینه خریدی درست و مطمئن راهنمایی کند.

همچنین فروشگاه ورزشی کالای ورزش بخشی تحت عنوان فروش عمده را راه‌اندازی کرده است. این بخش برای همکاران و باشگاه داران و افرادی که به دنبال خرید عمده هستند امکانات ویژه ای را فراهم می‌کند.

تاثیر بر کسب و کار

سفر و ورزش از جمله فعالیت هایی هستند که خستگی ناشی از فعالیت های روزمره و کار را از بین می برد و باعث نشاطی می شود. نکته مهم برای داشتن سفری عالی و فعالیت ورزش مناسب بدون آسیب نیازمند داشتن لوازم ورزشی و سفر مناسب و با کیفیت هستند؛ و از آنجایی که افراد و مردم تمایل به انجام فعالیت ها و محصولات مورد نیاز خود بطور آنلاین دارند؛ صاحبان کسب و کار فروش لوازم ورزشی و سفر اقدام به طراحی سایت فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی و سفر می کنند.

با طراحی سایت فروشگاه ورزشی علاوه بر برندینگ و افزایش اعتبار تجاری، باعث افزایش کاربر و در راستای آن فروش می شود.

اهمیت طراحی سایت ارز دیجیتال

با توجه به افزایش خرید و فروش و معاملات ارزی، روزانه افراد و متقاضیان زیادی تمایل به ورود این بازار و انجام معاملات خرید و فروش ارز دارند. در این حالت باید یک فضایی برای ترید و معاملات ارزی طراحی شود؛ که افراد در هر جای دنیا که هستند بتوانند معاملات ارزی انجام دهند. این دلایل نیاز و اهمیت طراحی سایت صرافی آنلاین را بیان می کند. بنابراین طراحی سایت ارز دیجیتال صرفا ابزاری برای آشنایی افراد با این موضوع نخواهد بود. عملکرد اصلی به این صورت خواهد بود که متقاضیان خرید و فروش، صرافی را پیدا کرده و وارد معامله می‌شوند.

بنظر شما تفاوت رمزارز با ارز دیجیتال در چیست؟

نکات مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت ارز دیجیتال

تضمین تعهدات

در انتخاب شرکت طراحی سایت ارز دیجیتال مهم ترین موضوع تضمین تعهدات است. در واقع شرکت در مقابل آن چیزی که ادعا می‌کند می‌تواند ارائه دهد، باید به مشتری تحویل دهد. این تضمین گاهی بر اساس مطالعات، رزومه و سوابق آن مجموعه می‌باشد. پس اگر وارد یک حوزه مالی و بانکی می‌شوید، اعتماد به زیرساخت سایت برای درست و دقیق انجام دادن فرآیندها، اتوماسیون سریع و صحیح باید وجود داشته باشد.

پشتیبانی

باید شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت ارز، اسکریپت بسازد و از اسکریپت های نو و جدید جهت طراحی سایت ارز استفاده شود؛ که در صورت ایجاد مشکل بدلیل پشتیبانی بلند مدت بتوانند مشکلات ایجاد شده را حل کنند.

استفاده از اسکریپت آماده در صورت ایجاد مشکل، بدلیل عدم پشتیبانی رفع نشده و سایت دچار مشکل می شود.

 

گارانتی و حفظ امنیت

طراحی سایت ارز دیجیتال بدلیل حساسیتی که دارد؛ باید شرکت طراحی کننده سایت در کنار تحویل سایت، گارانتی بلند مدت داشته و امنیت آن را حفظ کند. در شرکت کاراایتی بدلیل استفاده از سرورهای اختصاصی امنیت تمامی سایت های ارز تضمین شده است. تمامی سایت ها گارانتی یکساله دارند.

 

تجربه

بنابراین در انتخاب شرکت باید رزومه مدیر شرکت و تیم طراحی سایت، سوابق شرکت، رفتار شرکت، مجوزهای شرکت، جنس قرارداد و تشریح موضوع از جمله مواردی است که مشتری را به این باور می‌رساند کار به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 1 آذر 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست