آموزش المان های محتوای متنی المنتور بخش - ۳

باسلام با قسمت سوم آموزش المان های محتوای متنی در صفحه ساز گرافیکی المنتور از تیم فراکارانت در خدمت شما هستیم.

المان بعدی مربوط به دکمه می باشد آن را انتخاب می کنید و داخل ستون موردنظر خود قرار می دهید.

در این قسمت می توانید نوع دکمه را مشخص کنید که هشدار ، موفق ، اطلاعات و خطر باشد و براساس نوع دکمه رنگ آن نیز تغییر خواهد کرد. دراین قسمت می توانید محتوای دکمه را تغییر دهید ، لینک دهی انجام دهید ، چیدمان و اندازه آن را مشخص کنید ، می توانید آیکون اضافه کنید یا از آیکون های کتابخانه المنتور استفاده کنید ، محل قرار گیری آیکون را مشخص کنید و میزان فاصله آیکون از کناره ها را مشخص کنید و برای دکمه خود آیدی قرار دهید.

در تب استایل می توانید از طریق قسمت تایپوگرافی می توانید خانواده فونت ، نوع فونت ، سایز فونت ، ارتفاع خط ، فاصله بین حروف و … را مشخص کنید . رنگ متن و پس زمینه را می توانید مشخص کنید . استایل حاشیه دکمه را می توانید مشخص کنید . می توانید انحنای حاشیه را مشخص کنید و فاصله داخلی دکمه را تعیین کنید.

در تب پیشرفته می توانید فاصله داخلی و بیرونی المان را از چهار طرف مشخص کنید و برای آن طبق نیاز خود کلاس و آیدی مشخص کنید . دراین قسمت می توانید نحوه ورود به صفحه را برای آن مشخص کنید. دراین قسمت می توانید در مواقع عادی و زمانی که روی آن هاور صورت می گیرد پس زمینه مشخص کنید. در این قسمت می توانید موقعیت آن را مشخص کنید و در این قسمت واکنشگرایی این المان را مشخص می کنید که در دستگاه های مختلف نمایش داده شود یا خیر و بعد از تمام این کارها روی دکمه ذخیره کلیک می کنید.

تا آموزشی دیگر خدانگهدار

whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست