فروش با فرم

در مواردی که مشتریان هدف شما، جامعه خاصی را تشکیل می‌دهند، یا در صورت عدم تمایل به قرار دادن درگاه بانک در سایت، یا در صورتی که در یک مارکت پلیس محصولات خود را قرار داده اید و نمی خواهید هزینه کالا از طریق درگاه بانک پرداخت شود، این روش فروش به کار می‌آید.
در این روش شما در صفحه محصولات خود فرمی را قرار می‌دهید که در آن فرم می‌توانید هر تعداد سوالی که برای فروش آن محصول لازم است از خریدار بپرسید. هر کدام از این سوالات بر قیمت و شرایط فروش محصول شما تاثیرگذار است. فروش با فرم این امکان را می‌دهد تا خریدار بتواند محصول مورد نظر خود را میان گزینه‌های امکان پذیر انتخاب نموده و درنهایت به قیمت نهایی فاکتور خود برسد.
در نهایت با ارسال این فرم برای شما و ارائه ایمیل یا شماره تماس، امکان تماس فروشنده با خریدار و ادامه فرآیند خرید را فراهم می‌شود.
یک نمونه موفق از این نوع سیستم فروش، سایت علی بابا است.

 

 

همان‌طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، فروشنده در انتهای صفحه مربوط به محصول خود، فرمی قرار داده و از خریداران خواسته مشخصات و جزییات محصولی که مدنظر دارند، مثل رنگ، سایز، مواد و غیره را نوشته و با زدن گزینه ارسال، فرم را برای وی ارسال کنند. در انتهای فرم هم محلی برای ارسال آدرس ایمیل قرار داده شده است. پس از ارسال این فرم توسط خریدار، فروشنده از طریق ایمیل مکاتبات لازم جهت فروش را انجام می‌دهد تا در نهایت محصول مدنظر خریدار تایید شده و بر سر قیمت به تفاهم برسند.

از مزایای این روش فروش عدم الزام فروشنده به قرار دادن درگاه بانکی در سایت، ایجاد تعامل مستقیم بین خریدار و فروشنده و انتخاب و شخصی سازی محصولات خاص با ویژگی‌های دقیقی که خریدار در نظر دارد، خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 7 تیر 1400

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست