طراحی سایت گردشگری

صنعت گردشگری یک صنعت نوین و نوپا در ایران به شمار می آید. بنابراین تلاش هرچه بیشتر آژانس های گردشگری در بالا بردن سطح اطلاعات افراد جامعه از این صنعت و تشویق آن ها به استفاده از سفرهای برنامه ریزی شده توسط این آژانس ها فعالیتی مثبت در جهت افزایش بهره وری اقتصادی مجموعه است. از طرفی با توجه به تعدد تورها و آژانس های گردشگری و نیز نحوه ارایه خدمات, مشتریان ترجیح می دهند با صبر و حوصله به بررسی و انتخاب بپردازند. درنتیجه بهره گیری از یک طراحی سایت گردشگری احتمال بازدهی مالی بالاتری را برای آژانس گردشگری سبب می شود.

در طراحی سایت گردشگری در بخش درباره ما توضیحاتی پیرامون مجموعه, اطلاعات تماس, مجوزها و گواهینامه ها داده می شود. معرفی و ارائه مشخصات تورهای پیشنهادی داخلی و خارجی ضروری ترین بخش از طراحی سایت گردشگری است. صفحات تورهای تخفیف دار, تورهای نوروزی و تورهای لحظه آخر هم به این بخش از طراحی وب سایت گردشگری اضافه می شود. به کارگیری تصاویر زیبا و ارائه توضیحات کافی و البته درست در توصیف مشخصات تورها نقش موثری در جذب مشتری دارد.

راه اندازی بخشی جهت ثبت نام, خرید تور و پرداخت آنلاین ضروری است و تامین کننده یکی از اصلی ترین اهداف طراحی وب سایت گردشگری خواهد بود. بخش ارتباط با ما و طراحی صفحات نظرسنجی و تالار گفتگو از دیگر بخش هایی است که در طراحی سایت گردشگری لحاظ می گردد. بخش پیش بینی وضعیت آب و هوا نیز در طراحی سایت گردشگری درنظر گرفته می شود. یکی دیگر از بخش های طراحی شده بخش گردشگری مجازی است. این بخش دربرگیرنده تصاویر سه بعدی از اماکن دیدنی است و می تواند برای کاربران سایت جذاب باشد.

بخش اخبار به آخرین اخبار و مقالات در حوزه صنعت گردشگری می پردازد. همچنین بخش مقالات در طراحی سایت گردشگری می تواند حاوی مطالبی درباره مکان های گردشگری مختلف, آداب و رسوم, صنایع دستی و … باشد. قرار دادن مطالب پربار و کاربردی درباره سفر و مسافرت, ظرفیت این بخش از طراحی سایت گردشگری را در جذب کاربران بیشتر و افزایش آمار بازدید از سایت بالا می برد.

برخی صفحاتی که در طراحی سایت گردشگری وجود دارد:

۱- درباره ما
۲- معرفی تورها
۳- ثبت نام, خرید و پرداخت آنلاین
۴- ارتباط با ما
۵- آب و هوا
۶- گردشگری مجازی
۷- اخبار
۸- مقالات

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.

صفر تا صد راه اندازی سایت

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی۱

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ۲

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ۳

بسته طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی انتخابی

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست