طراحی سایت هلدینگ

همان طور که می دانید طراحی سایت هلدینگ یا شرکتی برای معرفی محصولات، خدمات، برند و نمایش آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع شرکت های تجاری، فنی و مهندسی و… می توانند به راحتی با طراحی یک سایت برای شرکت خود محصولات و خدمات خود را  به صورت آنلاین عرضه کنند. با داشتن یک سایت موفق می توانند علاوه بر اینکه فیزیکی حضوری مؤثر داشته باشند در فضای مجازی نیز فعالیت داشته باشند و کسب درآمد کنند.

شرکت کاراایتی خدمات طراحی سایت هلدینگ و طراحی سایت شرکتی را با قیمتی مناسب ارائه می دهد.

نمونه کار

aran-door3
mamanjoon
mockuptoseafraz-min
zafarghandi
emad
eitimpex 1 1

اهمیت طراحی سایت هلدینگ


امروزه بسیاری از افراد قبل از خرید کالا یا محصولی در اینترنت جستجو می کنند بنابراین اگر شما صاحب وب سایتی در زمینه فعالیت خود باشید قطعاً افراد زیادی با شما ارتباط برقرار می کنند. شرکت هایی که دارای وب سایت هستند و در فضای مجازی حضوری فعال دارند نسبت به رقبا در جایگاه بالاتری قرار می گیرند.
طراحی سایت هلدینگ با اهداف مختلفی مانند برند سازی، نمایش آنلاین محصولات، فروش و عرضه خدمات یا محصولات صورت می گیرد. بازاریابی از طریق فضای مجازی یکی از مهم ترین دلایل استفاده از سایت شرکتی می باشد. شرکت های هلدینگ جزء موفق ترین شرکت ها در جهان هستند و این شرکت ها در اقتصاد دنیا نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. دارای حق امتیاز برندها، حق کپی رایت، اوراق قرضه نیز می باشند
در صورتی که طراحی سایت شرکتی (طراحی سایت هلدینگ) مطابق با اصول سئو و قوانین گوگل باشد؛ می تواند در زمان کوتاهی منجر به رونق کسب و کار شرکت ها گردد. این نوع از سایت ها بهتر است با توجه به نوع کسب وکار طراحی گردد و هم چنین به کلمات کلیدی اصلی آن توجه گردد.

شرکت هلدینگ چیست؟ Holding company

holding company edit

شرکت هلدینگ به شرکتی گفته می شود که دارای چندین زیرمجموعه می باشد و مدیریت و کنترل شرکت های زیرمجموعه بر عهده شرکت اصلی است. به عبارتی دیگر هریک از شرکت های زیرمجموعه فعالیتی مجزا دارند ولی زیر نظر شرکت اصلی فعالیت دارند.

طراحی سایت هلدینگ را می توان در گروه سایت های شرکتی قرار داد. امروزه شرکت های هلدینگ نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کنند بنابراین نیاز است توجه ویژه ای به طراحی این گونه وب سایت ها شود .

طراحی سایت هلدینگ باید دارای چه امکاناتی باشد؟

 

1.بخش درباره ما یا معرفی شرکت هلدینگ:

در این بخش از سایت شما باید درباره زمینه فعالیت شرکت، موفقیت ها، چشم انداز آینده، میزان سرمایه گذاری در انواع بخش ها و هم چنین معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیران و… بگنجانید.

 

2.اختصاص بخشی از سایت برای معرفی شرکت های زیرمجموعه یا وابسته:

در طراحی سایت هلدینگ شما باید بخشی جهت معرفی شرکت های زیرمجموعه در نظر گرفته شود و در مورد فعالیت آن ها توضیحاتی قرار داده شود.

 

3.سایت هلدینگ باید قابلیت چندزبانه بودن را داشته باشد:

اکثر شرکت های هلدینگ بین المللی هستند و از این رو با کشورهای دیگر در نقاط مختلف دنیا ارتباط دارند بنابراین نیاز است تا این گونه سایت ها به زبان های مختلفی مانند انگلیسی، ترکی، فرانسوی و… طراحی گردند.

 

4.امکانات دسترسی به رسانه های سایت:

سایت هلدینگ باید دارای گالری با قابلیت بالا باشند تا بتوان به کمک آن تصاویر مربوط به انواع مراسم ها، همایش های داخلی و خارجی، کنفرانس ها، پروژه های سرمایه گذاری شده را با کیفیت بالا به نمایش گذاشت.

 

5.توجه به بخش خدمات طراحی سایت هلدینگ:

بخش خدمات سایت های هلدینگ به معرفی و گروه بندی خدمات شرکت های زیرمجموعه می پردازد. خدمات این شرکت ها شامل مواد غذایی، ماشین آلات، آی تی و … می باشد.

 

6.طراحی بخشی از سایت هلدینگ به عنوان بخش همکاری:

در این بخش قوانین و شرایط ویژه همکاری برای دیگر شرکت ها که تمایل به همکاری دارند درج می شود و در صورتی مایل به همکاری بودند از طریق فرم تماس درخواست خود را کتبی ارسال کنند.

 

7.طراحی بخش اخبار سایت هلدینگ:

اخبار مهم اقتصادی، قراردادهای جدید، رویدادهای مهم، اطلاع رسانی های جدید و … در این بخش از سایت گذاشته می شود.

 

8.طراحی بخشی برای برقراری ارتباط کاربران از طریق شبکه های اجتماعی:

طراحی سایت هلدینگ باید بخشی از سایت را به شبکه های اجتماعی اختصاص دهد به عبارتی دیگر سایت باید قابلیت اتصال به انواع شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، ایستاگرام و … را داشته باشد.

 

9.طراحی صفحه تماس با ما در سایت هلدینگ:

در صفحه تماس با ما هر سایتی اطلاعاتی از جمله شماره تماس، ایمیل و فرم تماس جهت برقراری ارتباط  با کاربران گذاشته می شود.

 

10.قابلیت نمایش آمار بازدیدکنندگان بر روی سایت:

سایت هلدینگ باید به گونه ای طراحی گردد که امکان مشاهده کاربران آنلاین را داشته باشد و تعداد بازدید روزانه، ماهیانه قابل نمایش باشد.

 

11.توجه به قابلیت ریسپانسیو سایت هلدینگ:

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از دستگاه های موبایل نیاز است تا سایت ها قابلیت ریسپانسیو را داشته باشند تا کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند.

طراحی سایت هلدینگ حرفه ای را با کاراایتی تجربه کنید!

شما عزیزان می توانید تمامی خدمات طراحی سایت هلدینگ از خرید دامنه تا ارائه خدمات پشتیبانی را به ما بسپارید.

شرکت کاراایتی با بیش از 22 سال سابقه در زمینه طراحی سایت، توانایی طراحی انواع سایت های شرکتی از جمله طراحی سایت هلدینگ را دارد. تیم طراحی سایت کاراایتی از تعدادی نیروی جوان، حرفه ای و با تجربه تشکیل شده است.

مزیت های طراحی سایت هلدینگ

سئو سایت هلدینگ

seo

بعد از طراحی سایت حرفه ای هلدینگ، برای افزایش اعتبار و برندینگ باید سایت خود را برای موتورهای جستجو گوگل بهینه کنید. زیرا هنگامی که کاربران مسئله یا نیاز خود را در گوگل جستجو می کنند؛ برای رفع نیاز خود به سایت های برتر در نتایج گوگل مراجعه می کنند. سئو یا بهینه سازی سایت هلدینگ باعث نمایش سایت در بین نتایج برتر گوگل شده و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند. شرکت فورس آماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست