طراحی سایت نقاشی

مزایای طراحی سایت نقاشی چیست؟

انواع کسب و کارهای مختلف امروزه جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات خود به سمت راه‌اندازی و طراحی سایت روی آورده‌اند. مزیت قابل توجه حضور در فضای مجازی و طراحی سایت امکان جذب مخاطبین جدید و حفظ مشتریان قبلی بدون هیچ‌گونه محدودیت در مکان و زمان است. شما با صرف یک هزینه بهینه می‌توانید بازاریابی محصولات و خدمات خود را انجام داده و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. از این رو طراحی سایت نقاشی به افزایش درآمد شما کمک چشم‌گیری خواهد نمود.

امکانات طراحی سایت نقاشی چیست؟

آموزشگاه مجازی نقاشی

در طراحی سایت نقاشی این امکان را می‌یابید تا انواع آموزش‌های مختلف در حوزه نقاشی را به صورت دسته بندی شده به کاربران ارائه دهید. می‌توانید بخشی از آموزش‌های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران بگذارید تا در ادامه ترغیب شوند دوره‌های شما را خریداری نمایند.

مجله نقاشی

تولید محتوای جذاب، کاربردی و به روز در حوزه نقاشی می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما جذب کند. بنابراین حتما در طراحی سایت نقاشی خود بخشی را جهت محتوا و ایجاد مجله نقاشی در نظر بگیرید.

گالری نقاشی

در طراحی سایت نقاشی خود با راه‌اندازی یک گالری مجازی، کاربران را به سایت خود جذب کنید. حتما از تصاویر باکیفیت، حرفه‌ای و 360 درجه استفاده کنید. هم‌چنین از محتوای متنی و ویدئویی جهت توضیح آثار نیز استفاده نمایید.

در این راستا می‌توانید با طراحی فرم عضویت و ثبت نام، اطلاعات مورد نظر را از نقاشان دریافت کرده تا بتوانید در اسرع وقت با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و گالری نقاشی آن‎‌ها را به نمایش بگذارید.

طراحی سایت نقاشی

فروشگاه آنلاین نقاشی

با ایجاد فروشگاه آنلاین در طراحی سایت نقاشی خود می‌توانید انواع ملزومات نقاشی را به فروش برسانید. در این راستا می‌توانید در منوی سایت خود انواع محصولات را دسته بندی کرده، سپس در یک صفحه جداگانه هر یک را به طور کامل معرفی کنید.

با راه‌اندازی فرآیندهایی چون ثبت سفارش، درگاه پرداخت آنلاین، صدور فاکتور خرید، هماهنگی زمان و روش ارسال کالا و… می‌توانید انواع محصولات و نقاشی‌های گالری را به فروش برسانید . هم‌چنین می‌توانید لینک دانلود محصولات و نقاشی‌های الکترونیک را پس از خرید در اختیار مشتری قرار دهید.

چند نکته…

قبل از طراحی سایت، بهتر است به طور کامل نیاز سنجی‌ و تحلیل رقبا را انجام داده تا امکانات مورد نیاز سایت خود را به درستی تعیین کنید. در این راستا می‌توانید از مشاوره متخصصین حوزه کسب و کار آنلاین بهره‌مند شوید.

پس از طراحی سایت نقاشی باید همواره در جهت ارتقا و بهبود سایت خود باشید. زیرا باید موقعیت خود را نسبت به رقبا حفظ کرده و در جهت جلب رضایت مشتری بکوشید. در غیر این صورت حذف خواهید شد. در این راستا مواردی چون به روز رسانی سایت، حفظ امنیت سایت، سئو سایت، بازاریابی دیجیتال و… را در نظر داشته باشید.

طراحی سایت نقاشی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377 آغاز نموده است. جهت بهره‌مندی از تجربیات و تخصص این مجموعه در طراحی سایت نقاشی حتما با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید (۰۲۱۲۳۰۸۷)

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

نگه داری سایت

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

سئو سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست