طراحی سایت نرم افزار

یکی از راه های ایجاد کسب  درآمد از اینترنت ایجاد سایت با موضوع نرم افزار است. در این گونه سایت‌ها عموما آموزش نرم افزار و یا دانلود نرم افزار قرار می‌گیرد. شما می‌توانید اقدام به طراحی سایت نرم افزار طبق اهداف کسب و کار خود نمایید. اما طراحی سایت نرم افزار چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد؟

 طراحی سایت نرم افزار چه امکاناتی دارد؟

برای راه اندازی و طراحی سایت نرم افزار ، می‌توانید از قالب آماده و یا از قالب اختصاصی طبق اهداف و استراتژی‌های کسب و کار خود  استفاده نمایید. در طراحی سایت نرم افزار، یک بخش می‌تواند به انواع محتوهای متنی، تصویری و ویدئویی آموزش نرم افزارهای مختلف اختصاص یابد. تولید محتوای باکیفیت و جذاب و متناسب با نیازهای کاربران، حجم زیادی از مخاطبان را به سایت شما سرازیر کرده و موجب افزایش ترافیک می‌گردد.

soft

معرفی و فروش محصولات

به منظور فروش نرم افزارهای خود باید هر یک از محصولات خود را در صفحه‌ای معرفی کرده و توضیحات کامل و جامع با هر پیش نیازی را به کاربر ارائه داده، سپس لینک دانلود را قرار دهید. در بسیاری از سایت‌ها کاربران در پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز و یا لینک دانلود دچار مشکل شده و سایت را به راحتی ترک می‌کنند. هنگامی که کاربر وارد سایت می‌شود با حجم زیادی از اطلاعات روبه رو است. بنابراین شما باید بتوانید با طراحی رابط کاربری و استفاده از گرافیک جذاب و مناسب مخاطب را جذب سایت خود نمایید. هم‌چنین بهره‌گیری از اصول تجربه کاربری، موجب می‌شود کاربر در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند به نیاز خود در سایت شماپاسخ گوید.

شما می‌توانید برای نرم افزارهای غیر رایگان خود درگاه پرداخت ایجاد نمایید. برای پکیج‌های فیزیکی خود می‌توانید امکاناتی از قبیل مشخص کردن زمان ارسال کالا را با کاربر هماهنگ نمایید.

پشتیبانی محصولات

با توجه به مشکلات و پرسش‌هایی که ممکن است پس از استفاده از نرم افزار برای کاربران به وجود آید، بسیار حائز اهمیت است در طراحی سایت نرم افزار خود بخشی را جهت پشتیبانی ایجاد نمایید. هم‌چنین می‌توان بخشی را جهت مشارکت کاربران مانند بخش نظرات و یا تالارهای گفت و گو در سایت ایجاد نمود. از این طریق کاربران می‌توانند نظرات و پرسش‌های خود را مطرح کنند. به کارگیری این موارد در رضایت مشتریان و برندینگ شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سئو طراحی سایت نرم افزار

 سئو در سایت‌های دانلود نرم افزار و آموزشی بسیار حائز اهمیت می‌باشد ، زیرا  مخاطبین شما اصولا از طریق جست و جو در موتور‌های جست و جو گر شما را می‌یابند. به همین دلیل در طراحی سایت نرم افزار ، فاکتورهای سئو باید حتما لحاظ گردند. توجه داشته باشید که هاست بک آپ سایت شما  باید از یک سایت معتبر خریداری شود ، زیرا در دسترس نبودن هر یک از این موارد تاثیر منفی  بر روی رتبه گیری و سئوی شما خواهد داشت.

طراحی سایت نرم افزار با فراکارانت

فراکارانت با 20 سال تجربه و حضور در حوزه طراحی سایت، همراه شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر نمونه کارها و تعرفه طراحی سایت را مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را مطالعه نمایید.

7 نکته مهم در طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید 

صفر تا صد طراحی سایت

معیارهای انتخاب میزبانی وب مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست