طراحی سایت مشاور املاک

شاهد هستیم افرادی که قصد خرید کالا یا خدماتی دارند ابتدا در اینترنت در مورد آن جستجو می کنند. حتی اگر به صورت آنلاین خریداری نکنند، در مورد آن اطلاعاتی کسب کرده، سپس به صورت فیزیکی اقدام به خرید می‌نمایند. طراحی سایت مشاور املاک برای مشاورین املاک می باشد؛ که برای گسترش فعالیت خود جهت رونق کسب و کار خود از  طراحی سایت استفاده نموده تا بتوانند فعالیت خود را در سطح شهرها و استان‌های مختلف گسترش دهند. کاربرانی که به دنبال خرید ملکی هستند می‌توانند با مراجعه به طراحی سایت مشاور املاک اطلاعات موردنظر خود را از جمله تصاویر ملک و فایل‌های مربوطه را به دست آورند.

طراحی سایت مشاور املاک زیرمجموعه طراحی سایت شرکتی می باشد. زیرا طراحی سایت مشاور املاک با توجه به خدمت رسانی نوعی طراحی سایت شرکتی می باشد.

شرکت کاراایتی با تجربه ای بیش از 20 سال همراه با تیم حرفه ای طراحی سایت، آمادگی ارائه خدمات طراحی سایت املاک و انواع طراحی سایت دیگر را دارد. با ما در تماس باشید.

تاثیر طراحی سایت املاک بر فروش

طراحی سایت املاک می تواند نقش مهمی در معرفی و رونق کسب و کار  مشاورین املاک داشته باشد و روش تبلیغاتی بسیار مفید و مؤثر  برای آنان باشد. زیرا امروزه دیگر مانند گذشته تبلیغات سنتی موفقیت آمیز نیست.

هم چنین شما می توانید با طراحی یک سایت در زمینه خرید و فروش املاک فعالیت داشته باشید. به این گونه که به عنوان یک واسط بین خریدار و فروشنده قرار گرفته و با پیدا کردن مشتریان و معرفی آن‌ها به فروشنده پورسانت عالی به دست آورید.

Real Estate3 1

مزایای طراحی سایت مشاور املاک

مشخصات طراحی سایت مشاور املاک

1- تجربه و رابط کاربری جذاب

طراحی سایت مشاور املاک باید دارای گرافیکی زیبا و منحصر به فرد باشد زیرا کاربران مدت زمان زیادی را برای جستجو در آن صرف می کنند. بنابراین استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را حتما باید مد نظر قرار دهید.

2-دسته بندی مناسب املاک در طراحی سایت مشاور املاک

لازم است تا انواع املاک در دسته بندی های جداگانه ای ارائه شود تا کاربران بتوانند به راحتی ملک مورد نظر خود را پیدا کنند؛ یا آن را در معرض دید دیگران قرار دهند. پیشنهاد می شود دو دسته بندی  خریدو فروش املا در دفتر خود اختصاص دهید.

3-سئو و بهینه سازی طراحی سایت مشاور املاک

شما می‌توانید با بهینه سازی سایت املاک خود برای موتورهای جستجو،   بازدیدکنندگان زیادی را وارد سایت خود کنید و در گوگل رتبه خوبی کسب کنید. با این کار و صرف اندکی هزینه می‌توانید در هزینه‌های مربوط در تبلیغات کسب وکار خود صرفه جویی نمایید.

4-اختصاص بخشی برای درج آگهی و بنر تبلیغاتی

اگر سایت املاک شما بازدید زیادی داشته باشد و در نتایج موتورهای جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، می‌توانید با درج تبلیغات سایر افراد در سایت خود کسب درآمد کنید.

اختصاص بخشی به عنوان بنگاه های معاملات نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد می باشد. با افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بنگاه های معاملات املاک زیادی از شما خواهند خواست که پروفایل آنلاین املاک آن‌ها بر روی وب سایت شما قرار بگیرد.

5-اختصاص بخشی برای درج آگهی کاربران

مدیران سایت مشاور املاک می توانند بخشی برای درج آگهی کاربران بر روی سایت قرار دهند تا هریک از آن ها بتوانند آگهی ملک  را با مشخصات خود ثبت کنند.

6-وجود سیستم جستجوی پیشرفته

بخش جستجو یکی از مهم ترین بخش های هر سایت املاک می باشد زیرا این گونه سایت ها معمولا اطلاعات زیادی را در بر دارند. بنابراین نیاز است که ابزاری دقیق جهت جستجو در سایت قرار داده شود.

7-نمایش نمای ملک در بستر طراحی سایت مشاور املاک

شما می توانید با طراحی سایت املاک به صورت آنلاین نمای سه بعدی و نماهای مختلف ملک را بدون اینکه نیاز به حضور فیزیکی آن ها در آن مکان باشد، در معرض نمایش کاربران بگذارید. مشاهده انواع نمای داخلی و خارجی ملک سبب جلب توجه کاربران شده و آن ها می توانند با درستی و با اطلاعات کاملی برای خرید اقدام کنند.

real-state

امکانات موردنیاز در طراحی سایت مشاور املاک

طراحی سایت مشاور املاک با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت در کنار شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. با نمونه کارها و تعرفه طراحی سایت آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست