طراحی سایت مشابه زومیت

اهمیت طراحی سایت مشابه زومیت چیست؟

امروزه افراد به دنبال انواع خبرها و محتوای به روز در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی هستند. بنابراین طراحی سایت خبری این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. طراحی سایت مشابه زومیت در واقع طراحی یک سایت خبری در حوزه تکنولوژی به شمار می‌رود. این سایت توانسته مخاطبین هدف زیادی را به سمت خود جذب کند و ترافیک بالایی را در سایت خود ایجاد نماید. از همین طریق نیز با تبلیغات انواع کسب و کارها در سایت به درآمد مطلوبی می‌توان دست یافت.

امکانات طراحی سایت مشابه زومیت چیست؟

معرفی سایت

در طراحی سایت مشابه زومیت با ایجاد صفحه‌ای چون درباره ما سایت خبری خود را معرفی کنید. سال تاسیس، معرفی اعضای گروه، اهداف، مزایا و ارزش‌هایی که به کاربران خود ارائه می‌دهید و… می‌تواند اطلاعات مفیدی در این بخش باشد.

دسته بندی انواع اخبار

بسیار مهم است که انواع خبرها در دسته بندی‌های مشخص با کاربری آسان در اختیار کاربران قرار بگیرد. از این رو کاربران به سادگی اخبار حوزه مورد نظر خود را مطالعه می‌کنند. هم‌جنین استفاده از سیستم جست و جو در طراحی سایت مشابه زومیت موجب می‌شود کاربران به صورت مستقیم به موضوع خبری مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

تولید خبر و محتوا

در طراحی سایت مشابه زومیت برای ایجاد هر خبر صفحه‌ای جداگانه ایجاد کنید و انواع محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی را در آن قرار دهید. هر خبر می‌تواند در دسته‌بندی‌های موضوعی مختلفی قرار گیرد. هم‌چنین می‌توان مجله الکترونیک ایجاد نمود و انواع محتوای کاربردی و مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار داد.

طراحی RSS

در طراحی سایت مشابه زومیت با استفاده از RSS‌ها خبرها بر اساس زمان انتشار به ترتیب در سایت قرار خواهند گرفت. بنابراین کاربر می‌تواند خبرهای روز را مورد بررسی قرار دهد.

طراحی سایت مشابه زومیت

تبلیغات و رپورتاژ

یکی از راه‌های کسب درآمد در طراحی سایت مشابه زومیت تبلیغات و رپورتاژ است. کسب و کارها می‌توانند از طریق ثبت نام آنلاین در سایت عضو شده و شرایط تبلیغات را مطالعه کرده تا متناسب با کسب و کار خود انوع بنر تبلیغاتی با رپورتاژ مورد نظر را انتخاب کنند.

خبرنامه هوشمند

در طراحی سایت مشابه زومیت می‌توان به کاربران علاقه مند خبرنامه ارسال کرد. در واقع درباره حوزه‌های مختلف و مورد علاقه آن‌ها می‌توان انواع خبر یا تبلیغ را از طریق ایمیل یا پیامک اطلاع‌رسانی کرد. از این طریق تعامل خود را با کاربران حفظ خواهید نمود.

پیشنهادهای ویژه

داغ‌ترین خبرها، اخبار مهم هفته، پر بازدیدترین‌ها و دسته‌بندی‌هایی از این دست نقش مهمی در افزایش بازدید و جذب مخاطب به سایت خواهد داشت. هم‌چنین می‌توانید از اسلایدشوها جهت معرفی اخبار مهم یا تبلیغات استفاده نمایید.

طراحی سایت مشابه زومیت با فراکارانت

حتما نکاتی چون به روز رسانی سایت، حفظ امنیت سایت، سئو سایت جهت قرار گیری در رتبه‌های برتر گوگل، استفاده از رابط کاربری و تجربه کاربری جهت داشتن یک ظاهر گرافیکی جذاب با کاربری آسان، استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ جهت معرفی خود در انواع شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تهیه هاست با کیفیت متناسب با نیازها و بازدیدهای سایت جهت داشتن یک سایت پر سرعت و… را در نظر داشته باشید تا بتوانید به موفقیت دست یابید. مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه در حوزه طراحی سایت و انواع خدمات کسب و کار آنلاین در مسیر طراحی سایت مشابه زومیت همراه شما عزیزان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

طراحی سایت خبری

طراحی سایت با قالب آماده

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

معیارهای انتخاب میزبانی وب مناسب

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست