طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای

چرا طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای؟

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در واقع فروشگاه‌های یک نمایندگی هستند که در مناطق مختلف حضور دارند. فضای مجازی و فروش آنلاین بهترین فرصت را ایجاد می‌کند تا افراد بدون مراجعه حضوری به شعبه‌های مختلف فروشگاه، خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنند. بنابراین طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای کمک بزرگی در جذب مشتریان جدید و افزایش تعداد آن‌ها خواهد داشت. از این رو با تغییرات بزرگی در فروش خود رو به رو خواهید شد. از سوی دیگر متوجه می‌شوید با صرف یک هزینه بهینه و کارآمد، بازاریابی و معرفی محصولات خود را انجام داده و بیشترین میزان بازدهی را دریافت خواهید کرد.

امکانات طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای چیست؟

معرفی فروشگاه زنجیره‌ای

در طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای می‌توانید یک بخش از منوی سایت را به معرفی خود و یک بخش را به معرفی نمایندگی‌ها اختصاص دهید. با طراحی صفحه‌ای همچون درباره ما  سوابق، رزومه، گواهی‌ها و مجوزها، تعداد نمایندگی‌ها و … را در اختیار کاربران قرار دهید. هم‌چنین با ایجاد بخش نمایندگی‌ها می‌توانید لیست نمایندگی‌ها به همراه اطلاعات تماس را در اختیار کاربران بگذارید.

اشتراک گذاری اطلاعات تماس

شماره تماس، آدرس و لینک شبکه‌های اجتماعی را در دسترس کاربر بگذارید. هم‌چنین می‌توانید در نقشه گوگل مپ مختصات هر یک از نمایندگی‌های خود را ثبت کرده و در سایت قرار دهید.

دسته بندی محصولات در منو

در طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای طبق یک چیدمان مشخص انواع محصولات را در منوی سایت دسته بندی کرده و در اختیار کاربر قرار دهید. با استفاده از مگامنوها، کاربر می‌تواند در یک صفحه به طور کامل زیرمنوها را مشاهده کند. بسیار مهم است این بخش اصولی طراحی شود تا کاربران در پیدا کردن محصول مورد نظر خود دچار سردرگمی نشوند. حتما استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را در نظر داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای

معرفی محصولات

در طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای مشخصات و ویژگی‌های محصول را در جدولی مشخص به کاربر ارائه دهید. هم‌چنین می‌توانید در یک دسته بندی جهت معرفی کامل‌تر از محتوای متنی، تصویری یا ویدئویی استفاده کنید. در این بخش با توجه به اهداف کسب و کار شما می‌توان انواع امکانات مختلفی را به سایت افزود. برای نمونه امکان مقایسه محصولات، فیلتر محصولات بر اساس ویژگی‌های مختلف و…

فروش آنلاین محصولات

در طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای می‌توانید محصولات را آنلاین بفروشید. بدین صورت که لینک سفارش را در اختیار کاربر بگذارید، درگاه پرداخت راه‌اندازی کنید، فاکتور خرید صادر کنید، زمان و روش ارسال کالا را به مشتری ارائه داده و امکان حق انتخاب به او بدهید، پیگیری آخرین وضعیت سفارش را در سایت به صورت لحظه‌ای به مشتری نشان دهید و…

پیشنهادات ویژه

حتما در طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای از دسته بندی‌هایی چون شگفت انگیزها، پرفروش‌ها، ارزان‌‌ها، پربازدیدها، حراجی‌ها با بازه زمانی محدود، تبلیغ محصولات در اسلاید شوها و… استفاده کنید تا بتوانید مشتریان را یه سمت سایت جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید. استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ را حتما در این بخش جدی بگیرید.

طراحی اپلیکیشن

اگر در طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای به موفقیت مطلوبی دست یافتید می‌توانید طراحی اپلیکیشن را نیز جهت توسعه کسب و کار خود در نظر داشته باشید. با توجه به استفاده روزافزون افراد از دستگاه‌های هوشمند چون موبایل و تبلت، دسترسی همیشگی به آن‌ها و سهولت بیشتر استفاده از اپلیکیشن، حتما این گزینه را در نظر داشته باشید.

طراحی ریسپانسیو

برای نمایش صحیح صفحات سایت در موبایل و تبلت حتما سایت خود را ریسپانسیو طراحی کنید. در غیر این صورت حجم زیادی از مشتریان خود را به دلیل عدم نمایش صحیح سایت از دست خواهید داد.

سئو سایت

برای موفقیت کسب و کار خود نیاز دارید تا همیشه دیده شوید و در رتبه‌های برتر باشید. در این راستا اصول بسیاری را رعایت کنید. سئو سایت موجب می‌شود شما در نتایج برتر گوگل قرارگیرید. در این راستا مجموعه‌ای از عوامل به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر سئو سایت شما اثرگذارند از جمله به روز رسانی سایت، حفظ امنیت سایت، تولید محتوا، افزایش سرعت سایت و…

طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای با فراکارانت

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377 در عرصه فناوری اطلاعات آغاز کرده و آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما عزیزان در حوزه طراحی سایت فروشگاه زنجیره‌ای است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

   گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

۱۰ نکته قبل از سفارش فروشگاه آنلاین

انواع روش‌های پرداخت در فروشگاه آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست