طراحی سایت صنایع شیمیایی

اهمیت طراحی سایت صنایع شیمیایی چیست؟

انواع شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی جهت شروع فعالیت نیاز دارند تا مواد اولیه شیمیایی خود را تامین کنند. بنابراین انواع کسب و کارها و صنایع در حوزه تولید و خرید و فروش مواد شیمیایی باید خدمات و محصولات خود را به صنایع مختلف معرفی کنند. طراحی سایت صنایع شیمیایی بهترین فرصت را به وجود می‌آورد تا بتوان با حذف هر گونه محدودیت مکان و زمان به مشتریان دسترسی پیدا کرد و محصولات و خدمات را به آن‌ها معرفی نمود. از جمله مهم‌ترین مزایای طراحی سایت صنایع شیمیایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد…

با طراحی سایت چند زبانه می‌توان با مشتریان سایر کشورها نیز ارتباط برقرار کرد

امکان دسترسی به مخاطبین هدف بیشتر خواهد شد

فرآیند پاسخ‌گویی به مشتری کوتاه‌تر خواهد شد

هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات کاهش خواهد یافت

اعتبار و برند کسب و کار افزایش خواهد یافت

و…

طراحی سایت صنایع شیمیایی

امکانات طراحی سایت صنایع شیمیایی چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

صفحه درباره ما در طراحی سایت صنایع شیمیایی جهت آشنایی بیشتر مخاطبین با کسب و کار شما و جلب اعتماد ایجاد می‌گردد. در این صفحه مواردی چون سال تاسیس، رزومه، معرفی صاحبان کسب و کار، شرح خدمات و مزایا، انواع گواهی و مجوزها همچون اینماد و تهیه ویدئو و تصاویر باکیفیت از تجهیزات و امکانات و… می‌تواند قرار گیرد.

طراحی صفحه تماس با ما

با توجه به آن که کاربران پس از بررسی و مشاهده محصولات قصد برقراری تماس با شما را دارند، ایجاد صفحه تماس با ما در طراحی سایت صنایع شیمیایی از ملزومات به شمار می‌رود. در این صفحه اطلاعاتی همچون شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ و لینک انواع شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

دسته بندی و معرفی محصولات

با ایجاد منو در طراحی سایت صنایع شیمیایی می‌توان محصولات را طبق چیدمان مشخص و اصولی دسته بندی کرد. هم‌چنین می‌توان سیستم جست و جو را طراحی کرد تا کاربران به صورت مستقیم به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. سپس از هر محصول تصاویر با کیفیت تهیه کرد و مشخصات و ویژگی‌های آن را به طور کامل در اختیار کاربر قرار داد.

گالری تصاویر

تهیه گالری تصاویر از امکانات و تجهبزات جهت ساخت مواد شیمیایی، فروشگاه مواد شیمیایی و انواع محصولات می‌تواند مخاطبین بسیاری را به سمت سایت جذب کرده و محصولات شما را بیشتر و سریع‌تر به کاربران معرفی کند.

مشاوره آنلاین

کاربران پس از مشاهده و بررسی محصولات، جهت پاسخ گویی به پرسش‌های مورد نظر خواهان برقراری ارتباط با شما خواهند شد. جهت ایجاد اتوماسیون بیشتر در این راستا می‌توانید از امکاناتی چون سیستم چت آنلاین، نظرسنجی از مشتریان و… استفاده کنید.

فروش آنلاین

با ایجاد فروشگاه آنلاین در طراحی سایت صنایع شیمیایی می‌توانید محصولات خود را مستقیما از طریق سایت به فروش برسانید. در این بخش با توجه به اهداف شما می‌توان امکانات متنوعی به فروشگاه افزود. از جمله ثبت سفارش، مشخص کردن تعداد و وزن محصول، راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین، صدور فاکتور خرید، پیگیری وضعیت سفارش و…

مقالات و اخبار به روز

تولید محتوا و انتشار اخبار به روز در حوزه صنایع شیمیایی در صورتی که مطالب اصولی، کاربردی و به روز باشند، می‌تواند مخاطبین هدف زیادی را به سمت سایت روانه کرده و ترافیک را افزایش دهد. پیشنهاد می‌شود مقاله اصول تولید محتوا را دنبال کنید.

طراحی سایت چند زبانه

با توجه به آن که می‌توان محصولات را به کشورها و مناطق مختلف صادر نمود، طراحی سایت چندزبانه می‌تواند دسترسی شما را به مشتریان سایر کشورها آسان‌تر کند. در واقع با صرف یک هزینه مقرون به صرفه بالاترین بازدهی را در معرفی محصولات خود به سایر کشورها خواهید داشت.

سئو و بازاریابی دیجیتال

پس از طراحی سایت صنایع شیمیایی دغدغه کارفرمایان کسب رتبه برتر در گوگل و افزایش تعداد مشتریان است. در این راستا بحث سئو و بازاریابی دیجیتال پر رنگ می‌گردد. با پیاده سازی این موارد می‌توان با کم‌ترین هزینه محصولات و خدمات خود را به مخاطبین هدف خود در فضای معرفی کرده و آن‌ها را به فروش برسانید. توصیه می‌شود مقاله سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ را دنبال کنید.

پشتیبانی سایت

پس از طراحی سایت صنایع شیمیایی از خدمات پشتیبانی سایت یک شرکت معتبر یا تیم حرفه‌ای بهره‌مند شوید. در این صورت مشکلات سایت خود را در کوتاه ترین زمان حل خواهید کرد، سایتی همگام با تکنولوژی روز طراحی سایت خواهید داشت و امنیت آن راحفظ خواهید نمود.

طراحی سایت صنایع شیمیایی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه فناوری اطلاعات آغاز کرده است. می‌توانید قبل از شروع طراحی سایت از مشاوره این مجموعه بهره‌مند شوید تا با توجه به اهداف و نیازهای کسب و کار خود امکانات و فرآیندهای ضروری سایت را تعیین کنید. علاوه بر این می‌توانید از سایر خدمات همچون تهیه هاست و دامنه، طراحی سایت صنایع شیمیایی و طراحی اپلیکیشن، پشتیبانی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 20 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست