طراحی سایت صرافی غیرمتمرکز

باتوجه به پیشرفت بازارمالی، ارزهای سنتی کنار رفته و ارزهای دیجیتال جایگزین آنها شده است. ارزهای دیجیتال در بستر وب بصورت آنلاین خرید و فروش می شوند و این نوع مبادله الزام طراحی سایت صرافی را تعیین می کند. سایت صرافی آنلاین به شیوه های مختلفی طراحی می شود؛ که در مقاله طراحی سایت صرافی به آنها اشاره شده  و معرفی شده است. یکی از انواع طراحی های صرافی انلاین، طراحی صرافی غیرمتمرکز (P2P) می باشد. تیم طراحی سایت شرکت فراکارانت از تیمی جوان و حرفه ای تشکیل شده است؛ که قابلیت طراحی سایت صرافی غیرمتمرکز با پلتفرمی قابل توسعه و ویژگی های منحصر بفرد دارد.

صرافی غیرمتمرکز (P2P) چیست؟

صرافی غیر متمرکز (P2P) که خلاصه شده (Peer-to-Peer) است و به معنای نظیر به نظیر یا همتا به همتا می باشد. صرافی متمرکز از دیرباز مورد علاقه کارفرماها و فعالان بیزینسی بوده، اما پیشتر با پیشرفت فناوری صرافی غیرمتمرکز با امکاناتی فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است و نظر سرمایه گذاران بسیاری در جهان و ایران را به خود جلب کرده است. این مدل صرافی یک پلتفرم مبتنی بر نرم افزار است که اجازه مبادله ارز بدون دخالت، مستقیما با یکدیگر معامله کنند و پلتفرم و عملکرد آن شبیه بازارهای C2C همچون دیوار و دیجی کالا می باشد. این صرافی در آینده تبادلات دیجیتالی بدلیل سخت گیری کمتر به کاربران، تاثیر فوق العاده ای دارد.

ویژگی های صرافی های نظیر به نظیر(P2P):

ویژگی

چرا سایت صرافی غیرمتمرکز ؟

79556260.07bccbea.1200x1200o.f95dab2332d5

معایب سایت صرافی غیرمتمرکز

سرعت معاملات آهسته تر

 در این نوع صرافی بدلیل آنکه تمام مبادلات بدون واسط انجام می شود؛ یکی از طرفین مبادله به هر دلیلی می تواند تراکنش را به تعویق بیندازد و یا لغو کند.

 

نقدینگی پایین

این صرافی برای معامله گران که تراکنش با سرعت بالا انجام می دهند مناسب نیست و فقط برای افرادی که حفظ بودن حریم خصوصی و عدم احراز هویت علاقه دارند؛ مناسب است.

چرا شرکت فراکارانت ؟

تیم متخصص و توسعه دهندگان طراحی سایت شرکت فراکارانت، همیشه خود را بروز می کنند و بروزترین راهکارها را ارائه می دهند و در کنار شرکت تجربه سالها فعالیت در زمینه بلاک چین و طراحی صرافی ها دارند. این شرکت توانسته است پس از سالها تلاش در زمانی کوتاه، سایتی با کیفیت بالا با سرور و هاستی پر قدرت ارائه دهد. پشتیبانی تمام وقت  یکی از ویژگی های خوب این شرکت است. جهت درخواست طراحی سایت صرافی غیرمتمرکز با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

در صرافی متمرکز بدلیل لزوم احراز هویت اطلاعات کاربران و سایر اطلاعات فرد ذخیره می شود. محدودیتی در انجام معاملات نیست و تمامی معاملات در پلتفرم کنترل می شود. در این نوع صرافی بدلیل متمرکز بودن آن، خطر هک کردن صرافی همیشه وجود دارد.

در صرافی غیرمتمرکز اطلاعات کاربران روی سرور ذخیره نمی شود و بصورت اتومات مدیریت می شود. در این نوع صرافی واسطه ای برای مبادلات وجود دارد و بدلیل غیرمتمرکز بودن امکان هک شدن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست