طراحی سایت شرکت مهاجرتی

مزیت طراحی سایت شرکت مهاجرتی چیست؟

افرادی که به دنبال مهاجرت هستند با انواع پرسش‌های مختلفی رو به رو می‌شوند.از جمله آن که از کجا باید شروع کنند، بهترین گزینه برای آن‌ها چیست و چگونه مسیر را در کوتاه‌ترین زمان طی کنند. طراحی سایت شرکت مهاجرتی بهترین فرصت است تا کسب و کار خود را به این دسته از کاربران معرفی کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب کنند. از این رو با صرف کمترین هزینه مخاطبین هدف خود را جذب کرده‌اید. هم‌چنین در دسترسی به مشتریان خود هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی ندارید. اما چه امکاناتی را می‌توانید در سایت خود پیاده سازی کنید؟

امکانات طراحی سایت شرکت مهاجرتی چیست؟

معرفی شرکت مهاجرتی

بسیار مهم است تا خود را به طور کامل به مشتریان معرفی کنید. جلب اعتماد و رضایت مشتری است که کسب و کار شما را ماندگار می‌کند. بنابراین در طراحی سایت شرکت مهاجرتی با ایجاد صفحه درباره ما رزومه و سوابق کاری خود در حوزه مهاجرتی را با کاربران به اشتراک بگذارید. اعضای اصلی شرکت را معرفی کنید. گواهی‌ها و مجوزهای خود را به اشتراک بگذارید. از اهداف، خدمات و مزایای خود بگویید. نمایندگی‌های خود را معرفی کنید و…

دسته بندی خدمات شرکت مهاجرتی

در طراحی سایت شرکت مهاجرتی با ایجاد منو انواع خدمات خود را دسته بندی کرده و به کاربران ارائه دهید. سعی کنید به ساده‌ترین شکل این دسته‌بندی را شکل دهید تا کاربران دچار سردرگمی نشوند.

مشاوره رایگان

در طراحی سایت شرکت مهاجرتی با طراحی فرم مخصوص می‌توانید اطلاعات لازم را از کاربران دریافت کرده تا بتوانید پس از بررسی، یک مشاوره اولیه از وضعیت کاربر درباره مهاجرت به او بدهید.

اشتراک گذاری نظرات کاربران

در طراحی سایت شرکت مهاجرتی می‌توانید بخشی را جهت اشتراک گذاری تجربیات کاربران ایجاد کنید. بنابراین دیگر کاربران می‌توانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. از سوی دیگر این بخش نقش بزرگی در افزایش بازدید سایت شما خواهد داشت.

طراحی سایت شرکت مهاجرتی

طراحی سایت چند زبانه

در صورتی که خدمات خود را به کاربران کشورها و مناطق مختلف ارائه می‌دهید، می‌توانید از طراحی سایت چند زبانه استفاده کرده و مشتریان سایر کشورها را نیز حفظ کنید.

رزرو آنلاین

جهت تعیین وقت مشاوره می‌توانید از سیستم رزرو آنلاین در طراحی سایت شرکت مهاجرتی خود استفاده کنید. در واقع با طراحی فرم عضویت، ابتدا کاربران را در سایت ثبت نام کنید، سپس از آن‌ها بخواهید طبق گزینه‌های موجود زمان حضور خود را رزرو کنند، بعد جهت تایید، با ایمیل یا پیامک زمان رزرو را به آن‌ها اطلاع دهید.

حتما اطلاعات تماس همچون شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ و لینک انواع شبکه‌های اجتماعی را در اختیار کاربر بگذارید.

اخبار و اطلاعیه‌ها

با توجه به آن که هر روزه در زمینه مهاجرت اخبار و اطلاعیه‌های زیادی وجود دارد، توصیه می‌شود یک بخش جهت درج اخبار و اطلاعیه‌های به روز حوزه مهاجرت راه‌اندازی کنید. به روز بودن در این بخش می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت سایت شما جذب کند.

تولید محتوا

تولید محتوا با توجه به نیاز مخاطب درباره آشنایی با انواع کشورهای مختلف، مسیرهای مهاجرتی و… مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما جذب می‌کند. بنابراین حتما تولید محتوای جذاب و استفاده از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای را در نظر داشته باشید.

طراحی سایت شرکت مهاجرتی با فراکارانت

در کنار طراحی سایت باید همواره به یاد داشته باشید کسب و کار مجازی خود را توسعه دهید و همگام با رقبای خود پیش روید. برای نمونه حتما سایت خود را به روز نگه‌ دارید، امنیت سایت خود را حفظ کنید، اصول سئو و دیجیتال مارکتینگ را در سایت خود پیاده سازی کنید تا در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید و توسط حجم بیشتری از کاربران دیده شوید و…

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده و تجربیات خود را با شما عزیزان در طراحی سایت شرکت مهاجرتی و انواع خدمات کسب و کار آنلاین به اشتراک می‌گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

   گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

تولید محتوای جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست