طراحی سایت دفتر اسناد رسمی

اهمیت طراحی سایت دفتر اسناد رسمی چیست؟

امروزه طراحی سایت ابزار مفیدی جهت اطلاع رسانی و معرفی خدمات انواع کسب و کارها به شمار می‌رود. استفاده از طراحی سایت نسبت به سایر روش‌های اطلاع‌رسانی مزایای بیشتری به همراه دارد. از جمله اطلاع رسانی به مخاطبین هدف، کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، اثر بخشی بالا و … بنابراین با طراحی سایت دفتر اسناد رسمی می‌توانید خدمات خود را به کاربران معرفی کرده و هرگونه محدودیت مکان و زمان را در دسترسی به مشتریان حذف کنید.

امکانات طراحی سایت دفتر اسناد رسمی چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

دفتر اسناد رسمی خود را به کاربران معرفی کنید. انواع رزومه، سوابق، تجربیات، معرفی اعضای دفترخانه، گواهی‌ها و مجوزها، خدمات و مزایا و… را به کاربران معرفی کنید. هم‌چنین می‌توانید جهت جذابیت بیشتر ویدئو با کیفیت و حرفه‌ای جهت معرفی تهیه کنید.

طراحی صفحه تماس با ما

بسیار مهم است همواره در دسترس مشتریان خود باشید. از این رو در طراحی سایت دفتر اسناد رسمی اشتراک گذاری اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و ساعات کاری ضروری به شمار می‌رود. هم‌چنین اگر در شبکه‌های اجتماعی حضور دارید، لینک آن‌ها را در اختیار کاربر قرار دهید.

دسته بندی و معرفی خدمات

در طراحی سایت دفتر اسناد رسمی با ایجاد منو خدمات خود را دسته بندی کنید. دسته بندی به گونه‌ای باشد که کاربران بدون سردرگمی به خدمت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. هم‌چنین می‌توانید سیستم جست و جو را در سایت خود قرار دهید تا کاربران به صورت مستقیم خدمات مورد نظر را بیابند. در مرحله بعد باید خدمات را به کاربران معرفی کنید. از این رو می‌توانید برای هر یک از خدمات صفحه‌ای طراحی کرده و به طور جامع و کامل نحوه خدمات رسانی خود را توضیح دهید.

معرفی خدمات آنلاین

در صورتی که ارائه خدمات آنلاین امکان پذیر باشد، می‌توانید برخی از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. برای نمونه مشتریان می‌توانند مدارک خود را در سایت بارگذاری کرده و روند کار اداری خود را طی نمایند. هم‌چنین اگر نیاز به پرداخت هزینه باشد، می‌توان از طریق درگاه‌های پرداخت اقدام نمود. کاربران می‌توانند در سایت عضو شده، مدارک خود را بارگذاری کرده و مراحل کاری خود را به صورت لحظه‌ای پیگیری کنند.

طراحی سایت دفتر اسناد رسمی .

اخبار و اطلاعیه‌ها

در طراحی سایت دفتر اسناد رسمی می‌توان بخشی را به اخبار و اطلاعیه‌ها اختصاص داد. به روز بودن در این بخش می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما روانه کند.

معرفی قوانین و اساسنامه‌ها

در طراحی سایت دفتر اسناد رسمی با ارائه محتوای کاربردی و مورد نیاز کاربران همچون معرفی قوانین و اساسنامه‌ها به پرسش‌های مورد نیاز آن‌ها پاسخ داده و بازدید سایت خود را افزایش دهید.

مشاوره آنلاین

با راه اندازی سیستم‌هایی چون چت آنلاین می‌توانید با کاربران تعامل برقرار کرده و به پرسش‌های احتمالی و متداول آن‌ها پاسخ دهید. حفظ تعامل با کاربران می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت شما جذب کند.

طراحی سایت دفتر اسناد رسمی با فراکارانت

در کنار طراحی سایت برای موفقیت کسب و کار خود در فضای مجازی لازم است نکات بسیاری را رعایت کنید. برای نمونه همواره سایت خود را به روز نگه دارید، امنیت سایت خود را جهت حفظ اطلاعات کاربران ارتقا دهید، برای رفع مشکلات احتمالی از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنید، از اصول سئو جهت قرارگیری در رتبه‌های برتر گوگل استفاده کنید، با استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری یک سایت با ظاهر جذاب و کاربری آسان طراحی کنید و… مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه در کنار شما است تا تجربیات خود در حوزه طراحی سایت دفتر اسناد رسمی را به اشتراک بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید (۰۲۱۲۳۰۸۷)

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه    خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست