طراحی سایت در یزد

یزد به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران به شمار می‌رود. این استان از لحاظ گردشگری، هتل‌داری و صنایع مختلف همچون نساجی، فناوری اطلاعات و… موقعیت ویژه و ممتازی دارد. با توجه به حضور انواع کسب و کارها در فضای دیجیتال و تغییراتی که به دنبال آن در فرآیندهایی کاری به وجود آمده است، طراحی سایت در یزد امروزه بسیار مورد بحث است.

اما مزیت طراحی سایت در یزد چیست؟

اگر کسب و کار شما امروزه در فضای مجازی حضور نداشته باشد، به مرور موقعیت خود را نسبت به رقبا از دست داده و حذف خواهد شد. مزیت‌های کسب و کار آنلاین از تغییرات و اتوماسیون در فرآیند کاری، افزایش میزان فروش و در آمد، کاهش هزینه‌های تبلیغات و… بر هیچ کس پوشیده نیست.

حضور کسب و کار شما در فضای دیجیتال موجب می‌شود تا محصولات و خدمات خود را به تعداد زیادی از مخاطبین هدف بدون محدویت در مکان یا زمان خاص معرفی کرده و به فروش برسانید. بنابراین طراحی سایت می‌تواند گزینه مناسبی جهت رونق کسب و کار شما باشد.

انواع طراحی سایت در یزد چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

در طراحی سایت اطلاع رسانی امکان معرفی خدمات و محصولات به وجود می‌آید. در گذشته هزینه‌های زیادی جهت اطلاع رسانی انجام می‌شد و در نهایت اثربخشی آن زیاد هم نبود. زیرا تمام مخاطبین هدف را در بر نمی‌گرفت.  اما با طراحی سایت، با اطلاع رسانی به مخاطبان هدف خود، میزان اثر بخشی به شدت افزایش می‌یابد.

طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی امکان مشاهده، بررسی و انتخاب محصولات خود را به کاربر ارائه می‌دهید. هم‌چنین می‌توانید با درگاه پرداخت آنلاین محصولات خود را به فروش برسانید.

طراحی سایت فرآیندی

طراحی سایت فرآیندی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شود و می‌توان برای سایت‌های مشابه دیجی کالا، دیوار، آژانس گردشگری و … استفاده نمود.

طراحی سایت در یزد

مراحل طراحی سایت در یزد چیست؟

1-نیاز سنجی امکانات و فرآیندهای سایت طبق اهداف کسب و کار، روانشناسی مشتریان و تحلیل رفتار رقبا

2- انتخاب هاست و دامنه مناسب متناسب با نیازها و اهداف سایت

3- بررسی نیاز سنجی ها و پیاده سازی موارد درخواستی

4- انتخاب رابط‌های گرافیکی مناسب، به صورت قالب آماده یا قالب اختصاصی

5- آپلود کردن سایت

نکات مهمی که در طراحی سایت یزد باید بدانید

هزینه طراحی سایت در یزد

هزینه طراحی سایت با توجه به امکاناتی که در سایت خود در نظر می‌گیرید بسیار متفاوت است. شما می‌توانید با استفاده از قالب آماده که از قبل توسط تیم‌های برنامه‌نویسی طراحی شده است، با یک هزینه ارزان، سایت خود را طراحی کنید. در صورت نیاز به یک سایت حرفه‌ای، نیز می‌توانید طبق اهداف و نیازهای خود به صورت اختصاصی صفحات را طراحی کنید.

هاست و دامنه

قبل از راه اندازی سایت، تهیه هاست و دامنه از ضروریات کار به شمار می‌آید. با انتخاب دامنه در واقع آدرس و نام سایت خود را انتخاب کرده اید. هاست نیز فضایی است که اطلاعات سایت خود را بر روی آن ذخیره می‌کنید. باید توجه داشته باشید هاست وردپرس را بر اساس حجم اطلاعات و میزان ترافیک سایت خود در نظر بگیرید. در غیر این صورت سرعت سایت بسیار کاهش می‌یابد.

سئو

باید بتوانید همواره در دید مشتریان خود باشید، در غیر این صورت حذف خواهید شد. در این راستا رعایت اصول سئو بسیار مهم است. سئو شامل پارامترهای مختلفی است. برای نمونه سئو سورس، افزایش سرعت سایت، تولید محتوای کاربردی و جذاب، طراحی ریسپانسیو و … . به روز بودن و تخصصی بودن دانش در این حوزه بسیار مهم است. بنابراین حتما از تجربه متخصصین سئو بهره‌مند شوید.

طراحی جذاب و حرفه ای

در همان نگاه اول مخاطب باید با یک سایت جذاب و حرفه‌ای رو به رو شود تا در ذهن او ماندگار شوید. هم‌چنین کاربر باید بتواند با کم‌ترین تعداد کلیک‌ها به نیاز خود پاسخ دهد. در این راستا حتما اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را به کار گیرید.

تبلیغات

برای تثبیت حضور خود در فضای مجازی و افزایش تعداد مخاطبان، تبلیغات را نیز جدی بگیرید. خدمات بازاریابی دیجیتال  کاهش چشم گیر در هزینه به وجود آورده و با اثر بخشی بالا و هدف گیری مخاطبان هدف صورت می‌گیرد.

طراحی سایت در یزد با فراکارانت

مجموعه فراکانت با بیش از دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت (از سال 1377) ، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه و دیجیتال مارکتینگ همراه شما مشتریان عزیز است.

     گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مزایای مجموعه فراکارانت …

قبل از راه اندازی سایت، در حین طراحی سایت و پس از آن، در تمامی مراحل همراه مشتریان خود هستیم.

مشاوره و آموزش

قبل از راه اندازی سایت خود از خدمات مشاوره تخصصی طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، هاست، دامنه، مشاوره مدیریتی و بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید. هم‌چنین از کلاس‌های آموزشی حضوری و فیلم‌های آموزشی جهت یادگیری مدیریت سایت استفاده کنید.

پشتیبانی و گارانتی

مجموعه فراکارانت پس از اتمام پروژه با پشتیبانی از خدمات ارائه شده و تعیین گارانتی ویژه همراه مشتریان خود است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست