طراحی سایت در کردستان

مزایای طراحی سایت در کردستان و سنندج چیست؟

سنندج مرکز استان کردستان در غرب ایران است. سنندج به لحاظ فعالیت‌های شهرسازی در گذشته، بافت تاریخی و سنتی خود را حفظ کرده است.هم‌چنین این شهر از سوی سازمان یونسکو به عنوان شهر خلاق موسیقی شناخته شده است. علاوه بر زبانزد بودن این شهر به لحاظ تاریخی و هنری، می‌توان به نقش مهم انواع صنایع مختلف در اقتصاد اشاره کرد. از جمله صنایع شیمیایی، داروسازی، فرآورده‌های غذای، نساجی و…

طراحی سایت در کردستان

با توجه به آن که دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته است، نیاز است تا انواع کسب و کارها و صنایع مختلف نیز در این فضا حضور یابند. اما ضرورت این امر چیست؟ طراحی سایت در کردستان و سنندج مزایای زیادی به همراه دارد. برای نمونه می‌توان به سادگی به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرده و محصولات و خدمات را معرفی نمود. از این رو هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات کاهش یافته و بالاترین میزان بازدهی به وجود می‌آید. از سوی دیگر با ایجاد سایت، اتوماسیون ایجاد شده و فرآیند پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان کوتاه‌تر خواهد شد. در ادامه سوال‌های زیادی ممکن است برای شما پیش آید. از جمله انواع طراحی سایت چیست؟ مراحل طراحی سایت چیست؟ چه نکاتی در موفقیت سایت شما اثرگذار است؟ چگونه در صفحه اول گوگل باشید؟ و… در ادامه با ما همراه باشید.

انواع طراحی سایت در کردستان چیست؟

در یک دسته بندی کلی می‌توان سایت‌ها را به اطلاع رسانی، فروشگاهی و فرآیندی تقسیم‌بندی کرد. در طراحی سایت اطلاع رسانی هر کسب و کاری می‌تواند خدمات و محصولات خود را با یک هزینه مقرون به صرفه به مخاطبین هدف معرفی کرده و ارتباط خود را با آن‌ها حفظ کند. با طراحی سایت فروشگاهی این امکان را می‌یابید تا علاوه بر امکان معرفی، مشاهده و بررسی محصول، امکان خریداری آن را به صورت آنلاین ایجاد کنید. در طراحی سایت فرآیندی نیز ماژول‌هایی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شوند. در نتیجه می‌توان از آن‌ها در سایت‌های مشابه مانند دیجی کالا،دیوار، آژانس هواپیمایی و … استفاده نمود. هر یک از این انواع طراحی را می‌توان در کسب و کارهای پر رونق کردستان پیاده سازی نمود. از جمله طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت گردشگری و…

مراحل طراحی سایت در کردستان چیست؟

1-ابتدا با توجه به اهداف کسب و کار، نیازهای مشتریان، رفتار رقبا و… باید درباره موارد مختلف تحقیق و بررسی کنید. برای نمونه ترکیب رنگ مناسب، میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، شبکه‌های اجتماعی مناسب و کاربردی شما و …

2- تهیه هاست و دامنه. با انتخاب دامنه نام و آدرس سایت خود را انتخاب خواهید کرد. با انتخاب هاست اختصاصی بر اساس پارامترهایی همچون حجم اطلاعات و میزان بازدیدها، فضای ذخیره اطلاعات را تعیین کرده‌اید.

3- انتخاب رابط گرافیکی مورد نظر. در این مرحله می‌توان از قالب آماده استفاده نمود یا به صورت اختصاصی طبق نیازها و اهداف کسب و کار طراحی را انجام داد.

4- پیاده سازی نیازسنجی‌ها و آپلود کردن سایت بر روی هاست و دامنه

چند نکته درباره طراحی سایت در کردستان

هزینه طراحی سایت

با توجه به امکانات، فرآیندها و ظاهر مورد نظر سایت شما، محدوده قیمت بسیار متنوع است. برای نمونه با استفاده از قالب آماده سایت‌های مشابه می‌توان یک طراحی سایت ارزان داشت. اگر هم نیاز یه یک سایت حرفه ای داشته باشید و قصد توسعه کسب و کار در بلند مدت مد نظر باشد، امکانات بر حسب نیاز شما به صورت اختصاصی طراحی می‌گردند.

طراحی اپلیکیشن

علاوه بر طراحی سایت، می‌توانید برای کسب و کار خود  اپلیکیشن طراحی کنید . این روزها ضریب نفوذ استفاده از موبایل‌های هوشمند افزایش داشته و با توجه به کاربری آسان اپلیکیشن‌ها، استقبال زیادی از طراحی اپلیکیشن شده است.

طراحی ریسپانسیو

نمایش صحیح صفحات در نمایشگر موبایل و تبلت بسیار اهمیت دارد. زیرا درصد زیادی از افراد از طریق موبایل‌های هوشمند خود به وب گردی می‌پردازند. بنابراین حتما باید طراحی ریسپانسیو را لحاظ کرد.

سئو و بازاریابی دیجیتال

با توجه به آن که دغدغه کسب و کارها در فضای مجازی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است، نیاز است پارامترهای سئو را رعایت کنید. از جمله افزایش سرعت سایت، تولید محتوا، طراحی ریسپانسیو و… همه این موارد جهت جلب رضایت کاربر صورت خواهند گرفت. از سوی دیگر با بازاریابی دیجیتال در این فضا می‌توانید با دسترسی به مخاطبان هدف ، آن‌ها را به سمت خود جذب نمایید. مزیت استفاده از این نوع بازاریابی، هزینه مقرون به صرفه به همراه بازدهی بالا است.

طراحی سایت در کردستان با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده است تا بیش از دو دهه تجربه را در زمینه طراحی سایت در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه با مزایا و خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

برخی از مهم‌ترین مزیت‌های فراکارانت

مشاوره تخصصی قبل از راه اندازی سایت جهت نیازسنجی دقیق امکانات و فرآیندهای سایت

آموزش حضوری و مجازی و ارائه فیلم های آموزشی جهت یادگیری مدیریت محتوای سایت به مشتریان

خدمات پشتیبانی قوی و ارائه گارانتی ویژه پس از اتمام طراحی سایت

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 23 مرداد 1400

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست