طراحی سایت در تورنتو

اهمیت طراحی سایت در تورنتو چیست؟

در سال‌های اخیر افراد زیادی به تورنتو مهاجرت کرده و قصد سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کارهای متنوعی در این شهر دارند. با توجه به آن که این روزها انواع کسب و کارها جهت معرفی خدمات خود و حذف محدودیت مکان و زمان در برقراری ارتباط با مخاطبین هدف به فضای مجازی ورود پیدا می‌کنند، بحث طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال بسیار مطرح است. از سوی دیگر افرادی که به این شهر مهاجرت کرده‌اند ممکن است آشنایی کافی با بازارهای بین المللی و نحوه حضور صحیح در فضای دیجیتال را نداشته باشند و مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی در این راستا شوند.

بنابراین بسیاری از افراد به شرکت‌های طراحی سایت ایرانی مراجعه کرده تا با صرف هزینه مقرون به صرفه، سایت خود را به صورت اصولی طراحی کنند. مجموعه فراکارانت آماده است تا تجربیات خود را در زمینه طراحی سایت در تورنتو  با شما به اشتراک بگذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با نکات بیشتری از طراحی سایت آشنا شوید.

طراحی سایت در تورنتو

انواع طراحی سایت در تورنتو چیست؟

با توجه به اهداف هر کسب و کار، نوع طراحی سایت می‌تواند متفاوت باشد. به طور کل می‌توان گفت سه دسته طراحی سایت وجود دارد:

طراحی سایت اطلاع رسانی

اگر هدف شما از طراحی سایت صرفا معرفی خدمات و محصولات کسب و کار است، طراحی سایت اطلاع رسانی بهترین گزینه به شمار می‌رود. مزیت قابل توجه چنین سایتی هزینه بهینه آن در تبلیغ و معرفی محصولات است. زیرا می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان مناطق مختلف دسترسی داشته باشید و کسب و کار خود را به آن‌ها معرفی کنید. بنابراین با بالاترین میزان دسترسی به مخاطبین هدف رو به رو خواهید شد.

طراحی سایت فروشگاهی

اگر قصد دارید به مشتریان فرصت دهید تا محصولات شما را مشاهده و بررسی کنند تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید، باید طراحی سایت فروشگاهی را مد نظر قرار دهید.

طراحی سایت فرآیندی

طراحی سایت فرآیندی این امکان را ایجاد می‌کند تا از قالب‌های آماده طراحی سایت‌های مشابه که از قبل کدنویسی شده‌اند استفاده کنید. برای نمونه طراحی سایت مشابه دیجی کالا، طراحی سایت مشابه دیوار و…

چه مراحلی در طراحی سایت در تورنتو وجود دارد؟

مجموعه فراکارانت قبل از شروع طراحی سایت آماده ارائه مشاوره جهت تعیین زیرساخت‌های سایت شما است. در واقع این مجموعه با بررسی اهداف کسب و کار شما، تحلیل رفتار رقبا، شناسایی علایق و نیازهای مشتریان شما و سایر پارامترها  کمک می‌کند تا با صرف هزینه بهینه امکانات و فرآیندهای مناسب سایت خود را تعیین کنید.

در مرحله بعد نیاز است تا ظاهر اولیه سایت را مشخص کنید. ظاهر گرافیکی که نشان دهنده برند و هویت کسب و کار شما باشد و با یک رابط کاربری و تجربه کاربری اصولی در اختیار کاربر قرار گیرد. پس از آن پروژه به واحد فنی سپرده شده تا پیاده سازی گردد. قبل از پیاده سازی سایت انتخاب هاست و دامنه مناسب را نیز باید در نظر داشته باشید. پیشنهاد می‌شود مقاله دامنه و منابع مورد نیاز را دنبال کنید.

خدمات فراکارانت جهت طراحی سایت در تورنتو چیست؟

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت آغاز کرده و در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات میزبانی وب، بازاریابی دیجیتال و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول فعالیت است. در ادامه با خدمات این مجموعه جهت طراحی سایت در تورنتو بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت

همان طور که گفته شد می‌توانید با مشاره تخصصی فراکارانت، امکانات، فرآیندها و ظاهر مناسب سایت خود را تشخیص داده و با هزینه بهینه آن را طراحی کنید. بحث مهمی که در این میان وجود دارد، هزینه طراحی سایت است.

هزینه طراحی سایت

محدوده قیمت جهت طراحی سایت متفاوت است. برای نمونه می‌توانید از قالب‌های آماده که از قبل کدنویسی شده‌اند استفاده کنید تا هم زودتر پروژه خود را به انجام برسانید و هم هزینه کمتری بپردازید. اما اگر اهداف بلندمدتی جهت توسعه کسب و کار خود دارید، باید از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید تا پیچیدگی‌ها و ظرایف طراحی به درستی انجام شوند.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به سهولت استفاده از اپلیکیشن‌ها و دسترسی همیشگی افراد به موبایل‌های هوشمند، طراحی اپلیکیشن در تورنتو نیز بسیار مورد استقبال واقع شده است. پیشنهاد می‌شود مقاله اجرای طراحی اپلیکیشن را در این راستا دنبال کنید.

خدمات هاست و دامنه

مجموعه فراکارانت با ارائه خدمات ثبت دامنه به شما این امکان را می‌دهد تا نام و آدرس سایت خود را انتخاب کنید. هم‌چنین نیاز است فضای ذخیره اطلاعات سایت خود  را مشخص کنید . در راستا می‌توانید از خدمات هاست این مجموعه استفاده نمایید.

سئو سایت

پس از طراحی سایت در تورنتو موضوعی که برای کارفرما بسیار مطرح می‌شود، قرار گرفتن در رتبه‌های برتر نتایج جست و جوی گوگل است. در این راستا نیاز است تا اصول به روز و تخصصی سئو همواره در سایت شما پیاده سازی شود تا بتوانید توسط مشتریان دیده شوید و با ارائه محتوای قوی آن‌ها را به سمت خود جذب کنید.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی در فضای دیجیتال نسبت به سایر روش‌های بازاریابی مقرون به صرفه‌تر بوده و بازدهی بالاتری دارد. زیرا این امکان را ایجاد می‌کند تا معرفی و تبلیغات کسب و کار خود را برای مخاطبین هذف انجام دهید و آسان‌تر با آن‌ها در تعامل باشید. بنابراین حتما استفاده از اصول بازاریابی دیجیتال را فراموش نکنید.

پشتیبانی سایت

پس از طراحی سایت در تورنتو لازم است از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنید. بنابراین در صورتی که مشکلی برای سایت پیش آید، کارشناسان قادر خواهند بود به سرعت مشکل مورد نظر را حل کنند. هم‌چینن مواردی چون به روز رسانی سایت و حفظ امنیت سایت نیز در اولویت قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست